Orkidee
Elsker forumet
Jeg og den blir nok svak i tilfellet. Testet svakt 9 dpo sist og da kom ikke streken før etter tidsfristen. Men spennende er det uansettTenk så gøy med to streker i morgen Jeg håper!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og den blir nok svak i tilfellet. Testet svakt 9 dpo sist og da kom ikke streken før etter tidsfristen. Men spennende er det uansettTenk så gøy med to streker i morgen Jeg håper!
Når tester du?Tenk så gøy med to streker i morgen Jeg håper!
Jeg og den blir nok svak i tilfellet. Testet svakt 9 dpo sist og da kom ikke streken før etter tidsfristen. Men spennende er det uansett
Når tester du?
Nei, uff. Hun skal jo på ferie!Veldig spennende!
Jeg vet ikke helt, tenkte kanskje å teste søndag, men siden jeg så litt rosa på papiret i går ser jeg det litt ann.. Regner jo egentlig med at tanta kommer iløpet av helga nå da, så jeg ser det litt ann iløpet av helga tenker jeg
Nei, uff. Hun skal jo på ferie!
Sikkert booka feil flyStemmer det
Dagen i dag har vært rar.
Våknet med et snev av kvalme og sultfølelse. Det gikk over på vei til jobb. Rett før lunsj kom kvalmen igjen og vedvarte helt til ettermiddagen.
Halsbrannen er tilbake.
Dette er spennede, syntes det er urettferdig at jeg skal være kvalm om det ikke er noe der...
Krysser fingrene for at dette er lovende symptomer for degJeg har også vondt i korsryggen..
Ja, vi får håpe, men kan jo være PMS ogsåKrysser fingrene for at dette er lovende symptomer for deg
Dagen i dag har vært rar.
Våknet med et snev av kvalme og sultfølelse. Det gikk over på vei til jobb. Rett før lunsj kom kvalmen igjen og vedvarte helt til ettermiddagen.
Halsbrannen er tilbake.
Dette er spennede, syntes det er urettferdig at jeg skal være kvalm om det ikke er noe der...
Høres veldig lovende ut synes jeg Bare noen timer igjen til testingJeg har også vondt i korsryggen..
Haha, ja! Surre-tanteSikkert booka feil fly
jaa Men er fremdeles tidlig da, så forventer ikke så mye.Høres veldig lovende ut synes jeg Bare noen timer igjen til testing
Neida nå skal det være leeeenge til neste gang det blir noe pmsJa, vi får håpe, men kan jo være PMS også
Håper det. Har bestillt ferie til tanta 9 måneder faktisk..Neida nå skal det være leeeenge til neste gang det blir noe pms
Høres akkurat passelig ut kan jeg få bli med?Håper det. Har bestillt ferie til tanta 9 måneder faktisk..
Høres akkurat passelig ut kan jeg få bli med?
Veldig tidlig enda8DPO
Intense murringer i natt, men gikk over. Kviser og sulten stadig.
Tok en test i dag, men den var som forventet blank innen tidsfristen. Det er enda tidlig.