Orkidee
Elsker forumet
Det håper vi. Håper kroppen kommer på track fort lykke til selv.Det skjønner jeg. Lykke til i neste pp. Håper spiren kommer fort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper vi. Håper kroppen kommer på track fort lykke til selv.Det skjønner jeg. Lykke til i neste pp. Håper spiren kommer fort
Takk. Håper jeg åDet håper vi. Håper kroppen kommer på track fort lykke til selv.
Lykke tilTakk. Håper jeg å
Så bra at det er ferdig. Lykke til videreDa har jeg fått gjennomført utskrapningen. Det gikk fint. Deilig å kunne se fremover
TakkSå bra at det er ferdig. Lykke til videre
Første dag etter utskrapning. Føler meg som et nytt menneske. Ikke lengre trøtt og energiløs. Urolig deilig. Merkelig at kroppen kan omstille seg så fort
Ja, beste tiden som kommer nå. Elsker våren! Ha en fin helgSå bra du føler deg bedre Det kan jo være også at det tar på med påkjenning av en sånn lei situasjon.
Nå er det og gå sammen med de lysende dagene :-D er så deilig med dager med mer dagslys!
Ja, beste tiden som kommer nå. Elsker våren! Ha en fin helg
Det høres ut som en super ideGod helg til deg og har du muligheten så anbefaler jeg en lang skitur :-D
Flink du er. Hva trena du?Første treningsøkt på 1 mnd i dag. Utrolig deilig!
Utrolig deilig. Vant til å trene mye fra før, så denne perioden med null energi har vært en ny opplevelse. JEg trente styrke. Det er noe av det jeg liker best Hvordan går det med treningen din?Flink du er. Hva trena du?
Så bra. Det går bra her. Vært på trening jeg også. Spinning først også litt styrke etterpåUtrolig deilig. Vant til å trene mye fra før, så denne perioden med null energi har vært en ny opplevelse. JEg trente styrke. Det er noe av det jeg liker best Hvordan går det med treningen din?
Så bra! Stå på!Så bra. Det går bra her. Vært på trening jeg også. Spinning først også litt styrke etterpå
Takk det sammeSå bra! Stå på!