Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmmm... tatt test? Bare sånn for sikkerhets skyld tenker jeg.Hmm , plutselig EL slim igjen i dag.. hva skjer???
Var visst positiv 4dager forsinket:/Hmmm... tatt test? Bare sånn for sikkerhets skyld tenker jeg.
Se der ja! Da må dere kjøre på med aksjer et par dager tilVar visst positiv 4dager forsinket:/
Ja, kanskje deSe der ja! Da må dere kjøre på med aksjer et par dager tiltror kroppen min er i rute denne pp så hvis vi begge blir gravide nå får vi termin med bare et par dager mellomrom
![]()
Hadde du uregelmessig etter sa?Se der ja! Da må dere kjøre på med aksjer et par dager tiltror kroppen min er i rute denne pp så hvis vi begge blir gravide nå får vi termin med bare et par dager mellomrom
![]()
Ja de to siste gangene var fullstendig uregelmessig, men det kan virke som at el er i rute hos meg nåHadde du uregelmessig etter sa?
Håper jeg ogJa de to siste gangene var fullstendig uregelmessig, men det kan virke som at el er i rute hos meg nåhåper du blir gravid nå!!
![]()
Ja jeg vet... utrolig frustrerende med uregelmessig syklusHåper jeg ogmen rart å ikke ha koll på el
Ja, det gjør vi.Begynner å merke at det nok var hold i påstanden om kjemisk forrige syklus da jeg stort sett er regelmessig å denne perioden plutselig er annerledes igjen.Ja jeg vet... utrolig frustrerende med uregelmessig syklusmen vi kommer i mål vi også
![]()
Takk, krysser for deg og!Nå er du snart dpo og det kan bare gå fremoverkrysser alt jeg har for deg
![]()