En ny reise :)

Overrasket over hvor lite jeg har merket denne mnd. Så rart at det kan variere så mye!

Er visst positiv. På cd 22. Hadde en test igjen, flaks:)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    736 KB · Visninger: 28
Var visst positiv 4dager forsinket:/
Se der ja! Da må dere kjøre på med aksjer et par dager til :) tror kroppen min er i rute denne pp så hvis vi begge blir gravide nå får vi termin med bare et par dager mellomrom :)

Se der ja! Da må dere kjøre på med aksjer et par dager til :) tror kroppen min er i rute denne pp så hvis vi begge blir gravide nå får vi termin med bare et par dager mellomrom :)
Ja, kanskje de;) lov å håpe, men nå vet jo ikke jeg om dette er dag 1 eller 2 med positiv test, men får legge inn fremover . Humpa i går og blir hvertfall i dag;)

Ja jeg vet... utrolig frustrerende med uregelmessig syklus :( men vi kommer i mål vi også :)
Ja, det gjør vi.Begynner å merke at det nok var hold i påstanden om kjemisk forrige syklus da jeg stort sett er regelmessig å denne perioden plutselig er annerledes igjen.

CD 23: Har ingen flere tester igjen for å skjekke om LH er på vei ned. Men murrer og stikker nedi der, så håper egget slipper i dag om det ikke har gjort det allerede. Humpings CD: 19-21-22.

Tror EL er i dag. Murrer, sliten ig el slimet er borte. Plutselig lang syklus igjen,mistenker kjemisk forrige mnd. Sist syklusen var lang var etter graviditet.

Nå er du snart dpo og det kan bare gå fremover :) krysser alt jeg har for deg :)

Regner med jeg er 1 DPO i dag. Tørka inn og smerten omtrent borte;) Ble humpings i går også (På dag 4-2-1 før EL og på EL dagen) Så nå har vi værtfall gjort en reall innsats;)

2 DPO- CD 25: Våknet i natt av Ryggsmerter, borte på morningen. Ellers ingen ømme bryst slik jeg har hatt tidligere. Hadde heller ikke ømme bryst sist jeg fikk positiv test.
Fikk EL på CD 23 denne mnd mor CD 19/20 som er vanlig. Vet ikke om det er bra eller dårlig eller om kroppen rett og slett er i ulage etter MAen. Syklusen blir derfor 36 dager noe som er ny rekort. Bruker å ligge på 32-35 dager(kun skjedd en gang). 33 er normalen. Spennede tid fremover.

Merket svært lite i dag. Vært på farten i dag med selskaper så har gått i ett.

Back
Topp