En ny reise :)

3 DPO: Ømme pupper tidvis og litt murringer. Ellers lite som skjer. Føler meg oppblåst.

4dpo: humørsvigninger, svake murringer, litt ømme bryst,oppblåst. Føler ikke at det skjer så mye.

6 DPO: Merkelig at hver PP skal være så ulike. Denne perioden ble EL et par dager forsinket, jeg hadde nesten ingen vondter under EL sml med forrige måned.

I DPO land hadde jeg i forrige PP mange vondter, var konstant sliten/kvalm, ømme bryster. Ja alt mulig. Denne PP føler jeg meg på topp. Kunn litt vond rygg, minimalt ømme bryst og svake murringer innimellom, men ikke plagsomt. Den perioden jeg ble gravid sist hadde jeg heller ingen symptomer. Rart dette her.

Av en eller annen grunn har jeg en følelse på at det skal klaffe neste PP, vet ikke hvorfor bare føler det sånn. Hadde vært artig, da kan knøtte bli fød på min samboer eller min fars, bestefars bursdag:)

Jeg begynner å bli mer og mer avsalppet i forhold til prøvingen, det er deilig. Prøver å aktivisere meg mer med venner, da går dagene og kvelden raskere og man ser litt andre sider av hverdagen. Ikke bare prøvingen.

6dpo har gått knirkefritt . Lite å melde. Trent i dag og shoppet gave til en venninde som nylig har fått gutt:) blir kos å hilse på han.

7DPO: Nå har matlysten slått inn. Hatt sterkere murringer i dag, men ellers fint lite. Mer trøtt en normalt, men er jo fredag. Libido er lik null:arghh: Veldig rart, samt at humøret er på ville veier..:mad: Fikk i går vite at naboen skal ha unge og har termin i oktober. Føler at alle rundt meg blir gravide bortsett fra meg :smiley-angry017 Håper det er vår tur snart:dance008

7DPO, Fått noen intense murringer i magen i kveld, og luft. Sykt oppblåst.

Hei. Var innom dagboken din å må si at det er trist dere mistet :( håper det har klaffet nå eller klaffer fort igjen! :)

Back
Topp