En ny reise :)

CD 18-PP3
Slitt med mye magesmerter fra søndagen. Magen er så oppblåst, så tror det er noe jeg har spist.
Det murrer og stikker ellers. Kvalm og ømme bryst. Blir spennede å se om det er noe forandring på El testen i dag.

Tok en i går kveld etter å holdt meg 3 timer, dog drukket noe. Den ble svak. Så enten var toppen i går ellers så er den senere.

Huff, det der er ikke noe godt altså! Blir sånn selv hvis jeg spiser fet mat :p Håper det går fort over.
begynte på søndag og har vart i over 3 dager. Er nok en kombinasjon av hormoner og noe mat jeg ikke har tålt. Var sånn en gang tidligere, da måtte jeg dra på legevakten fordi de trodde det var blindtar, men det var det ikke..

Litt svakere enn den forrige vel? Kanskje toppen har vært? Eller kan det ha veldig mye å si hvor konsentrert urinen er, slik at det gir så store forskjeller? Jeg er helt fersk på el-testing, prøver meg på testing for første gang nå :p

Lykke til denne pp'en i allefall! :D Leste gjennom litt av dagboka di, hørt noe om jobben du søkte på?

Litt svakere enn den forrige vel? Kanskje toppen har vært? Eller kan det ha veldig mye å si hvor konsentrert urinen er, slik at det gir så store forskjeller? Jeg er helt fersk på el-testing, prøver meg på testing for første gang nå :p

Lykke til denne pp'en i allefall! :D Leste gjennom litt av dagboka di, hørt noe om jobben du søkte på?
Tester på samme tid og samme premisser. 3 timer mellom morgenurin og formiddag, samt ca 1 kaffe innabords;) Virker som den er svakere. Jeg bruker som regel å få knallpositiv to dager på rad, men ikke denne gangen. Vi får se i morgen, eller i kveld om jeg får testa da...
Fått bekreftelse på at søknad er mottatt, men siden det er i det offentlige er det 3 ukers behandlingstid...:nailbiting:

Lykke til til deg også, hvordan ligger du an?

Den så svakere ut ja. Muligens dpo i morgen da ;) Synes gårdagen var nesten helt positiv, sånn at du kanskje har gått glipp lh-toppen :)

Den så svakere ut ja. Muligens dpo i morgen da ;) Synes gårdagen var nesten helt positiv, sånn at du kanskje har gått glipp lh-toppen :)
ja, det kan være. Testet så sent som rundt 2000 i går, og leste et sted at nivåene synker mot kvelden. Kan være toppen var i går ettermiddag. Tester igjen i morgen, så får jeg se;) Stikker og murrer hvertfall og et snev av ømme bryster..

Tester på samme tid og samme premisser. 3 timer mellom morgenurin og formiddag, samt ca 1 kaffe innabords;) Virker som den er svakere. Jeg bruker som regel å få knallpositiv to dager på rad, men ikke denne gangen. Vi får se i morgen, eller i kveld om jeg får testa da...
Fått bekreftelse på at søknad er mottatt, men siden det er i det offentlige er det 3 ukers behandlingstid...:nailbiting:
Lykke til til deg også, hvordan ligger du an?

Da virker det jo kanskje som at lh-toppen har vært, og at du er dpo i morgen ;) Bare å humpe i vei :D Jeg har nesten positiv el-test i dag, så er vel snart dpo jeg også :D

3 uker, det var lenge å vente.. :rolleyes: Tiden går fryyyktelig sakte når man går å venter på noe sånnt… Men kanskje er du gravid innen du får svar ;)

Da virker det jo kanskje som at lh-toppen har vært, og at du er dpo i morgen ;) Bare å humpe i vei :D Jeg har nesten positiv el-test i dag, så er vel snart dpo jeg også :D

3 uker, det var lenge å vente.. :rolleyes: Tiden går fryyyktelig sakte når man går å venter på noe sånnt… Men kanskje er du gravid innen du får svar ;)
ja, det offentlige vet å ta seg tid;) Ja, vet nok om denne PP har lykktes da. Det er jo positivt:) Tiper at EL er i dag, stikker noe voldsomt nedi der;)

FullSizeRender-1.jpg Virker som den er blitt svakere nå, tatt på formiddagsurin. Tror kanskje toppen var i går. Får se hva kvelden viser.
Ble humpings i går, selv om jeg var helt gåen i magen. Litt bedre i dag.
Viste samboeren El testen i går og sa at det er mulig det er pga den jeg har vondt i magen... Han var ikke vond å ve da;)

Håper du føler det frisk nok til litt sengekos hvertfall :) og om det ikke blir i dag så er du kanskje bedre i morgen? God bedring uansett :)
Ja, ble en kjappis;) Så nå føler jeg at vi har gjort det som må til. Hatt oss søndagen, tirsdag og onsdag, mulig det blir noe i kveld også..

Vis vedlegget 118354 Virker som den er blitt svakere nå, tatt på formiddagsurin. Tror kanskje toppen var i går. Får se hva kvelden viser.
Ble humpings i går, selv om jeg var helt gåen i magen. Litt bedre i dag.
Viste samboeren El testen i går og sa at det er mulig det er pga den jeg har vondt i magen... Han var ikke vond å ve da;)
Herlig :) tipper toppen var i går :)

Back
Topp