Orkidee
Elsker forumet
Vi får se, føler at jeg har litt lyst til å teste tidlig, så får se om vi ryker på en i morgen 9 DPOHøres ut som lovende symptomer nærmer seg testing nå eller skal du vente til ikm denne gangen også?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får se, føler at jeg har litt lyst til å teste tidlig, så får se om vi ryker på en i morgen 9 DPOHøres ut som lovende symptomer nærmer seg testing nå eller skal du vente til ikm denne gangen også?
godt å høreJa, var trist, men vi ble gravid forholdsvis fort, så går helt fint. Vi har ikke dårlig tid
Man må bare forholde seg positivgodt å høre
Helt sant ikke alltid lett, men man må bare prøve ja!Man må bare forholde seg positiv
Nå er jeg spent! Ble det test i dag?Vi får se, føler at jeg har litt lyst til å teste tidlig, så får se om vi ryker på en i morgen 9 DPO
Tok en sånn ebay test. De krever visst merhcg. Den var negativ hvertfall er 8/9 dpo i dag.Nå er jeg spent! Ble det test i dag?
Ja, jeg har sett noen eksempler her inne på at ebay-testene ikke er så sensitive. Er veldig tidlig enda krysser fingreneTok en sånn ebay test. De krever visst merhcg. Den var negativ hvertfall er 8/9 dpo i dag.
Ja, gjør detJa, jeg har sett noen eksempler her inne på at ebay-testene ikke er så sensitive. Er veldig tidlig enda krysser fingrene
Takk, håper håper ! Hadde vær artig med streker på 1mai, vårt jubileumHåper så på at du får 2 fine streker!
Takk samme til deg! Hvordan er formen?Spennende! Krysser fingrene
Formen er igrunnen helt super har ikke hatt noen symptomer utover den potensielle festeblødningen. Blir spennende å se i dagene som kommerTakk samme til deg! Hvordan er formen?
Sikker på det ikke blir test i morgen?Kvalm i dag
Har kun en CB+ og digital om du ser bort fra de teite ebaytestene. Ikke lyst til å bruke de enda. Vi får se om jeg tar en sånn " teit" test.Sikker på det ikke blir test i morgen?