Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det håper jeg og! ingen rygger som har slått seg enda og perfekt med helg fremdeles ikke positiv test, men kommer vel ila helgen.Håper du snart får positiv test Og at humpingen blir på "rett tid" nå
Ja, det håper jeg og! ingen rygger som har slått seg enda og perfekt med helg fremdeles ikke positiv test, men kommer vel ila helgen.
Krysser fingrene for el i helgenCD 16: negativ EL test, BEgynt å murre mer. Håper på positiv test i helgen
Satser jeg og på!Krysser det jeg kan for at det blir både positiv el-test og masse humping i helgen
TakkKrysser fingrene for el i helgen
Har du bursdag? Gratulerer så mye med dagen!!! Stor klem ♡Cd17: hatt en drømmedag i dag. Kjæresten hadde fiksa til bursdagen min litt murringer.
Da håper jeg du får en kjempefin bursdag i morgen klemBursdag i morgen takk for det satser på at han ga meg en gave med leveringstid
Satser på det var ute å spiste og "feiret" i dag men blir litt i morgen ogsåDa håper jeg du får en kjempefin bursdag i morgen klem
Når på dagen tester du? Kan godt være du gikk glipp av lh-toppen med testene. Jeg gjorde det ene gangen jeg ble gravid. Fikk aldri positiv el-test. Håper du er dpoNegativ el test i dag . Da tror jeg at jeg Missa den med testene. Tror jeg er 1dpo, hadde smerter/kvalme/slim(fred-) lør-man.
Hei,Når på dagen tester du? Kan godt være du gikk glipp av lh-toppen med testene. Jeg gjorde det ene gangen jeg ble gravid. Fikk aldri positiv el-test. Håper du er dpo
Ja, da er du sikkert dpo. Nei, jeg ante ikke når jeg hadde el. Har jo ikke regelmessig syklus, så det ble en del unødvendig testing, men fikk positiv g-test til slutt uten at jeg hadde fått positiv el-test. Hadde en del slim + litt kvalme som jeg pleier å ha rundt el så merket det utifra de symptomene uten at jeg var helt sikkerHei,
Testet rett før lunsj ved 10-11 tiden hver dag. I helgen ble det nok litt kluss pga sen leggetid, morgenuring osv. Får håpe det gjelder meg også da Er nok det dpo nå ja, men hvor mange er uvisst. Hvordan fant du ut når EL var, merket du noe?