En ny reise :)

CD 9-PP3
Mandag og ny uke. Hatt en hektisk helg med sverigetur og bursdagsfeiringer. Klar for en ny uke.
Tror hormonene mine lever sitt eget liv. Hatt ømme pupper av og på enda, samt litt stikkinger i livmora i går. Hmmm
Aner ikke hva som skjer jeg.. Tester etter EL fra neste mandag om det ikke kommer tegn tidligere da.

CD 9; fremdeles ømme bryster og rasling der nede. Kanskje el kommer tidlig denne. Runden

Cd 10, svake murringer. Ikke så ømme bryster i dag. Tok en ELTest i går kveld. Ikke positiv, men heller ikke kjempesvak forventer positiv test er cd 16-24 et sted. Ustabile sykluser. Mest normalt positiv rundt 18/19. Spennende , alltid hatt en god følelse på denne perioden:)

Cd11-PP3
I går var jeg ekstremt sulten og har fremdeles vondt i brystet fra tid til annen. Tror hormonene er litt i ubalanse.Hadde også en skikkelig dritt dag i går. Alt var trist! Men føler meg mye bedre i dag:)
Begynner å nærme seg EL testeing nå. begynner nok på mandag da er jeg CD16.

CD 12-PP3
Negativ EL test i dag, men som forventet.
Gått en lang tur i sola, og tatt en utelunsj. HErlig. Svake murringer i produksjonsanlegget;)
Gleder meg til positiv test til uka:)Spennede å se hvor lang denne syklusen blir.

CD 12-PP3
Negativ EL test i dag, men som forventet.
Gått en lang tur i sola, og tatt en utelunsj. HErlig. Svake murringer i produksjonsanlegget;)
Gleder meg til positiv test til uka:)Spennede å se hvor lang denne syklusen blir.
Håper du får positiv test snart og at syklusen ikke blir så lang :) kjekt med fri i det deilige været :)

CD 13- PP3
Murrer noe fælt i dag. Ser ut som jeg er tidligere i rute nå, det liker jeg!

CD 13- PP3
Murrer noe fælt i dag. Ser ut som jeg er tidligere i rute nå, det liker jeg!
Rart hvor mye man gleder seg over ting man ikke tenkte over tidligere :)
Satser på at alle gode ting er tre :)

Rart hvor mye man gleder seg over ting man ikke tenkte over tidligere :)
Satser på at alle gode ting er tre :)
Ja, sant. Kunne ikke brydd meg mindre tidligere. Men da gikk jeg også på pilla og hadde ikke like store variasjoner i kropp og sinn:)Smågleder i hverdagen;) Man vet man er prøver når man har full oversikt over hvilken CD man er på;)

Cd14-PP 3. Eggløsning slim i kveld. Ikke. Mye. Negativ test enn så lenge. Murrer fælt, el om et par dager?

CD 16-PP3
Har de siste dagene hatt mye murringer i magen. I går og på lørdag var det ille. Ikke positiv EL test enda. Begynt med litt slim. Håper jeg får positiv EL test i løpet av de nærmeste dagene, så syklusen er mer normal.
Hadde en super feiring i går. Mye mat og kos. Champagne og grillmat:) Bunaden kom på, selv om jeg merka den strammet litt ekstra nå, nå blir det skjerpings. Har kjøpt nye joggesko, de skal brukes;)

Jeg merker at treningslysten er lav for tiden. Før trente jeg 5-6 dager i uken uten problem fordi det var gøy!
Nå er jeg inne i en dårlig fase, stress på jobb mm som gjør at man føler see litt tappet..
Håper det bedrer seg med solen;)

Back
Topp