En ny reise :)

image.jpg Tørket test. Jeg er kvalm, vet ikke om det er pga nervøsitet eller spire...

Spire!! :D:D:D

Eller vet ikke om kvalmen skyldes spire da, men du har helt klart spire ;) Tror jeg... Ganske nesten helt sikkert... :p

Syns hvertfall du har akkurat litt for sterk strek til at det bare er skygge :)
Så god du er :rolleyes: jeg håper på spire, og streken ser rosa ut, men greier ikke juble før jeg har digital etterhvert. Håper på spire :happy: rekker du februar forum i tilfellet ?

Så god du er :rolleyes: jeg håper på spire, og streken ser rosa ut, men greier ikke juble før jeg har digital etterhvert. Håper på spire :happy: rekker du februar forum i tilfellet ?
Hvis jeg har spire blir det februar på meg ja. Termin ca 21-22 eller noe, har ikke turt å finregne på det enda (redd for å jinxe :p)

Skjønner det med digital ja ;)

Jeg har også trua på spire! ;) Dette blir et flott februar-forum :D

Det hadde vært noe. Når er din termin?

Når jeg plotter inn første mens-dag og 28dagers syklus får jeg termin 15.februar :) Men har hatt fra 27-29 dagers sykluser, og hvis jeg velger 27dagers syklus blir termin 14.februar. Er det antall dager i forrige syklus som skal brukes eller? Blir nå uansett rundt 15.februar :)

Når jeg plotter inn første mens-dag og 28dagers syklus får jeg termin 15.februar :) Men har hatt fra 27-29 dagers sykluser, og hvis jeg velger 27dagers syklus blir termin 14.februar. Er det antall dager i forrige syklus som skal brukes eller? Blir nå uansett rundt 15.februar :)
Det er det samme jeg får, men jeg tar ut fra unnfanngelse. da får jeg 14.15 februar.

Kall meg testetøs, men dette er spennende.. Holdt meg i 3timer drukket litt. Denne kom etter 5min ...tydelig rosa og...;):nailbiting:image.jpg

Det siste der så jo rosa ut! :-D gleder meg til din Neste test! :-D så moro og se dere som har vært her en stund bli gravide!
så i morra er det bare å lade opp til en tydeligere strek ;-)
Ja, satser på en tydelig strek i morgen, gleder meg faktisk.
Jeg har ikke vært her så lenge egentlig blitt gravid på 2 og 3 PP.(om jeg er gravid nå da;)) Så er nok heldig med at den sitter fort. Problemet blir jo å få den til å sitte så jeg slipper å flytte frem og tilbake mellom FS og terminforum ;) Komemr du etter til februar da?

Ja, satser på en tydelig strek i morgen, gleder meg faktisk.
Jeg har ikke vært her så lenge egentlig blitt gravid på 2 og 3 PP.(om jeg er gravid nå da;)) Så er nok heldig med at den sitter fort. Problemet blir jo å få den til å sitte så jeg slipper å flytte frem og tilbake mellom FS og terminforum ;) Komemr du etter til februar da?

den skal sitte Nå! Noe annet er teit ;-)
jeg har kjempe lyst til å bli med i februar! Men Det finner jeg ikke ut av før neste søndag evt mandag. Driver og har el nå serru :-D
men uansett, februar jeg jo en glimrende mnd å få unge i. En liten en som ikke bryr seg så mye om man ikke kommer seg ut de første mnd og all god grunn til å holde seg inne og kose seg med nurket.
Har sett deg her inne siden i fjor da ;-)

Back
Topp