Orkidee
Elsker forumet
Takk, du og!!God helg!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, du og!!God helg!![]()
Så deiligCD 11: Teller ned til EL testing. Begynner til helgen. Føler meg super i kroppen nå. Kommet meg godt igang med trening, spise sundt og best av alt at det går mot vår![]()
Kommer nok ikke før CD19-21 det jeg har hatt tidligere, men går fort ditSå deiligså flink du er
el er vel rett rundt hjørnet nå
![]()
Heia gulleggetCD 14: Murringer, kvalme og andre tegn som gir meg indikasjon på at EL snart kommer. Forventet til uken. EL testen i dag var litt sterkere, men langt fra positiv. Endelig fredag i dagGod helg!
TakkHeia gulleggetGod helg
![]()
Her er tr på plass for fullt. Men det går greit egentlig. Håper på bedre lykke neste ppTakkhvordan går det hos deg?
Da er du endelig i gang med ny periode om ikke annet. Lykke til! Nyt tiden å slapp av.Her er tr på plass for fullt. Men det går greit egentlig. Håper på bedre lykke neste pp![]()
TakkDa er du endelig i gang med ny periode om ikke annet. Lykke til! Nyt tiden å slapp av.
Kos deg masse på dateCD 15: Negativ EL test, begynt å komme litt slim, samt murrer.Antatt EL 19-20 CD. I dag er det datenight, ut å spise![]()
Takk vi var ute å spiste sushi og tok en drink. Utrolig koselig.Samt snakket om hus, vi har sendt en søknad om bygging å håper å få den godkjent snartKos deg masse på date![]()
Happy humpingCD 17, bortimot positiv el test. Venter enda sterkere i morgenmåtte gullegget komme