Neeeeeii god klem til deg ♡CD 1: Da kom TR i dag tidlig. Skal ikke bruke testene fra ebay mer. Gir streker uten at det er noe spire på gang Da er det bare å proppe seg emd smertestillende, hmmf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neeeeeii god klem til deg ♡CD 1: Da kom TR i dag tidlig. Skal ikke bruke testene fra ebay mer. Gir streker uten at det er noe spire på gang Da er det bare å proppe seg emd smertestillende, hmmf
Det går fint. Nå blir det hvertfall vin og irish coffe i påsken Men håper at denne PP kun hadde så mange vondter pga stabelisering etter MA. For denne mnd har vært jæv***..Neeeeeii god klem til deg ♡
Skjønner deg godt! Vurderer det samme frustrerende de dagene alt handler om testing.CD 5: Tiden flyr av sted. Jeg har bestemt meg for å ikke kjøpe inn noen billigtester. JEg kommer til å teste etter EL og det er det. Venter til over IKM men å teste etter graviditet. BLir så frustrert og sliten av testekjøret og skuffelsen ved streker som blir borte. Nå er det påskeuke, snart fjellet det blir deilig!
Ja, blir så altoppslukende. Vil heller *leve* uten å tenke på det. Livet er så mye merSkjønner deg godt! Vurderer det samme frustrerende de dagene alt handler om testing.
Håper jeg og, men forventer ikke det før i slutten av helgen takk. Her skal det humpesHåper du får positiv test snart i mellomtiden - happy humping