Så bra herlig innstilling kjør på!Ja, ble en kjappis Så nå føler jeg at vi har gjort det som må til. Hatt oss søndagen, tirsdag og onsdag, mulig det blir noe i kveld også..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra herlig innstilling kjør på!Ja, ble en kjappis Så nå føler jeg at vi har gjort det som må til. Hatt oss søndagen, tirsdag og onsdag, mulig det blir noe i kveld også..
Takk for detKrysser fingrene for deg!
Da slipper nok egget om ikke lenge, eller kanskje allerede nåVis vedlegget 118389 Siste testen nederst. Tror toppen var i går, test to øverst..
Håper på det Hvordan ligger du an?Da slipper nok egget om ikke lenge, eller kanskje allerede nå
Jeg har akkurat fått positiv test gøy at vi ligger så likt an nåHåper på det Hvordan ligger du an?
Så bra!!!Kos dereJeg har akkurat fått positiv test gøy at vi ligger så likt an nå
Uff stakkars. Måtte le litt da dere er tydeligvis klare for små hele gjengenOg da fikk bikkja innbilt svangerskap igjen... Flere som har lyt på små
Ja, kan virke sånnMen er litt trist og for hun styrerer fælt, ordner og bygger rede..Uff stakkars. Måtte le litt da dere er tydeligvis klare for små hele gjengen
Uff stakkar lille vennen må hun ta medisiner for det eller går det over av seg selv?Ja, kan virke sånnMen er litt trist og for hun styrerer fælt, ordner og bygger rede..
Ja, ble en kjappis Så nå føler jeg at vi har gjort det som må til. Hatt oss søndagen, tirsdag og onsdag, mulig det blir noe i kveld også..
Jepp, blitt litt sånn med tiden. Prøvd alt mulig, mye sex. Eller mindre. Tror mye avhenger av. Flaks ogGreit å vite at man har gjort det man kan selv, så får resten være opp til (den kompliserte) kroppen!
Jepp, blitt litt sånn med tiden. Prøvd alt mulig, mye sex. Eller mindre. Tror mye avhenger av. Flaks og
Hatt det en gang før. Skal gå over av seg selv, men ved neste løpetid kommer vi til å kontakte veterinær for er visst noe tabletter hun kan få som demper det, ellers så må vi evt sterilisere henne. Er ganske slitsomt for eiere og vår andre hund, da de blir veldig "følsomme" og humørsyke, endrer helt personlighet osvUff stakkar lille vennen må hun ta medisiner for det eller går det over av seg selv?
Ja, begynner å tro det. Føler liksom man kan ha seg hver dag, annenhver dag eller en gang på rett tid og bli/ikke bli gravid..Ja, det tror jeg også, mye som rett og slett avhenger av tilfeldigheter og flaks/uflaks