En ny reise :)

:dance011Syntes denne sang er så fin.
En vakker dag så er alt på stell

OnkelP og Jaa9- ALt på stell

Jeg vil at du skal tenke det jeg tenker og føle det jeg føler
Når jeg tenker det jeg tenker og føler det jeg føler
E’kke alt jeg registrerer, men jeg prøver
Ofte føles det som røre det jeg hører, så
Jeg må stoppe der, tar du det fra toppen, hæ?
Jeg få’kke med meg noe, jeg stå’kke her og flotter meg
Vi skulle snakka samme språket var det opp til meg
Men det gå’kke opp for meg før du har gått din vei
Om jeg bare hadde saka på stell
Sku’ vi tusla rundt i sanda, bare samla noen skjell
Men så ramler jeg utpå, og vi krangler igjen
Så den dansen vi danser, den blir den samme i kveld
Om jeg bare hadde saka på stell
Hadde taket på tingene, bare raka inn spenn
Ingen tårer mer, ingen mere fight
En dag så har vi styring på livet, yo, det blir nice

[Refreng: OnklP]
Tenke det jeg tenker og føle det jeg føler
Når jeg tenker det jeg tenker og føler det jeg føler
Men en dag så har vi alt på stell
En vakker dag så har vi alt på stell
Uten sakene på stell, er skuta her på hell
Jeg stanger på en vegg, er ute av meg selv
Men en dag så har vi alt på stell
En vakker dag så har vi alt på stell

[Vers 2: Jaa9]
Alt er så farlig, så farlig, så farlig
Er dette her en verden å ha barn i?
Ingenting på stell
, inni bobla har vi party
Alle mann til Mars, ja, nå drar vi
Si meg, har du registrert, vi
Snakker alt som alle er fra ulik planet, jeg
Hører hva du sier, men som du sikkert vet, jeg
Skjønner ingenting, og det gir usikkerhet
Jeg vet’a faen hva du tenker med
Du vet’a faen hva jeg tenker med
Men jeg tenker at vi begge to er tenkere
Og tenker vi kan tenke dette enklere
På vår egen sky, alt på stell
Svever fra morra’n blir om til langt på kveld
Vel, det here livet er no’ vi fant på selv
Bare oss to og drømmen og alt på stell

• Tok en ebay test i går kveld. Holdt meg i 3 timer. Ble utslag på den og. Ikke så sterk som kontrollstreken, men du ser det er strek, dog ikke rosa. Skal aldri bruke de igjen. Nå er det billigstrimmler. Snart helg, og snart påske:) Jeg gleder meg til en irish coffe i fjellheimen

Etter at jeg fikk tips her inne om at jeg kanskje hadde hatt en kjemisk testet jeg Tors kveld og i dag morges. Streken torsdag var lik som på 10dpo, men i dag på morgen urin helt blank. Kan være det. Men betyr egentlig ikke så mye nå .

CD 3, Tiden flyr unna. JEg har bestemt neg for å ikke bestille flere graviditetstester. Etter at jeg fikk falsk positiv denne mnd. JEg kommer nå til å vente over IKM før jeg tester. Tester kun etter EL. Nå er det baking på gang:) Kanelboller til påsken blir ikke feil.

CD 5: Tiden flyr av sted. Jeg har bestemt meg for å ikke kjøpe inn noen billigtester. JEg kommer til å teste etter EL og det er det. Venter til over IKM men å teste etter graviditet. BLir så frustrert og sliten av testekjøret og skuffelsen ved streker som blir borte. Nå er det påskeuke, snart fjellet det blir deilig!

CD 5: Tiden flyr av sted. Jeg har bestemt meg for å ikke kjøpe inn noen billigtester. JEg kommer til å teste etter EL og det er det. Venter til over IKM men å teste etter graviditet. BLir så frustrert og sliten av testekjøret og skuffelsen ved streker som blir borte. Nå er det påskeuke, snart fjellet det blir deilig!
Skjønner deg godt! Vurderer det samme :) frustrerende de dagene alt handler om testing.

Cd 6: TR har dratt for denne gang. Energien er på topp, det er herlig. Snart avreise til fjellet. Gleder meg Max:)

CD8: Påskeferie i fjellheimen. Strålende sol og en kald en i solveggen. Bålpanne med pølser og ingen bekymringer. Livet er herlig! 11 dager til EL, måtte de gå fort:)

CD 11: Snart hjem fra påseferie. Deilig å slappe av å teke på andre ting. Snart begynne å teste etter EL. Regner med EL CD 19-20, så det er jo om en uke. Tester nok fra torsdag. Blir mer og mer likegyldig til testingen, samt at jeg har begynt å merke på kroppen når ting er på gang.Nå lukter det rudstykker:) mmm

CD 12: Litt stikkinger ellers inget nytt å melde. En venninde av meg ble mor for andre gang i dag. Nydelig gutt!

Cd13: i går spurte sambo om når el skulle komme. Han er så god og ønsker dette like mye som meg. Begynner å teste etter el på torsdag cd 15 om det ikke kommer tegn før.

CD 14, Tok første EL test id ag da det begynte å murre nedi der. Negativ som forventet. Begynt å komme andre tegn der også, men ikke noe slim enda. EL forventet 12 el 13 April. Prøver å legge opp løpet litt annerledes denne gangen. Sist gang hadde vi oss så mye før EL at når EL kom orket vi dagen før, men ikke samme dag og dagen etter. Har sikkert ikke noe å si, men alikevell.

CD 15: Murrer litt nedi der. Kvalmen glimter til innimellom. Deilig med vår nå. Får en sånn frihetsfølelse, samt mye å se frem til. Deilig å slippe taket og ikke være så opphengt i prøvingen. Det jeg gjorde den mnd jeg ble gravid, holdt på å misse EL til og med:) Men gjorde det ikke. Spennede å se hva EL testen viser i dag forventer positiv test CD 18-19. Men gjør ikke noe om den kommer før:)

Håper du får positiv test snart :) i mellomtiden - happy humping :D

Back
Topp