Så gøyCD22,
Fikk sterk test i går kveld også.
Vage magesmaerter i går, sterke i dag tidlig. Kom noen kraftige tak en times tid. Småkvalm og uggen.
Spennede å teste i dag å se om den er svakere![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøyCD22,
Fikk sterk test i går kveld også.
Vage magesmaerter i går, sterke i dag tidlig. Kom noen kraftige tak en times tid. Småkvalm og uggen.
Spennede å teste i dag å se om den er svakere![]()
YesSå gøyting på gang
![]()
Håper det er påskeegget som kommerHeia gullegget!![]()
HihihiHåper det er påskeegget som kommer![]()
Hihihimåtte fnise litt av den
![]()

JaaaHeia heia gull-påskeegg, og hurra for snart dpo![]()
Var den svakere?JaaaAkkurat tatt en Eltest nå, håper den er svakere
![]()
JeppVar den svakere?
TakkDette er gullegget vet du ♡ kos deg masse med sommernyt det
![]()
Husk at jeg har blitt gravid tre ganger på rad med aborter imellom, så det går anTakkHåper å komme etter deg til mars, men siden jeg hadde SA forrige måned har jeg ingen forhåpninger.
Hva mener du? At de 3 SA/MA var på rad?Husk at jeg har blitt gravid tre ganger på rad med aborter imellom, så det går anjeg vil ha deg med til mars ♡
Ja, litt dårlig forklart ser jegHva mener du? At de 3 SA/MA var på rad?
Å, da har jeg litt forhåpninger hvertfallJa, litt dårlig forklart ser jeg![]()
Det er noe drit å gå rundt med sorgen sin og se alle rundt som har fine kulemager og trillevogner. Men plutselig er det din turSkikkelig kjip dag i dag. Føler jeg bare ser kule mager overalt. Glad på deres vegne, men skulle vært meg. Jeg skulle vært i permisjon nå.... Synets dette er tøft!! Jeg prøver å holde meg oppe med alt jeg får oppleve nå, som jeg ikke ville gjort med gravidmage.
Straks ut å løpe i shorts og singlett![]()