Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes, 1dpo i dag tror jeg mulig 2. Ikke godt å viteNå er du vel i dpo-land Blir spennende om et par uker
Åh herlig ja sånt blir det kjærlighetsbarn av ♡1dpo-ømhet der nede, sulten, humørsvigninger, ikke oppblåst lengre. I går hadde jeg fremdeles magekrampee, oppblåst og ømme bryst tror el var i går, men aner jo ikke. Humping 1-2-3-5 dager før og1dpo håper på valentine spire
Håper på detÅh herlig ja sånt blir det kjærlighetsbarn av ♡
Åååå, håper på valentin-baby! Tenk så fint det hadde vært da1dpo-ømhet der nede, sulten, humørsvigninger, ikke oppblåst lengre. I går hadde jeg fremdeles magekrampee, oppblåst og ømme bryst tror el var i går, men aner jo ikke. Humping 1-2-3-5 dager før og1dpo håper på valentine spire
ja, kjempe kos!Åååå, håper på valentin-baby! Tenk så fint det hadde vært da
Så deilig med hyttetur Spent på deg denne pp'en. På tide at spira sitter nå2dpo, stikker i venstre side av og til, nedstemt , følsom, litt ømme pupper. Er på hytta i helgen. Det er så deilig. Senke skuldre og bare kose oss. Ble vin og biff i går. Forhåpentligvis siste på en stund.
Ja, jeg har forhåpningerSå deilig med hyttetur Spent på deg denne pp'en. På tide at spira sitter nå
Kos deg på hytta! Håper kroppen jobber med ei lita spire i helga2 DPO,
Stikker i venstre side av og til, nedstemt , følsom, litt ømme pupper. Hocepine og SULTEN. Er alltid sulten etter EL. Har så dårlig matlyst under EL så lurer på om det er kroppen som prøver å hente inn igjen eller om det er hormoner.
Er på hytta i helgen. Det er så deilig. Senke skuldre og bare kose oss. Ble vin og biff i går. Forhåpentligvis siste på en stund.
Nå brenner det i peisen, hundene er gode og kaffe i koppen. Små gleder
Jaa Håper på det Hos deg og!I dpo land nå?Kos deg på hytta! Håper kroppen jobber med ei lita spire i helga
Tjaa, tror nå det, men ble jo ikke helt klok på el-testene så vet ikke helt hvor mange dager Men håper nå virkelig at el er overstått!Jaa Håper på det Hos deg og!I dpo land nå?
Eneste man vet er jo sånn ca siden man ikke temper. Men det er godt nok for meg da vet jeg sånn ca når TR ikke skal kommeTjaa, tror nå det, men ble jo ikke helt klok på el-testene så vet ikke helt hvor mange dager Men håper nå virkelig at el er overstått!
Det er sant, det viktigste er å vite når hun ikke skal kommeEneste man vet er jo sånn ca siden man ikke temper. Men det er godt nok for meg da vet jeg sånn ca når TR ikke skal komme
Deilig med nedtelling4/5 DPO
Stikkinger i brystene i går, tidvis i går 3/4dpo.
Veldige humørsvigninger som kommer og går.
5 dager til testing