En ny reise :)

Varm i dag. Husker jeg var det sist. Tørst, og kvalmebølger. Skyggestrek på testen nå som den har tørket. Men var ikke det i går, så er jo spennende!

Varm i dag. Husker jeg var det sist. Tørst, og kvalmebølger. Skyggestrek på testen nå som den har tørket. Men var ikke det i går, så er jo spennende!
Oi, det høres spennende ut! :D Krysser fingre for mer enn skyggestrek i morgen! :)

Takk, er det. Din strek er jo tydelig i dag, så blir nok fin i morgen. Min syntes kun under lys..

Oioi!! Der er det en strek!!:) gratulerer!!:)

Åååå :D Jeg seeeer :D :D herregud så kjekt! Nå må den bare bli sterkere og sterkere :) jeg har troen ♡

10 DPO
Svak strek i dag. Tok testen, la den bort i ca 30 mens jeg fikset før jobb.
Når jeg så på den igjen var det en uber svak strek der. Ser den tom med kamera. Vet ikke om det er en såkalt skyggestrek eller om det er starten på "noe". Det kom ikke sånn i går. Da kunne jeg skimte strek under lys. Det må jeg ikke her.
Og når jeg legge rpå filter ser man at det er strek.

Dette blir spennede.

Jeg er sykt varm om dagen, humørsvigninger, sulten, ømme bryst, syntes min egen ånde plutselig smaker kjipt...
Det stikker litt der nede, men ikke noe spesielle murringer. Korsryggen er også vond.
Og kvalm da, det er jeg og!

Back
Topp