En ny reise :)

CD 19-PP3
Blir spennede å teste i ettermiddag. Stikker å murrer så tror EL dagen er i dag..
Magen er ikke fullt så vond som den har vært, ser mer normal ut nå;)
Måtte jeg snart komme i DPO land:smiley-bounce015
Lurer på om det blir en runde i kveld også, merker lysten kommer mer og mer når man ikke har vondt noe sted. Skjønner ikke greie med at man skal ha vondt rund EL, blir ikke mye barn av sånn ;)

Og da fikk bikkja innbilt svangerskap igjen... Flere som har lyt på små;)

Ja, ble en kjappis;) Så nå føler jeg at vi har gjort det som må til. Hatt oss søndagen, tirsdag og onsdag, mulig det blir noe i kveld også..

Greit å vite at man har gjort det man kan selv, så får resten være opp til (den kompliserte) kroppen! :)

Greit å vite at man har gjort det man kan selv, så får resten være opp til (den kompliserte) kroppen! :)
Jepp, blitt litt sånn med tiden. Prøvd alt mulig, mye sex. Eller mindre. Tror mye avhenger av. Flaks og

Uff stakkar lille vennen :( må hun ta medisiner for det eller går det over av seg selv?
Hatt det en gang før. Skal gå over av seg selv, men ved neste løpetid kommer vi til å kontakte veterinær for er visst noe tabletter hun kan få som demper det, ellers så må vi evt sterilisere henne. Er ganske slitsomt for eiere og vår andre hund, da de blir veldig "følsomme" og humørsyke, endrer helt personlighet osv

Ja, det tror jeg også, mye som rett og slett avhenger av tilfeldigheter og flaks/uflaks :)
Ja, begynner å tro det. Føler liksom man kan ha seg hver dag, annenhver dag eller en gang på rett tid og bli/ikke bli gravid..

CD20- pp3
Har nå hatt sterke El tester i to dager CD 18 og 19. Begynte nesten positivt cd 18 morgen, så ut som det var en topp cd 18 kveld, litt svakere cd 19 morgen, men rimelig sterk cd 19 kveld, vet ikke om den var like sterk eller minimalt svakere enn CD 18. Håper jeg får klart negative i dag, så har jeg noe å gå ut ifra.
Magen er nesten fin igjen, brystene er tidvis litt ømme, og det stikker litt på venstre side.

Kan man ha så sterke EL smerter at det gjør vondt i hele magen? Hatt det siden søndag og det begynner å slippe taket nå, kan det være rent tilfeldig? aldri opplevd før.

Jeg syntes det er vanskelig å vite når jeg er DPO. Jeg går ut fra at testen i går var positiv og teller 48 timer max fra dette..
Har hatt oss de tre siste dagene, så får vi se om det blir en runde i dag eller i morgen også:)

CD20 -PP3
EL testen i dag var marginalt svakere enn i går,men den jeg tok ved 18tiden etter 6 timer siden sist dobesøk var også markant svakere, men ikke helt svak.
Lurer på om jeg da er dPO i morgen og om EL dagen er i dag, blir så forvirra.
Stikker i brystet, kramper og murringer i magen
Dårlig matlyst og trøtt

Back
Topp