En ny reise :)

Må jo det :) skal til København en tur i juni. Der er det en kjolebutikk. skal unne meg en fin kjole om det ikke er bolle i ovnen innen den tid. Må se ting på den positive siden . :cool05
Så kjekt med København-tur :) jeg var der faktisk for en måneds tid siden. Var med jobben, så fikk ikke gjort så veldig mye, men fantastisk by :) synes du skal unne deg en fin kjole uansett :)

Å nei :( Da satser vi på at alle gode ting er 3 for deg :D

Ånei, jeg som nesten var sååå sikker :(

Men bra du er så positiv :) Og kjoleshopping i København høres herlig ut. Med eller uten spire i magen ;)

Så kjekt med København-tur :) jeg var der faktisk for en måneds tid siden. Var med jobben, så fikk ikke gjort så veldig mye, men fantastisk by :) synes du skal unne deg en fin kjole uansett :)
Nydelig by! Nå blir det kjole uansett :)

:smiley-bounce015Setter på stereoanlegg og danser rundt. On my way - axwell- ingrosso
no time to pretend
dust off and try again
Straight out of lions' den
Strong as a thousand men
that's what I've been told
since I was six years old
duck down and count to ten

I'm gonna hit the Lotto
I'm gonna place my bet on every step I take
go tell everyone under the sun
I'm on my way

And if I hit rock bottom
I'm gonna smile and dance with every step I take
go tell
everyone under the sun
I'm on my way
On my way!

Go throw the key away
no matter what they say
all for a better day
you will always be the same
that's what I've been told
since I was six years old
duck down and count to ten

I'm gonna hit the Lotto
I'm gonna place my bet on every step I take
I'm on my way

And If I hit rock bottom
I'm gonna smile and dance with every step I take
I'm on my way
On my way!

CD 1:
Blir nok ikke så mye skriverier her før EL dukker opp. Det kan være alt fra CD 18- 24. Deilig med en friperiode frem mot 17 mai . Nå blir det mye trening fremover. Kjøpt nye joggesko i helgen. De skal innvies, samt prøve å gå ned litt flere trivselskg.
Liker å ha mål å jobbe mot. Neste mål par kg ned , bedre kondisjon og februar bebis :)

Last edited:
Det høres ut som et fint fokus. Jeg har bestemt meg for det samme. Trene masse og gå ned alle kiloene jeg har lagt på meg etter abortene (trøstespist maaaasse). Heia oss :)

Cd 2, nye tester er bestillt. Lurer på om det blir normal eller lang syklus denne PP?

CD 1:
Blir nok ikke så mye skriverier her før EL dukker opp. Det kan være alt fra CD 18- 24. Deilig med en friperiode frem mot 17 mai . Nå blir det mye trening fremover. Kjøpt nye joggesko i helgen. De skal innvies, samt prøve å gå ned litt flere trivselskg.
Liker å ha mål å jobbe mot. Neste mål par kg ned , bedre kondisjon og februar bebis :)

Masse lykke til denne pp! :) <3

Slenger meg på treningsmålene dine og håper at jeg får litt motivasjon i de nye joggeskoene mine ;):hilarious:

Masse lykke til denne pp! :) <3

Slenger meg på treningsmålene dine og håper at jeg får litt motivasjon i de nye joggeskoene mine ;):hilarious:
Takk, samme til deg! Alltid herlig med nytt treningstøy. Gir meg hvertfall ny motivasjon.

CD 4; begynner å føle meg som meg selv igjen . Blir så rar mellom EL og IKM. Sliten , energiløs mm. Vet ikke om det sitter i hode eller om det er hormoner. Vi er nå inne i vår PP 3. Det er mye "uroligheter" på jobben, og jeg vurdere å søke nye jobber. Aner ikke hvordan det er om vi plutselig blir gravide nå...? Mye tanker om dagen ...:banghead:

CD 4; begynner å føle meg som meg selv igjen . Blir så rar mellom EL og IKM. Sliten , energiløs mm. Vet ikke om det sitter i hode eller om det er hormoner. Vi er nå inne i vår PP 3. Det er mye "uroligheter" på jobben, og jeg vurdere å søke nye jobber. Aner ikke hvordan det er om vi plutselig blir gravide nå...? Mye tanker om dagen ...:banghead:
Hmmm... ikke kjekt med uroligheter på jobben. Trives du ikke, eller er det innskrenkinger? Eller kanskje noe helt annet? Noe du kunne tenke deg å søke på?

Hmmm... ikke kjekt med uroligheter på jobben. Trives du ikke, eller er det innskrenkinger? Eller kanskje noe helt annet? Noe du kunne tenke deg å søke på?
Vi er få ansatte i Norge og en som nettopp sa opp. Vi har en sjef som er vanskelig å samarbeide med. Jeg har jobbet her 3 år og på den tiden kommer og går det folk årlig pga han. Videre er markedet litt ustabilt( salg) så føler meg samtidig utrygg. Er en og annen jobb, men i tillegg er jeg usikker på hvor vi skal bo. Da vi muligens flytter iløpet av de neste årene. Dilemma..,

Føler at TR renske opp skikkelig denne gangen. Mye kraftigere( unnskyld detaljene) enn de foregående gangene etter MAen. Kanskje det var dette som skulle til. Jeg er skikkelig spent på PP 3. Føler på meg at det blir en bra periode!

Back
Topp