En ny reise :)

Jeg og:) den blir nok svak i tilfellet. Testet svakt 9 dpo sist og da kom ikke streken før etter tidsfristen. Men spennende er det uansett :)

Når tester du?

Veldig spennende! ;)

Jeg vet ikke helt, tenkte kanskje å teste søndag, men siden jeg så litt rosa på papiret i går ser jeg det litt ann.. Regner jo egentlig med at tanta kommer iløpet av helga nå da, så jeg ser det litt ann iløpet av helga tenker jeg :)

Veldig spennende! ;)

Jeg vet ikke helt, tenkte kanskje å teste søndag, men siden jeg så litt rosa på papiret i går ser jeg det litt ann.. Regner jo egentlig med at tanta kommer iløpet av helga nå da, så jeg ser det litt ann iløpet av helga tenker jeg :)
Nei, uff. Hun skal jo på ferie!

Dagen i dag har vært rar.
Våknet med et snev av kvalme og sultfølelse. Det gikk over på vei til jobb. Rett før lunsj kom kvalmen igjen og vedvarte helt til ettermiddagen.
Halsbrannen er tilbake.
Dette er spennede, syntes det er urettferdig at jeg skal være kvalm om det ikke er noe der...

Våknet med et snev av kvalme og sultfølelse. Det gikk over på vei til jobb. Rett før lunsj kom kvalmen igjen og vedvarte helt til ettermiddagen.
Halsbrannen er tilbake.
Dette er spennede, syntes det er urettferdig at jeg skal være kvalm om det ikke er noe der...
Jeg har også vondt i korsryggen..
Krysser fingrene for at dette er lovende symptomer for deg :)

Halsbrannen er tilbake.
Jeg har også vondt i korsryggen..
Høres veldig lovende ut synes jeg :) Bare noen timer igjen til testing ;)

8DPO
Intense murringer i natt, men gikk over. Kviser og sulten stadig.
Tok en test i dag, men den var som forventet blank innen tidsfristen. Det er enda tidlig.

Back
Topp