En ny reise :)

Nå er du vel i dpo-land:) Blir spennende om et par uker:)

1dpo-ømhet der nede, sulten, humørsvigninger, ikke oppblåst lengre. I går hadde jeg fremdeles magekrampee, oppblåst og ømme bryst tror el var i går, men aner jo ikke. Humping 1-2-3-5 dager før og1dpo håper på valentine spire :)

1dpo-ømhet der nede, sulten, humørsvigninger, ikke oppblåst lengre. I går hadde jeg fremdeles magekrampee, oppblåst og ømme bryst tror el var i går, men aner jo ikke. Humping 1-2-3-5 dager før og1dpo håper på valentine spire :)
Åh herlig :D ja sånt blir det kjærlighetsbarn av ♡

Åååå, håper på valentin-baby! Tenk så fint det hadde vært da :)

2 DPO,
Stikker i venstre side av og til, nedstemt , følsom, litt ømme pupper. Hocepine og SULTEN. Er alltid sulten etter EL. Har så dårlig matlyst under EL så lurer på om det er kroppen som prøver å hente inn igjen eller om det er hormoner.

Er på hytta i helgen. Det er så deilig. Senke skuldre og bare kose oss. Ble vin og biff i går. Forhåpentligvis siste på en stund.
Nå brenner det i peisen, hundene er gode og kaffe i koppen. Små gleder:)

Last edited:
2dpo, stikker i venstre side av og til, nedstemt , følsom, litt ømme pupper. Er på hytta i helgen. Det er så deilig. Senke skuldre og bare kose oss. Ble vin og biff i går. Forhåpentligvis siste på en stund.
Så deilig med hyttetur :) Spent på deg denne pp'en. På tide at spira sitter nå ;)

2 DPO,
Stikker i venstre side av og til, nedstemt , følsom, litt ømme pupper. Hocepine og SULTEN. Er alltid sulten etter EL. Har så dårlig matlyst under EL så lurer på om det er kroppen som prøver å hente inn igjen eller om det er hormoner.

Er på hytta i helgen. Det er så deilig. Senke skuldre og bare kose oss. Ble vin og biff i går. Forhåpentligvis siste på en stund.
Nå brenner det i peisen, hundene er gode og kaffe i koppen. Små gleder:)
Kos deg på hytta! Håper kroppen jobber med ei lita spire i helga :)

Tjaa, tror nå det, men ble jo ikke helt klok på el-testene så vet ikke helt hvor mange dager :p Men håper nå virkelig at el er overstått! :)
Eneste man vet er jo sånn ca siden man ikke temper. Men det er godt nok for meg:) da vet jeg sånn ca når TR ikke skal komme;)

4/5 DPO
Stikkinger i brystene i går, tidvis i går 3/4dpo.
Veldige humørsvigninger som kommer og går.
5 dager til testing;)

Back
Topp