En ny reise :)

Cd27-3dpo nedstemt, oppblåst, utflod, trøtt. Vært på teltur og kinotur i helgen koselig:) deilig at det er sommer :) tester neste lørdag 6 dager til testing ;) da er jeg 9dpo. Tester da siden det muligens blir drikke på kvelden ..

Cd27-3dpo nedstemt, oppblåst, utflod, trøtt. Vært på teltur og kinotur i helgen koselig:) deilig at det er sommer :) tester neste lørdag 6 dager til testing ;) da er jeg 9dpo. Tester da siden det muligens blir drikke på kvelden ..
Kjempespent på testing. Håper vi kan slå følge inn på mars :) Blir det forresten mars på deg innså tilfelle?

4DPO
litt stikkinger og murringer. Ømme bryster. Sliten/trøtt. Sulten.
Litt oppblåst. småkvalm.

Spennende. Jeg gleeeeder meg til du skal teste og få bekreftet at du blir med meg til mars ;)
Jeg er litt stresset, ønsker så mye både bebis og være i termingruppe med dere andre i mars. Vet vi har truffet EL også så er opp til naturen.. Håper håper. Første test ryker lørdag da er jeg ca 9 DPO tror jeg. Blir muligens fest på kvelden så må sjekke litt..

5 DPO
Våknet småuggen og sliten.Ømme pupper.

Jeg har forsøkt å sammenligne symptomene fra forrige måned med denne måneden, og jeg tror EL var onsdag. Fikk positiv test mandag og tirsdag, men hadde smarter på tirsdag morgen. Så tror jeg er 1 eller 2 dager lengre.

Tiden vil vise.

Bestillt oss en natt på hotell i Bergen. Aldri vært der, så blir spennede . Er ikke før i slutten av juli.
4 dager til testing;)
2,5 uke til ferie;)

5 DPO
Våknet småuggen og sliten.Ømme pupper.

Jeg har forsøkt å sammenligne symptomene fra forrige måned med denne måneden, og jeg tror EL var onsdag. Fikk positiv test mandag og tirsdag, men hadde smarter på tirsdag morgen. Så tror jeg er 1 eller 2 dager lengre.

Tiden vil vise.

Bestillt oss en natt på hotell i Bergen. Aldri vært der, så blir spennede . Er ikke før i slutten av juli.
4 dager til testing;)
2,5 uke til ferie;)
Oj så spennende :D føles det som at ting er annerledes enn når mensen vanligvis kommer?

Kult at du skal til Bergen :D hvor skal dere bo? :)

Oj så spennende :D føles det som at ting er annerledes enn når mensen vanligvis kommer?

Kult at du skal til Bergen :D hvor skal dere bo? :)
Er jo så ulikt hver gang. Men veldig likt som forrige måned, og det liker vi jo:) Har som regel lite uf når det ikke er noe på gang, men nå har jeg mye som sist. Det er vel det eneste, samt humøret og murringer. Men første graviditeten var jo også annerledes fra den sist måned så neimen ikke godt å si..
Jeg krysser fingrene, men merker jeg er mer negativ nå. Hvorfor skal jeg ha så flaks at det går 2 ganger på rad....

Vi skal bo på scandic Ørnen tror jeg det het. Skal kun ha en natt. Men håper å få tatt en tur til fløybanen, akvariet og bryggen. Har du noe annet å anbefale? Noen spisesteder kanskje?

Er jo så ulikt hver gang. Men veldig likt som forrige måned, og det liker vi jo:) Har som regel lite uf når det ikke er noe på gang, men nå har jeg mye som sist. Det er vel det eneste, samt humøret og murringer. Men første graviditeten var jo også annerledes fra den sist måned så neimen ikke godt å si..
Jeg krysser fingrene, men merker jeg er mer negativ nå. Hvorfor skal jeg ha så flaks at det går 2 ganger på rad....

Vi skal bo på scandic Ørnen tror jeg det het. Skal kun ha en natt. Men håper å få tatt en tur til fløybanen, akvariet og bryggen. Har du noe annet å anbefale? Noen spisesteder kanskje?
Det gikk for meg to ganger på rad ;)

Det gikk for meg to ganger på rad ;)

Høres bra ut :) Jeg krysser alt som krysses kan for deg <3
Jeg ble jo gravid to ganger på rad, så hvorfor ikke du også :)

Scandic Ørnen... er det det nye hotellet det? Det ligger veldig sentralt til i alle fall :)
Fløyen er viktig å få med seg :P Og bryggen kan du jo ta i samme slengen på vei til Fløyen. Hvis du har lyst på en skikkelig god middag kan jeg anbefale Salsa. De har helt fantastisk mat. De har sånne sammensatte menyer som er litt billigere. Da får du forrett, hovedrett og dessert. Jeg pleier å bestille "meny 1". Her er link: http://isalsa.no/restaurant.php Ellers kan jeg anbefale å besøke Don Pippo til lunsj: http://www.donpippo.no/ Det er en veldig liten restaurant like ved der jeg har kontor, så jeg spiser lunsj der en del :P De har utrolig gode sandwich blant annet. Det er en veldig liten restaurant da, med veldig få plasser, så det kan være man ikke får plass.
Ellers så jeg at "1877" på Kjøttbasaren ble kåret til beste restaurant hos turistene (husker ikke hvor jeg leste det). Jeg har aldri spist der, men tenkte kanskje å ta turen der nå i ferien. Her er link: http://www.restaurant1877.no/#!restaurant1877/crrl
Utenom alle disse så har Bergen alle de "vanlige" spiseplassene, som også er helt ok. Det er mange gode spisesteder på bryggen. Der tror jeg egentlig ikke man kan gå feil :) Hvis du er glad i sjømat er "Enhjørningen" som ligger midt på bryggen helt fantastisk.

Hvis det er noe du lurer på er det bare å spørre :)

Høres bra ut :) Jeg krysser alt som krysses kan for deg <3
Jeg ble jo gravid to ganger på rad, så hvorfor ikke du også :)

Scandic Ørnen... er det det nye hotellet det? Det ligger veldig sentralt til i alle fall :)
Fløyen er viktig å få med seg :p Og bryggen kan du jo ta i samme slengen på vei til Fløyen. Hvis du har lyst på en skikkelig god middag kan jeg anbefale Salsa. De har helt fantastisk mat. De har sånne sammensatte menyer som er litt billigere. Da får du forrett, hovedrett og dessert. Jeg pleier å bestille "meny 1". Her er link: http://isalsa.no/restaurant.php Ellers kan jeg anbefale å besøke Don Pippo til lunsj: http://www.donpippo.no/ Det er en veldig liten restaurant like ved der jeg har kontor, så jeg spiser lunsj der en del :p De har utrolig gode sandwich blant annet. Det er en veldig liten restaurant da, med veldig få plasser, så det kan være man ikke får plass.
Ellers så jeg at "1877" på Kjøttbasaren ble kåret til beste restaurant hos turistene (husker ikke hvor jeg leste det). Jeg har aldri spist der, men tenkte kanskje å ta turen der nå i ferien. Her er link: http://www.restaurant1877.no/#!restaurant1877/crrl
Utenom alle disse så har Bergen alle de "vanlige" spiseplassene, som også er helt ok. Det er mange gode spisesteder på bryggen. Der tror jeg egentlig ikke man kan gå feil :) Hvis du er glad i sjømat er "Enhjørningen" som ligger midt på bryggen helt fantastisk.

Hvis det er noe du lurer på er det bare å spørre :)
Ja, du sier noe. Håper Håper..

Tusen takk for mange gode tips! 1877 sjekket vi ut da den kom høyt på Tripadvisor, men den er litt mer fancy enn vi hadde tenkt oss denne gangen. Skal sjekke ut de andre du nevner:)

Supert:)

Back
Topp