En ny reise :)

8DPO, I dag har jeg hatt noen murringer, irritabel, dårlig matlyst og oppblåst. MEN lite sml med forrige PP.

Tok en sånn ebay test. De krever visst merhcg. Den var negativ hvertfall er 8/9 dpo i dag.
Ja, jeg har sett noen eksempler her inne på at ebay-testene ikke er så sensitive. Er veldig tidlig enda :) krysser fingrene :)

9 DPO: Tror jeg skal være ) DPO i dag. Følt meg småkvalm og rastløs i dag. Noe minimale stikkinger og oppblåst. T Humøret svinger. Libido er lik null.
Tok en Ebay wondfo i dag, men fikk bare en skyggestrek(de stoler jeg ikke på).

Orker ikke å teste nå før om et par dager. Syntes det er så stress å teste de dagene man skal på jobb etterpå. IKM er til helgen så blir nok test 1 mai eller noe neste gang, evt på kveldstid.

10 DPO: Ikke testet i dag, og kommer ikke til å teste før 1 mai. Da er jeg 14 DPO

. I går hadde jeg en følelssesmessig berg og dalbane. Grusomt. Fikk plutselig cravings på sjokolade og det gjør jeg kun når jeg har TR, ikke så glad i søtt ellers. Videre er jeg mer sulten, det er også typisk før TR.
Ryggen er vond, spes korsryggen. Kvalmen kommer og går, men er ikke plagsomt.Libido er fremdeles lik null. JEg irriterer meg over den minste lille ting.

Har noen lette stikkinger, og kan innimellom ane ømme bryster, men dette er også svært vagt.

Alt i alt lite som skjer denne PP.

Håper så på at du får 2 fine streker! :D

Back
Topp