Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å? Trodde man fikk vite det jeg? HmmDet blir så gøy! Eneste er at de skriver at de ikke sier noe om kjønn med mindre det er en medisinsk grunn til det - jaja, får finne det ut på privat UL i stedet
Mulig det er forskjellig praksis mellom sykehusene, og kommer sikkert litt an på hvem som utfører undersøkelsen også. Tror det har med at i noen kulturer er det dessverre sånn at det kun er ett kjønn som gjelder og at de ønsker å unngå at noen avbryter svangerskapet pga det… Uansett, om vi ikke får vite det der, så tar vi nok en privat undersøkelse - hehe, gjør det sikkert før det også, kan aldri se for meg at vi klarer å vente så lenge med å finne det utÅ? Trodde man fikk vite det jeg? Hmm
Sant, gjør det ubevisst kun 14 dager til vi fortellerJa, er ikke alltid lett å skjule! Jeg ble dratt til side av en venninne på julebord som sa. "Du er gravid!" Hun så at jeg hadde lagt hånden på magen, gjør det ofte nå om dagen, men tenker ikke over det selv
Ja, det håper vi også på, gikk jo på 2 PP denne gangen. Men vi har mye å drive med så inge hastSå trist å høre! Håper en ny spire sitter fort hos dere!
Takk for omtanken. Men trøster oss med at vi ble raskt gravide, så håper på det samme når vi kan prøve på nytt. Godt nytt 2015 til deg også!Så trist med MA. Sender en klem og håper dere får en lykkelig start på det nye året
Koser meg på fjellet. Prøver å tenke på andre ting. Spiser ost og kjeks, blodig biff og drikker mye kaffe. Prøver å nyte de små øyeblikk. Skal ringe legen i morgen å høre hva som skjer videre da Cytotec ikke har gitt resultat .
Takk for tilbakemelding. Setter jeg stor pris på! Ja, har lært meg dette med tiden,at bekymringer og sorg må til, men kan gjøre de bedre ved positiv tenkning og endring av tankesett. Mental trening . Jeg har også en samboer som er veldig opptatt av det samme så det hjelper på. Så vi tenker bare fremoverTrist og lese at det gikk som det gikk...men jeg setter stor pris på og lese at du nyter tiden nå Man skal leve livet med eller uten motgang! Håper det går fort til neste mann sitter