Orkidee
Elsker forumet
Håperhåper!Krysser fingrene for at TR ikke kommer Er spent på testingen din
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håperhåper!Krysser fingrene for at TR ikke kommer Er spent på testingen din
Håper på ti blå men føler meg overraskende energifull, Hmmm ikke sånn at jeg føler meg preggers.Håper det blir testing
Andre gangen jeg var gravid hadde jeg skikkelig makk i ræven haha. Var full av energi. Det var helt fantastisk. Håper jeg kan bli sånn igjenHåper på ti blå men føler meg overraskende energifull, Hmmm ikke sånn at jeg føler meg preggers.
Det hadde vært noe!Andre gangen jeg var gravid hadde jeg skikkelig makk i ræven haha. Var full av energi. Det var helt fantastisk. Håper jeg kan bli sånn igjen
Håper!! Takk god helg.God tur til hytta, håper tr uteblir
Krysser fingrene ♡ virkelig!CD 36 - 13 DPO
Halsbrann, fysen, SLITEN,ukonsentrert og kvalm etter lunsjen.
Litt stikkinger i magen på ene siden, og oppblåst.
Takk for det krysser for deg og! Ingen murringer i kveld.Krysser fingrene ♡ virkelig!
Åh jeg er så spent! Litt av en vilje du har som klarer å ikke teste håper virkelig at dustetanten holder seg langt unna!Cd 37- 14dpo (ikm). I dag er ikm dagen tror jeg hadde positiv el test torsdagen. Fikk ikke testet på nytt fredag, men ut fra kroppslige tegn antar jeg at det er i dag . Føler meg oppblåst , svake murringer( ikke sterke), dårlig matlyst, men sulten . Sovet dårlig. Spennende å se om TR kommer i dag..
Åh jeg er så spent! Litt av en vilje du har som klarer å ikke teste håper virkelig at dustetanten holder seg langt unna!
Tester du igjen i morgen?Åh jeg er så spent! Litt av en vilje du har som klarer å ikke teste håper virkelig at dustetanten holder seg langt unna!
Samme her. Kun hatt litt stikkinger og svaake murringer i dag. Ikke sånn TR murringer.
Tror jeg utsetter å teste da jeg sist gang jeg var gravid var så bekymret. Utsetter den følelse slik at jeg kan leve "normalt" uten den bekymringen hengende over meg lengst mulig.
Er jo mulig IKM er i morgen eller var i går, siden jeg kun fikk testa med positiv test en dag. Vet jo ikke om det var dag 1 eller 2 med positiv test.
Bra du tar det rolig og avslappet ikke noe kjekt å være bekymret.Tester du igjen i morgen?
Like spent på deg merker jeg. Håper vi begge sitter med positiv test om noen dager Hvor i landet holder du til egentlig? Jeg er fra Oslo.Bra du tar det rolig og avslappet ikke noe kjekt å være bekymret.
Ja, jeg tester i morgen har med meg strimler og plastglass i kofferten er veldig spent
Ja det hadde vært helt fantastisk Jeg har veldig forhåpninger om at vi skal få positiv test begge to Jeg er fra BergenLike spent på deg merker jeg. Håper vi begge sitter med positiv test om noen dager Hvor i landet holder du til egentlig? Jeg er fra Oslo.
Hørte det var SOL i Bergen i dag Aldri vært der, men tenker å ta en tur over i sommer, kun 2 timers tid fra hytta til sambo Ja, hadde vært noe. Nå begynner jeg faktisk å få forhåpninger. Over 1600 og ingen TR endaJa det hadde vært helt fantastisk Jeg har veldig forhåpninger om at vi skal få positiv test begge to Jeg er fra Bergen
Ja, det er nydelig vær her i dag. Tror vi får en fin flytur (skal straks fly). Hvis du er i Bergen må du gi en lydHørte det var SOL i Bergen i dag Aldri vært der, men tenker å ta en tur over i sommer, kun 2 timers tid fra hytta til sambo Ja, hadde vært noe. Nå begynner jeg faktisk å få forhåpninger. Over 1600 og ingen TR enda
God tur Will doJa, det er nydelig vær her i dag. Tror vi får en fin flytur (skal straks fly). Hvis du er i Bergen må du gi en lyd