Orkidee
Elsker forumet
Tør ikke helt å håpe enda. Men syntes det er rart om det er hcg enda etter så og si negativ test for 10 dager siden . Men takk kommet deg til EL enda?Jeg ser strek den ser rosa ut også hvisker gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tør ikke helt å håpe enda. Men syntes det er rart om det er hcg enda etter så og si negativ test for 10 dager siden . Men takk kommet deg til EL enda?Jeg ser strek den ser rosa ut også hvisker gratulerer
Jeg kan ikke forstå hvis det skal være hcg-rester igjen nå. Tror dette er spire men skjønner godt du ikke helt tør å håpe. Regner med jeg kommer til å ha samme reaksjon når det blir min tur.Tør ikke helt å håpe enda. Men syntes det er rart om det er hcg enda etter så og si negativ test for 10 dager siden . Men takk kommet deg til EL enda?
Nei, samme føler jeg. Håper håper!! Ha ha, godt det ikke skal stå på han da lykke til. Håper det snart blir spire på oss beggeJeg kan ikke forstå hvis det skal være hcg-rester igjen nå. Tror dette er spire men skjønner godt du ikke helt tør å håpe. Regner med jeg kommer til å ha samme reaksjon når det blir min tur.
Har nok ikke fått el enda, men merker at kroppen jobber mot det. Skal prøve å få tatt test kl 15 og har et liiite håp om at den skal bli positiv. Mannen har uansett gitt grei beskjed om at han gleder seg til humping haha
Håper håper. Er svakt rosa grugleder meg til i morgen!Ser noe på testen din, håper det betyr spire
Hmmm... krysser fingrene for deg. Håper du får sterkere test snart symptomene dine høres jo lovende ut da10 dpo i dag. Testet fra 8 dpo testene er like svake alle dagene så mistenker at det er HCG rester, men så lenge etterpå? hadde nesten negativ test for 14 dager siden... Vi får se om det øke noe på akkurat nå er jeg ikke veldig positiv. Ellers er det stikkinger og murringer, ømme bryst som kommer og går, og humør som går i hytt og gevær.. he he
Vi får se om de øker .. Takk for omtankenHmmm... krysser fingrene for deg. Håper du får sterkere test snart symptomene dine høres jo lovende ut da
Så bilde av testene dine nå. Ettersom den er lik som de andre uten at den har tørket enda er det godt mulig at den blir sterkere når den har tørketVi får se om de øker .. Takk for omtanken
Håper håper skal på fest lørdag så håper å ha klart svar da.Så bilde av testene dine nå. Ettersom den er lik som de andre uten at den har tørket enda er det godt mulig at den blir sterkere når den har tørket
Noen spes du tenker på?Prøv en dyrere test også, de viser ofte tydeligere streker!
Tror den er lik, nederste testen. Den øverste i kanten av bildet tok jeg for 14 dager siden for å se om hcg var borte.Ble testen sterkere etter tørking?
Håper du får sterkere i morgen ♡Tror den er lik, nederste testen. Den øverste i kanten av bildet tok jeg for 14 dager siden for å se om hcg var borte.
Håper jeg og. Hvordan går det med deg?Håper du får sterkere i morgen ♡