En ny reise :)

Er så deilig at kroppen henter seg så fint inn etter MA. JEg greier ikke å slutte å bli fasinert over denne kroppen.

Tok en EL test i dag. Kun holdt meg i 2 timer og drukket to kopper kaffe, men alikevell. Nesten positiv. Kan nok regne den som positiv i kveld/morgen. CD 18 i dag. Antatt EL CD 19/20/21 som er helt normalt for meg.

Symptomer: Kraftige EL smerter i 3 timer i går CD 17, dårlig matlyst, stikkinger i bryst og lysten :)

CD 19 tok en el test ved 11tiden. Negativ. Skal ta en til i kveld. Men ser da ut til at el er i dag el i morgen. Lagt inn lodd CD 16-17-18-19 blir sikkert i dag og våknet av el smerter i natt og. Ikke hatt så mye av det før, men sikkert endring etter MA.

Ja, her går det bra, er på 4 mnd i dag! Oul om 24 dager :) blir spennende!

CD 20: Var veldig kvalm i går CD 19. Fikk 2 negtive EL tester(morgen og kveld) . Veldig kvalm i går, hørt man er det på selve EL dagen?! Og veldig sulten. Vil vel anta at EL dagen var i går på CD 19. Merker også at jeg er mer irritabel og trøtt.

CD 20- 1dpo: trøtt, noe kvalme, ømme bryster og sulten. Irritabilitet .

CD 21-2 DPO- Trøtt, kvalm, illing i lysken, irritabel og sulten. stikking i bryst.Noe murringer, men svake. Dårlig matlyst igjen.Fikk en bra styrkeøkt i dag:)

CD22-3DPO: Murringer i magen innimellom, stikking i bryst. Dårlig matlyst. Fikk trent kondisjon i dag, mye energi:)

CD 24: 5 DPO Murringer i magen, kvalme, 30 min med vond korsrygg, trøtt utover dagen og irritabel. Stikking i bryst. Fikk trent en godt økt i dag med løping og styrke :) Deilig. Nå er det Senkveld.Kaka står i ovnen da samboer har bursdag i morgen:)

CD 25: 6dpo: kvalme, luft i magen, irritabilitet , noe ryggvondt og lite matlyst. Trent løping og styrke i dag. 45 min løp på 8km/t grei start. Ikke løpt siden oktober før graviditeten. Feiret samboer med god mat og tvtitting

CD 26, 7 DPO. Lite symptomer i dag egentlig. Litt trøtt, dårlig matlyst, lette murringer og klør på brystet. Hadde en utrolig bra løpeøkt i dag. Årets første ute. Løp i 45 min. Det føles så godt. I går løp jeg inne på mølla da også 45 min. Deilig å være igang igjen. Ikke løpt/jogget siden september(før rypejakta) . Det kjennes godt! Nå er det rydding og mer baking slik at ting er på stell til selskap i morgen.

8dpo. Tidlig men her er testen. Skimter svak strek. Blir spennende å se om det er økning :) i går cd 27 hadde jeg intense murringer i en times tid. Ellers lite nytt.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    572,6 KB · Visninger: 35
Back
Topp