Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JA, gjør det Takk Vet med sikkerhet at dette ikke er sånne skygger som sist da jeg testa testene når de kom, fikk ikke slik strek da. Hvor er du i perioden?Så spennende krysser fingrene
Testene er visst mye tydligere på mobil og i virkelighet enn på oc ser jeg.10dpo, jeg har troa
Håper du får en nydelig sterk strek i morgen jeg venter fremdeles på eggløsning. Tror (og håper) at den er rett rundt hjørnet nåJA, gjør det Takk Vet med sikkerhet at dette ikke er sånne skygger som sist da jeg testa testene når de kom, fikk ikke slik strek da. Hvor er du i perioden?
Jeg mener å huske en tråd her inne fra om ebay testene og hcg-stigning. Mener å huske at de slår ut tidlig, men at teststreken ikke blir særlig sterkere ettersom hcg øker.11 DPO: Fremdeles sulten, humørsvingninger, småkvalm, samt småstikkinger. Ømme bryst og luft i magen. Ikke noen spesiell økning på testene fra i går, men er litt skeptisk, første gang jeg bruker de testene fra ebay. Vet ikke egentlig hva de trenger for å gi utslag står på kinesisk, ha ha Tiden vil vise. Koser oss på hytta. Hadde en fantastisk dag i går med nydelig sol!
OK, sluttet å teste etter to dager med slike rare streker, skygge eller noe annet vet jeg ikke, men fikk ikke slike svake streker når jeg testa den før EL , så noe må den ha reagert på. Tiden vil vise.Jeg mener å huske en tråd her inne fra om ebay testene og hcg-stigning. Mener å huske at de slår ut tidlig, men at teststreken ikke blir særlig sterkere ettersom hcg øker.
Håper du er gravid ♡13 DPO: Dagen i går var rar(12dpo). Jeg var kvalm i bølger, banan smakte dritt, jeg greide så vidt å være på Elixia da jeg syntes lukta var helt jæ#$%, men kan være bananen var dårlig og ventilasjonen på Elixia var i stykker . Hvem vet. I dag kjenner jeg ikke så mye annet enn irritasjon og noe ømme pupper. Ikke testet noe mere siden 10 dpo. Det er egentlig en befrielse å føle man må se på de testene opp og ned og tolke. Orker ikke det mer.
Håper jo det selv Men man vet jo ikke. Har ikke hatt så mange sykluser etter pilleslutt før graviditeten som endte i MA så har ikke helt kontroll på hva som er normalt og hva som er sympt. MEn håper ikke hver syklus skal være som denne om jeg ikke er gravid. Gått å hanglet i snart 2 uker ... spennede i dag og i morgen om TR dukker opp eller ikke.Håper du er gravid ♡
Synes du er tøff som klarer å ikke teste jeg hadde sikkert brent vekk en haug med tester allerede! Håper at tr holder seg borte og at du får positiv testHåper jo det selv Men man vet jo ikke. Har ikke hatt så mange sykluser etter pilleslutt før graviditeten som endte i MA så har ikke helt kontroll på hva som er normalt og hva som er sympt. MEn håper ikke hver syklus skal være som denne om jeg ikke er gravid. Gått å hanglet i snart 2 uker ... spennede i dag og i morgen om TR dukker opp eller ikke.
Det håper jeg også! Ble bare så lei av forventning/skuffelse, tyding av tester ect. Er litt deilig å slippe hver morgen.Synes du er tøff som klarer å ikke teste jeg hadde sikkert brent vekk en haug med tester allerede! Håper at tr holder seg borte og at du får positiv test
Ååå du MÅ jo være gravid! Jeg blir helt tussete av at du ikke har tatt test enda tror nesten jeg er mer nysgjerrig enn degFremdeles 14 DPO ingen TR enda. Vært trøtt i dag, veldig sulten og fysen(er aldri fysen). Også får jeg en klam følelse i henda.Blir spnnede å se om TR dukker opp i natt eller i morgen. Satser på hu holder seg borte. Murringer i dag og illinger i lysken, samt småkvalm.
Håper jo det selv men bestemt meg for å vente til lørdag med å teste om hun uteblir. Er det ikke egentlig dpo 15 TR kommer? Slik at lf er 14 hele dager? Mulig jeg roter. Ikke så mye å sml med. Ja du må komme til desember og! Krysser fingre for det! Happy humpingÅåå du MÅ jo være gravid! Jeg blir helt tussete av at du ikke har tatt test enda tror nesten jeg er mer nysgjerrig enn deg
Jeg håper skikkelig at du er gravid og at vi havner på desember sammen ♡♡