En ny reise :)

CD 11: Teller ned til EL testing. Begynner til helgen. Føler meg super i kroppen nå. Kommet meg godt igang med trening, spise sundt og best av alt at det går mot vår;)

CD 11: Teller ned til EL testing. Begynner til helgen. Føler meg super i kroppen nå. Kommet meg godt igang med trening, spise sundt og best av alt at det går mot vår;)
Så deilig :) så flink du er :) el er vel rett rundt hjørnet nå :)

CD12: Ny El test tatt i dag, fremdeles negativ, men det er forventet. Litt stikkinger i magen, så virker som det er noe soms kjer.

CD 13: Negativ test fremdeles. Litt murringer, men ellers fint lite som skjer med kroppen.

CD 14: Murringer, kvalme og andre tegn som gir meg indikasjon på at EL snart kommer. Forventet til uken. EL testen i dag var litt sterkere, men langt fra positiv. Endelig fredag i dag:) God helg!

CD 14: Murringer, kvalme og andre tegn som gir meg indikasjon på at EL snart kommer. Forventet til uken. EL testen i dag var litt sterkere, men langt fra positiv. Endelig fredag i dag:) God helg!
Heia gullegget :D God helg :)

CD 15: Negativ EL test, begynt å komme litt slim, samt murrer.Antatt EL 19-20 CD. I dag er det datenight, ut å spise:)

CD 16: MErker at EL nærmer seg. SLim i dag, men negativ EL test enda.

El nærmer seg. Øverst cd 9- 12-13-14-15-16(i dag).

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    601,5 KB · Visninger: 27
CD 17, bortimot positiv el test. Venter enda sterkere i morgen:) måtte gullegget komme

Back
Topp