En ny reise :)

Håper jeg og. Hvordan går det med deg?
Det går veldig fint :) har vært hos legen - fått konstatert at jeg ikke har hatt el og at det nok er en stund til jeg får det enda, men at jeg imidlertid har masse egg og at jeg er veldig fruktbar. Så ble egentlig veldig lettet. Og alt så fint ut i livmoren etter aborten. Ved neste mens skal jeg begynne på albyl-e og fortsette på det til jeg er 12 uker :) det blir spennende :)

Det går veldig fint :) har vært hos legen - fått konstatert at jeg ikke har hatt el og at det nok er en stund til jeg får det enda, men at jeg imidlertid har masse egg og at jeg er veldig fruktbar. Så ble egentlig veldig lettet. Og alt så fint ut i livmoren etter aborten. Ved neste mens skal jeg begynne på albyl-e og fortsette på det til jeg er 12 uker :) det blir spennende :)
Det blir spennende! Håper det går lettere da. Hva gjør det tilskuddet?

Ser ikke ut til at testen blir sterker. Innstilt på at det er rester. I dag hadde jeg et vektmål. Jeg skulle ned 0,5 kg i uka. Jeg startet opp etter MA og nådde målet i dag! La på meg 1-2 kg og nå er 1kgborte. Det gledes.

Det blir spennende! Håper det går lettere da. Hva gjør det tilskuddet?
Jeg skal begynne på albyl-e. Har ikke lest så mye om det enda, men det er blodfortynnende som skal virke betennelsesdempende.

Utrolig trist å lese at testene ikke blir sterkere. Da er det nok, som du skriver, rester av hcg igjen. For noe drit :(

Så flink du har vært! Det er jo kjempebra :) jeg tør ikke veie meg etter julen :p hehe :p

CD 35 her nå. Testet sist på lørdag(skulle vært 12 dpo da, negativ) .Nå har jeg ikke orket å styre noe mer med det. Trodde jeg skulle få EL nå siden det murra godt og andre tegn hentydet at det skulle komme, men negativ EL test også. Dette er merkelig. Jeg får bare smøre meg med tålmodighet å vente. Ellers er jeg småkvalm, murrer, kvalm, lite matlyst og irritabel. Energinivået går litt sånn i bølger.

Jeg skal begynne på albyl-e. Har ikke lest så mye om det enda, men det er blodfortynnende som skal virke betennelsesdempende.

Utrolig trist å lese at testene ikke blir sterkere. Da er det nok, som du skriver, rester av hcg igjen. For noe drit :(

Så flink du har vært! Det er jo kjempebra :) jeg tør ikke veie meg etter julen :p hehe :p
Nei, ikke noe vits det om man ikke har som mål å endre på livsstilen. Jeg følete ikke at jeg lignet meg selv etter alt dette styret, fikk nesten ikke trent, spiste dritt osv Så for meg har det mye å si for det mentale at buksene mine passer igjen :) Lykke til, jeg går å venter på TR som lar vente på seg..hmmmmm

CD 37, murrer veldig nedi produksjonsanlegget. Tester etter el hver dag. Kanskje det var falsk alarm for 18 dager siden. Ingen mens enda hvertfall. Krysser fingre for at noe skjer snart .

I dag har jeg bestillt nye graviditetstester fra ebay. De kommer i tide til DPO dagene;)

CD 3, Snart ferdig med TR håper jeg:) Hadde gruet meg til første TR etter MA da jeg fikk høre at den kunne være større og mer smertefullt ennn normal. Det var ikke tilfellet her. Helt etter hva jeg er vant med. Energien blir bare bedre og bedre. Kommet ordentlig igang med trening, føles godt. Nå krysser vi fingre og alt annet for at spira sitter igjen snart. Popper jo opp babyer på Face daglig, skikkelig babyboom for tiden. Sårt å se alle som annonserer det nå, da det skulle vært oss også, men slik gikk det ikke. Kanskje vi får et nyttårsbarn;)

CD 6, Ikke så mye som skjer. TR dro i går, deilig! Nå er det bare å vente til ca 15 med å teste etter EL. I mens blir det å nyte "våren" , trene og kose meg:)

CD 6, Ikke så mye som skjer. TR dro i går, deilig! Nå er det bare å vente til ca 15 med å teste etter EL. I mens blir det å nyte "våren" , trene og kose meg:)
Så bra at dustetanten har dratt sin vei :) håper det blir 9 måneder til du treffer på henne igjen :p :)
Spennende å teste etter el igjen :)
Høres fint ut med trening og kos :)

Så bra at dustetanten har dratt sin vei :) håper det blir 9 måneder til du treffer på henne igjen :p :)
Spennende å teste etter el igjen :)
Høres fint ut med trening og kos :)
Ja, Spennede tid med prøvingen! Gjelder å fylle tiden så dagene går fort.

CD 7: Tiden går tregt!! Trening igjen i dag, og avslapping i helgen.Ikke så mye mer å si egentlig.

CD 9: Tok en EL test i dag for å ha noe å sml med når EL jakten begynner om en ukes tid. Dagene går forholdsvis fort. Laget raw sjokolade i går, det var nommis. Samt hadde hyggelig besøk av en venninde. Bra dager:)

Back
Topp