Det går veldig fintHåper jeg og. Hvordan går det med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går veldig fintHåper jeg og. Hvordan går det med deg?
Det blir spennende! Håper det går lettere da. Hva gjør det tilskuddet?Det går veldig finthar vært hos legen - fått konstatert at jeg ikke har hatt el og at det nok er en stund til jeg får det enda, men at jeg imidlertid har masse egg og at jeg er veldig fruktbar. Så ble egentlig veldig lettet. Og alt så fint ut i livmoren etter aborten. Ved neste mens skal jeg begynne på albyl-e og fortsette på det til jeg er 12 uker
det blir spennende
![]()
Jeg skal begynne på albyl-e. Har ikke lest så mye om det enda, men det er blodfortynnende som skal virke betennelsesdempende.Det blir spennende! Håper det går lettere da. Hva gjør det tilskuddet?
Nei, ikke noe vits det om man ikke har som mål å endre på livsstilen. Jeg følete ikke at jeg lignet meg selv etter alt dette styret, fikk nesten ikke trent, spiste dritt osv Så for meg har det mye å si for det mentale at buksene mine passer igjenJeg skal begynne på albyl-e. Har ikke lest så mye om det enda, men det er blodfortynnende som skal virke betennelsesdempende.
Utrolig trist å lese at testene ikke blir sterkere. Da er det nok, som du skriver, rester av hcg igjen. For noe drit
Så flink du har vært! Det er jo kjempebrajeg tør ikke veie meg etter julen
hehe
![]()
HurraI dag har jeg bestillt nye graviditetstester fra ebay. De kommer i tide til DPO dagene![]()
Får satse på detHurrahåper du får mange fine tester om noen få uker ♡

Så bra at dustetanten har dratt sin veiCD 6, Ikke så mye som skjer. TR dro i går, deilig! Nå er det bare å vente til ca 15 med å teste etter EL. I mens blir det å nyte "våren" , trene og kose meg![]()
Ja, Spennede tid med prøvingen! Gjelder å fylle tiden så dagene går fort.Så bra at dustetanten har dratt sin veihåper det blir 9 måneder til du treffer på henne igjen
![]()
Spennende å teste etter el igjen
Høres fint ut med trening og kos![]()
God helg!CD 7: Tiden går tregt!! Trening igjen i dag, og avslapping i helgen.Ikke så mye mer å si egentlig.