En ny reise :)

Håper du snart får positiv test :D Og at humpingen blir på "rett tid" nå ;)

Ja, det håper jeg og! ingen rygger som har slått seg enda;) og perfekt med helg:) fremdeles ikke positiv test, men kommer vel ila helgen.

Ingenting som er bedre enn det ;) Ja da er det bare å humpe på i helga :D

CD 16: negativ EL test, BEgynt å murre mer. Håper på positiv test i helgen:)

Krysser det jeg kan for at det blir både positiv el-test og masse humping i helgen :D

Cd17: hatt en drømmedag i dag. Kjæresten hadde fiksa til bursdagen min:) litt murringer.

Bursdag i morgen:) takk for det satser på at han ga meg en gave med leveringstid

CD 19: Ikke funnet posistiv EL test enda, men det kan være pga tidspunktet i helgen og drikke mengden. Vi får se i dag. Smerter i magen og kramper tidvis.

CD 20: Har ikke hatt noe spessielt store smerter rundt denne tiden den måneden. Jeg har heller ikke funnet EL med test. Skal teste igjen i dag og i morgen. Hadde slim fre-man så EL er nok i rute som den pleier. Kan være at det var så mange vondter forrige måned siden det var første PP etter MA. Kan jo håpe. Det har blitt mye humping hvertfall :)

Negativ el test i dag . Da tror jeg at jeg Missa den med testene. Tror jeg er 1dpo, hadde smerter/kvalme/slim(fred-) lør-man.

Negativ el test i dag . Da tror jeg at jeg Missa den med testene. Tror jeg er 1dpo, hadde smerter/kvalme/slim(fred-) lør-man.
Når på dagen tester du? Kan godt være du gikk glipp av lh-toppen med testene. Jeg gjorde det ene gangen jeg ble gravid. Fikk aldri positiv el-test. Håper du er dpo :)

Når på dagen tester du? Kan godt være du gikk glipp av lh-toppen med testene. Jeg gjorde det ene gangen jeg ble gravid. Fikk aldri positiv el-test. Håper du er dpo :)
Hei,
Testet rett før lunsj ved 10-11 tiden hver dag. I helgen ble det nok litt kluss pga sen leggetid, morgenuring osv. Får håpe det gjelder meg også da:) Er nok det dpo nå ja, men hvor mange er uvisst. Hvordan fant du ut når EL var, merket du noe?

Hei,
Testet rett før lunsj ved 10-11 tiden hver dag. I helgen ble det nok litt kluss pga sen leggetid, morgenuring osv. Får håpe det gjelder meg også da:) Er nok det dpo nå ja, men hvor mange er uvisst. Hvordan fant du ut når EL var, merket du noe?
Ja, da er du sikkert dpo. Nei, jeg ante ikke når jeg hadde el. Har jo ikke regelmessig syklus, så det ble en del unødvendig testing, men fikk positiv g-test til slutt uten at jeg hadde fått positiv el-test. Hadde en del slim + litt kvalme som jeg pleier å ha rundt el så merket det utifra de symptomene uten at jeg var helt sikker :)

CD 22: Aner ikke hvor mange DPO2-3 kanskje... Hatt mye mindre plager denne omgangen. Merket murringer i helgen, litt vondt i magen på man-tirs og mye mindre slim.MErket også sykt ømme/vonde pupper CD 19/20. Håper EL var i helgen:) Blitt aksjer gjevnt over så håper å ha truffet, annenhverdag og mer i helgen ;) MErker jeg er ganske lei av telling, testing osv, selv etter kun kort tid som prøver. Er mindre og mindre på forumet og merker at det gjør godt. Blir heller ikke testing til over IKM, som etter planen er 28.5 mulig en dag senere eller før pga at jeg ikke fant EL. tester nok i slutten av den uka om TR ikke har kommet.

Back
Topp