Orkidee
Elsker forumet
Ser streken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser streken
Håper håper. Testet søndag og da var den ikke sånn..Dette ser garantert ut som starten på noe så spennende
Ja da er det jo værtfall lovende jeg ser jo helt klart noe derHåper håper. Testet søndag og da var den ikke sånn..
Oioi, ser strek der ja Så gøy!
Spire!!Vis vedlegget 119639 Tørket test. Jeg er kvalm, vet ikke om det er pga nervøsitet eller spire...
Så god du er jeg håper på spire, og streken ser rosa ut, men greier ikke juble før jeg har digital etterhvert. Håper på spire rekker du februar forum i tilfellet ?Spire!!
Eller vet ikke om kvalmen skyldes spire da, men du har helt klart spire Tror jeg... Ganske nesten helt sikkert...
Syns hvertfall du har akkurat litt for sterk strek til at det bare er skygge
Hvis jeg har spire blir det februar på meg ja. Termin ca 21-22 eller noe, har ikke turt å finregne på det enda (redd for å jinxe )Så god du er jeg håper på spire, og streken ser rosa ut, men greier ikke juble før jeg har digital etterhvert. Håper på spire rekker du februar forum i tilfellet ?
Ser streken klart og tydelig satser på ingen tvil i morgenVis vedlegget 119639 Tørket test. Jeg er kvalm, vet ikke om det er pga nervøsitet eller spire...
Jeg håper skikkelig! Gleder meg like mye til din testSer streken klart og tydelig satser på ingen tvil i morgen
Det hadde vært noe. Når er din termin?Jeg har også trua på spire! Dette blir et flott februar-forum
Det hadde vært noe. Når er din termin?
Det er det samme jeg får, men jeg tar ut fra unnfanngelse. da får jeg 14.15 februar.Når jeg plotter inn første mens-dag og 28dagers syklus får jeg termin 15.februar Men har hatt fra 27-29 dagers sykluser, og hvis jeg velger 27dagers syklus blir termin 14.februar. Er det antall dager i forrige syklus som skal brukes eller? Blir nå uansett rundt 15.februar
Etter 10 min: Vis vedlegget 119669
Ja, satser på en tydelig strek i morgen, gleder meg faktisk.Det siste der så jo rosa ut! :-D gleder meg til din Neste test! :-D så moro og se dere som har vært her en stund bli gravide!
så i morra er det bare å lade opp til en tydeligere strek ;-)
Ja, satser på en tydelig strek i morgen, gleder meg faktisk.
Jeg har ikke vært her så lenge egentlig blitt gravid på 2 og 3 PP.(om jeg er gravid nå da) Så er nok heldig med at den sitter fort. Problemet blir jo å få den til å sitte så jeg slipper å flytte frem og tilbake mellom FS og terminforum Komemr du etter til februar da?