En ny reise :)

Cd 37- 14dpo (ikm) ingen TR enda. Murrer tidvis og tidvis sprengfølelse i brystet. Sliten og trøtt. Har fått testeangst, tør ikke teste. I senest tenkelige laget kan jeg ha hatt el søndagen. Positiv Tors , evt positiv fredag, EL lørdag/ søndag. Da vil jeg være søndag. Jeg avventer og ser:)
Ååååh, er så spent på deg!! Er nesten helt sikker på at tanta holder seg borte i maaaange måneder :) Krysser fingre og tær og tunge og hår og alt som krysses og ikke krysses kan :p

Så utrolig flink du er som ikke tester! :D Men krysser alt som krysses kan for at du får 2 flotte streker når du først tester ;)

Ååååh, er så spent på deg!! Er nesten helt sikker på at tanta holder seg borte i maaaange måneder :) Krysser fingre og tær og tunge og hår og alt som krysses og ikke krysses kan :p
Takk for koselig svar! Håper hu holder seg borte! Samme for deg!

CD 37- 15 dpo ikke testet. Ikke TR. Senest mulig EL var søndagen, så venter over helga med test. Ømme pupper, murringer, sulten og følsom. Typiske pms egentlig . Og sliten .

Humøret går opp og ned i dag. I det ene øyeblikket har jeg troa, andre ikke. Blir gal av ventingen. Men eneste som er sikkert at ilopet av 2 dager har vi svar:)

Herlig at du er så positiv ♡
Må jo det :) skal til København en tur i juni. Der er det en kjolebutikk. skal unne meg en fin kjole om det ikke er bolle i ovnen innen den tid. Må se ting på den positive siden . :cool05

Å nei :( masse lykke til neste gang <3

Back
Topp