En ny reise :)

CD 18 i går var det mye mmurringer. Humørsyk, ømme bryster og kvalm. Blir spennde å se på EL testen i dag CD 19, om den er negativ har nok EL vært i går eller ila dagen.

CD 19, testen ser svakere ut i dag.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    161,4 KB · Visninger: 30
Er ikke el i dag? Eller er jeg helt på tur. Velkommen etter :)

Sist pp hadde jeg EL dagen jeg fikk positiv, var hos gyn dagen etter på UL
fordi jeg gikk på pergo og da hadde egget sluppet :)
Kan jo hende den hadde vært positiv kvelden før jeg fikk, men tester bare
om morgenen selv.
Jeg temper også og det stemte overens med temp også.

Men du er ikke helt på tur nei ;)
EL er jo som regel iløpet av de neste 24-48 timene etter LH.toppen.
Så kanskje er du dpo i morgen,er nok ikke noen fastsatt fasit på det der,
er bare jeg som tenkte dpo etter forrige min erfaring forrige pp.
Uansett lykke til :)

Sist pp hadde jeg EL dagen jeg fikk positiv, var hos gyn dagen etter på UL
fordi jeg gikk på pergo og da hadde egget sluppet :)
Kan jo hende den hadde vært positiv kvelden før jeg fikk, men tester bare
om morgenen selv.
Jeg temper også og det stemte overens med temp også.

Men du er ikke helt på tur nei ;)
EL er jo som regel iløpet av de neste 24-48 timene etter LH.toppen.
Så kanskje er du dpo i morgen,er nok ikke noen fastsatt fasit på det der,
er bare jeg som tenkte dpo etter forrige min erfaring forrige pp.
Uansett lykke til :)
Takk:) ikke godt å si, fremdeles ganske fersk på dette.

CD 20: Da er jeg nok 1dpo. Skal ta en EL test etterpå for å sjekke. Hadde smerter i magen i går, samt noe i dag morges, men gått over nå.
Ble ikke noe humping i går, da jeg fikk vite at en barndommsvenn hadde valgt å avslutte sitt liv. Viser igjen viktigheten av å leve nå, og ikke henge seg altfor mye opp i enkelte ting. Husk å lev mens vi kan:) Dagens visdomsord.
Men nå er jeg altså DPO, så da får vi håpe at humping fra sønd-tirs(16-17-18) gjorde sitt. Sterk EL test CD 17 og 18.

2 dpo: Er rimelig sikker på at jeg hadde EL på onsdag (CD 19) pga smerter ol. Ble kun humping søn, man, tirs, og i morges pga ryggen til samboer slo seg vrang, samt dødsfall. Men Håper at det gjorde susen. Virker som syklusen har blitt kortere igjen etter MA.
Nå er det fredag, i kveld er det jentekveld:)

5 dpo: Tiden går fort da det er mye som skjer om dagen. Tidvis murringer i magen, brystene er ømme og småkvalm innimellom. Dette er dog ikke uvanlig for meg. Eneste jeg kans ette fingeren på at jeg kjenner igjen er at jeg blir varm når jeg er gravid. I går lå vi med vinduet åpent første gang siden i høst, samt at jeg ikke fikk sove fordi jeg var så klam og varm. Tenkte å svi av første testen fredag eller lørdag denne uken, da er jeg 9/10 dpo.

5 DPO: Kvalm gjennom hele daen, tilfeldig eller noe mer.. hmmm stikkinger/murringer tidvis. Sår i halsen. Dårlig matlyst.

6DPO: I går kveld(5dpo) måtte jeg kaste BHen, så ømme og vonde. Ellers noe murringer. I dag våknet jeg til småstikking, men ikke noe sånn vonde greier. Ellers trøtt, :) Måtte tiden til helgen gå fort:)

7 DPO: Føler meg veldig opplagt igjen. Noe murringer og stikkinger. Halsbrann en times tid i går kveld, og dårlig matlyst. I dag er det sverige og harryhandel etter jobb :joyful:

7 DPO: Føler meg veldig opplagt igjen. Noe murringer og stikkinger. Halsbrann en times tid i går kveld, og dårlig matlyst. I dag er det sverige og harryhandel etter jobb :joyful:
Kos deg i Sverige :) blir spennende med testing snart :)

8 DPO- Formen er på topp i dag. SOvet godt i natt:) Ingen spesielle vondter i dag enda. Bare dårlig matlyst.I går kveld var jeg øm, merket at det var"noe" der, men det er borte i dag. Samt litt illinger på dagen. Fikk strekk idet jeg reiste meg og syke murringer en times tid etterpå(festesmerter?) Håper håper.

Last edited:
9 DPO: Våknet av sult i natt og murring i korsryggen. Fremdeles litt urven i kroppen. I går kveld hadde jeg også stråling ned i lysken og ned mellom lårene. Det husker jeg at jeg hadde sist også. Samt at jeg fikk strekk når jeg reiste meg raskt. NÅ er det snart helg og fjelltur:)

10dpo, jeg har troa

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    467,7 KB · Visninger: 35
  • image.jpg
    image.jpg
    176,9 KB · Visninger: 34
Back
Topp