En ny reise :)

Tør ikke helt å håpe enda. Men syntes det er rart om det er hcg enda etter så og si negativ test for 10 dager siden . Men takk kommet deg til EL enda?
Jeg kan ikke forstå hvis det skal være hcg-rester igjen nå. Tror dette er spire :) men skjønner godt du ikke helt tør å håpe. Regner med jeg kommer til å ha samme reaksjon når det blir min tur.

Har nok ikke fått el enda, men merker at kroppen jobber mot det. Skal prøve å få tatt test kl 15 og har et liiite håp om at den skal bli positiv. Mannen har uansett gitt grei beskjed om at han gleder seg til humping :D haha :)

Jeg kan ikke forstå hvis det skal være hcg-rester igjen nå. Tror dette er spire :) men skjønner godt du ikke helt tør å håpe. Regner med jeg kommer til å ha samme reaksjon når det blir min tur.

Har nok ikke fått el enda, men merker at kroppen jobber mot det. Skal prøve å få tatt test kl 15 og har et liiite håp om at den skal bli positiv. Mannen har uansett gitt grei beskjed om at han gleder seg til humping :D haha :)
Nei, samme føler jeg. Håper håper!! Ha ha, godt det ikke skal stå på han da ;) lykke til. Håper det snart blir spire på oss begge:)

10 dpo i dag. Testet fra 8 dpo testene er like svake alle dagene så mistenker at det er HCG rester, men så lenge etterpå? hadde nesten negativ test for 14 dager siden... Vi får se om det øke noe på akkurat nå er jeg ikke veldig positiv. Ellers er det stikkinger og murringer, ømme bryst som kommer og går, og humør som går i hytt og gevær.. he he

10 dpo i dag. Testet fra 8 dpo testene er like svake alle dagene så mistenker at det er HCG rester, men så lenge etterpå? hadde nesten negativ test for 14 dager siden... Vi får se om det øke noe på akkurat nå er jeg ikke veldig positiv. Ellers er det stikkinger og murringer, ømme bryst som kommer og går, og humør som går i hytt og gevær.. he he
Hmmm... krysser fingrene for deg. Håper du får sterkere test snart :) symptomene dine høres jo lovende ut da :)

De tre testene: 2med svart på 9dpo. Den andre 10dpo. Fire tester, nyeste nederst uten blekk. Ikke tørket helt enda ser lik ut som de andre...

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    620,9 KB · Visninger: 29
  • image.jpg
    image.jpg
    758,7 KB · Visninger: 30
Merkelig om dette er rester, men vet aldri.. Spennende hvertfall. Skal være 11 dpo i morgen.

Back
Topp