En ny reise :)

Går nok greit å føde både den ene og den andre plassen! Det viktigste er jo at babyen kommer ut! :) men snart 6 uker på vei! Deilig da! Da har nok det lille hjertet begynt å slå allerede ❤️
Ja, helt absurd! Var så usikker på utregninger da jeg har ca32-35 DC men legen regnet fra første dagen, så da ble det plutselig å hoppe frem.

Ja, helt absurd! Var så usikker på utregninger da jeg har ca32-35 DC men legen regnet fra første dagen, så da ble det plutselig å hoppe frem.
Så deilig at det er den veien da! Sånn for meg og, men har du lang syklus vil jo fosteret være noen dager yngere avhengig av eggløsningstidspunkt osv ;) digg å få 3+ på test i dag :)

Jeg har også forventet termin den 24 juli :-) var til legen i dag pga murringer i natt og fikk utvendig ul :-) så selvfølgelig ikke fosteret men så at jeg hadde tykke slimhinner og et svart åpenrom der fosteret ligger og koser seg inni :-D

Jeg har også forventet termin den 24 juli :) var til legen i dag pga murringer i natt og fikk utvendig ul :) så selvfølgelig ikke fosteret men så at jeg hadde tykke slimhinner og et svart åpenrom der fosteret ligger og koser seg inni :-D
Gratulerer:) så gøy å ha fått ul Allerede:) vi tenker oss siste uka før jul. Ca 10 uker

Ja det var veldig gøy! Skal ha enda en neste tirsdag da jeg skal inn på ordinær første kontroll :-)

takk :-)

Går nok greit å føde både den ene og den andre plassen! Det viktigste er jo at babyen kommer ut! :) men snart 6 uker på vei! Deilig da! Da har nok det lille hjertet begynt å slå allerede ❤️
Ja, det er sant! MEn man er jo litt ekstra stressa siden det er nummer 1.

Er da på Uke 6 i dag :dance011
Termin: mellom19-24 Juli(får ulike beskjeder)
- Igjen til uke 12: 6 uker

- Trimester: 1. trimester
- Neste kontroll lege: andre uken i januar
- Jordmortime: Ikke bestillt
- Ultralyd: 22.12.14
- Mage:
- Brystmål:
- Vektendring:?
- Matkick: Ikke noe spes, men veldig tørst
- Plager: Trøtt, kvalm,
- Tilskudd: Folat, samt mye frukt og grønt

Er da på Uke 7+2 dag :dance011
Termin: mellom19-24 Juli(får ulike beskjeder)
- Igjen til uke 12: 4 +5

- Trimester: 1. trimester
- Neste kontroll lege: andre uken i januar
- Jordmortime: Ikke bestillt
- Ultralyd: 22.12.14
- Mage:
- Brystmål: vokst, men ikke målt.
- Vektendring:?
- Matkick: Ikke noe spes, men veldig tørst
- Plager: Trøtt, og KVALM. Sliten
- Tilskudd: Folat, samt mye frukt og grønt. Merket mye mer til kvalmen denne uken. Samt reagerer på lukter. Sliter. Også. Med dårlig matlyst.

Oh yes! Samme her! Ser ut som jeg er gravid i 5 mnd :D
he he, gått ned litt i dag. veide meg også. Gått opp ca 2 kg, vil tro det er normalt i uke 8 ;) Ellers så er det bare siden aktivitetsnivået har gått ned pga trøtthet og kvalme.

Fikk brev i posten i dag om fødeplass. Fikk mitt førstevalg Rikshospitalet, samt time om ordinør UL :)

Så gøy :) Jeg fikk brev i dag - fra A-hus, og har fått fødeplass der med ordinær UL i begynnelsen av februar :D

Back
Topp