Orkidee
Elsker forumet
Takk, du og!!God helg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, du og!!God helg!
Så deilig så flink du er el er vel rett rundt hjørnet nåCD 11: Teller ned til EL testing. Begynner til helgen. Føler meg super i kroppen nå. Kommet meg godt igang med trening, spise sundt og best av alt at det går mot vår
Kommer nok ikke før CD19-21 det jeg har hatt tidligere, men går fort ditSå deilig så flink du er el er vel rett rundt hjørnet nå
Heia gullegget God helgCD 14: Murringer, kvalme og andre tegn som gir meg indikasjon på at EL snart kommer. Forventet til uken. EL testen i dag var litt sterkere, men langt fra positiv. Endelig fredag i dag God helg!
Takk hvordan går det hos deg?Heia gullegget God helg
Her er tr på plass for fullt. Men det går greit egentlig. Håper på bedre lykke neste ppTakk hvordan går det hos deg?
Da er du endelig i gang med ny periode om ikke annet. Lykke til! Nyt tiden å slapp av.Her er tr på plass for fullt. Men det går greit egentlig. Håper på bedre lykke neste pp
Takk det skal jegDa er du endelig i gang med ny periode om ikke annet. Lykke til! Nyt tiden å slapp av.
Kos deg masse på dateCD 15: Negativ EL test, begynt å komme litt slim, samt murrer.Antatt EL 19-20 CD. I dag er det datenight, ut å spise
Takk vi var ute å spiste sushi og tok en drink. Utrolig koselig.Samt snakket om hus, vi har sendt en søknad om bygging å håper å få den godkjent snartKos deg masse på date
Happy humping heia gulleggetCD 17, bortimot positiv el test. Venter enda sterkere i morgen måtte gullegget komme