En ny reise :)

10dpo: kvalme Som ikke går bort fra i dag tidlig, kjenner igjen fra tidligere. Halsbann , men det har jeg hele tiden, vond korsrygg og SULTEN hele tiden. Var å så en 3 uker gammel bebis i dag, håper det rasler litt ekstra nedi prod. Anlegget :)

CD 34 - 11 DPO:
I går var jeg skikkelig sulten, og kvalm. Merker lite ellers annet enn at jeg er oppblåst.

Tok en sånn kinesisk wondfo i dag, men den så ødelagt ut så greide ikke å lese noe særlig ut av den. Nå venter jeg til fredag om ikke TR kommer før den tid. Jeg føler meg ikke så veldig gravid egentlig..

Last edited:
CD 34 - 11 DPO:
Vært litt småkvalm i dag, samt murringer i korsryggen. Halsbrann igjen.

Merker at det skjer noe nedi der men er verken ubehagelig eller vond, ikke som de murringene jeg vanligvis har.

Løs mage, og skikkelig oppblåst på kvelden. Buksa stramma plutselig. Trøtt. Nå har jeg vært et par timer ute med bisken, så da var det deilig å komme inn til sofaen.

Den kinesiske Ebay testen var negativ på kveldsurin, men har lest meg litt opp at den er så lite sensitiv at den ikke har slått ut før en uke etter IKM, og da svakt.

Så jeg har ikke gitt opp håpet, men jeg er avslappet i forhold til resultatet.

Last edited:
CD 35 - 12 DPO

Litt trøtt på morgenen, men føler meg egentlig fantastisk. Ikke vondt noen steder, ryggen er fin, og magen gir ikke fra seg noen som helst smerte. Det ser ut som en nydelig dag i dag. Jeg er heldigvis ikke oppblåst lengre.

Skal starte opp med kurs til hunden igjen i dag så det blir morro:)

Jeg syntes det er rart at hormoner skal ha så mye å si for hvordan man føler seg. En dag kan bare være dritt, mens neste blir fantastisk bra.

NB: Ikke testet mer nå. og kommer ikke til å gjøre det før fredag og ikke TR kommer innen den tid.

CD 35 - 12 DPO

Litt stikkinger på venstre side. Og noe murringer. Ikke sånn nå komme TR følelse kun merker at det skjer noe.

Håper selv, men har ikke helt troa. Siden EL var fosinket og sånn. Vært så rar syklus alt i alt. Har liksom følelsen av at neste PP skal det klaffe PP3. Bare føler det på meg.

Da krysser vi fingrene for at det blir full klaff neste pp hvis det ikke klaffer nå ;)

12dpo: litt stikkinger i kveld, noe murringer. Luft i magen, trøtt og følsom/ irritert.

CD 36 - 13 DPO

L
itt murringer i går kveld(12DPO), samt sulten. Ikke sånn nå kommer TR følelse bare ubehagelig. Utrolgi trøtt og sliten.

I dag merker jeg egentlig ingenting, litt småkvalm og amper, men ellers lite,
Drar på hytta i kveld, men tar med tester om ikke TR kommer ila morgendagen blir det test lørdag.

CD 36 - 13 DPO
L
itt murringer i går kveld(12DPO), samt sulten. Ikke sånn nå kommer TR følelse bare ubehagelig. Utrolgi trøtt og sliten.

I dag merker jeg egentlig ingenting, litt småkvalm og amper, men ellers lite,
Drar på hytta i kveld, men tar med tester om ikke TR kommer ila morgendagen blir det test lørdag.
Krysser fingrene for at TR ikke kommer ;) Er spent på testingen din :)

Back
Topp