Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmmm... tatt test? Bare sånn for sikkerhets skyld tenker jeg.Hmm , plutselig EL slim igjen i dag.. hva skjer???
Var visst positiv 4dager forsinket:/Hmmm... tatt test? Bare sånn for sikkerhets skyld tenker jeg.
Se der ja! Da må dere kjøre på med aksjer et par dager til tror kroppen min er i rute denne pp så hvis vi begge blir gravide nå får vi termin med bare et par dager mellomromVar visst positiv 4dager forsinket:/
Ja, kanskje de lov å håpe, men nå vet jo ikke jeg om dette er dag 1 eller 2 med positiv test, men får legge inn fremover . Humpa i går og blir hvertfall i dagSe der ja! Da må dere kjøre på med aksjer et par dager til tror kroppen min er i rute denne pp så hvis vi begge blir gravide nå får vi termin med bare et par dager mellomrom
Hadde du uregelmessig etter sa?Se der ja! Da må dere kjøre på med aksjer et par dager til tror kroppen min er i rute denne pp så hvis vi begge blir gravide nå får vi termin med bare et par dager mellomrom
Ja de to siste gangene var fullstendig uregelmessig, men det kan virke som at el er i rute hos meg nå håper du blir gravid nå!!Hadde du uregelmessig etter sa?
Håper jeg og men rart å ikke ha koll på elJa de to siste gangene var fullstendig uregelmessig, men det kan virke som at el er i rute hos meg nå håper du blir gravid nå!!
Ja jeg vet... utrolig frustrerende med uregelmessig syklus men vi kommer i mål vi ogsåHåper jeg og men rart å ikke ha koll på el
Ja, det gjør vi.Begynner å merke at det nok var hold i påstanden om kjemisk forrige syklus da jeg stort sett er regelmessig å denne perioden plutselig er annerledes igjen.Ja jeg vet... utrolig frustrerende med uregelmessig syklus men vi kommer i mål vi også
Takk, krysser for deg og!Nå er du snart dpo og det kan bare gå fremover krysser alt jeg har for deg