En ny reise :)

8DPO
Intense murringer i natt, men gikk over. Kviser og sulten stadig.
Tok en test i dag, men den var som forventet blank innen tidsfristen. Det er enda tidlig.
Veldig tidlig! :) Tror ikke det er vanlig med strek innen tidsfristen 8 dpo. De fleste som får antydning til strek så tidlig, får vel det etter tidsfristen. Sånne som meg, som sparer på testen for å sjekke flere timer etterpå om det ikke kaaaanskje har kommet opp noe som kan ligne på en strek :p

Håper det sitter en liten spire denne mnd! Krysser fingrene for deg!!! :)

8 DPO
Vært barnevakt i dag så veldig aktiv;)
Sykt varm i dag, SULTEN, kvisete og små murringer, samt mye ufSmileTidvis ømme bryst.

Bakt boller i dag til meg og vesla . Koselig.
Nå er det sofa resten av kveldn. Helt gåen:bag:

8 DPO
Vært barnevakt i dag så veldig aktiv;)
Sykt varm i dag, SULTEN, kvisete og små murringer, samt mye ufSmileTidvis ømme bryst.

Bakt boller i dag til meg og vesla . Koselig.
Nå er det sofa resten av kveldn. Helt gåen:bag:
Nam, boller :p

Nyt sofaen :) Blir det ny test i morgen?

Så koselig :) veldig kjekt å være barnevakt :) ble bollene suksess? Syntes hun det var moro?

Jeg krysser alt jeg har for strek i morgen :D

Så koselig :) veldig kjekt å være barnevakt :) ble bollene suksess? Syntes hun det var moro?

Jeg krysser alt jeg har for strek i morgen :D
Bollene ble kjempebra. Eksprimentert litt, da gjærbagst ikke er det jeg har mest erfaring med. Hun hjalp til litt, men var egentlig mest oppstatt av tegning. Spisingen var hun flink på da;)
Jeg håper også på strek i morgen. Føler du at du har noen tegn?

Bollene ble kjempebra. Eksprimentert litt, da gjærbagst ikke er det jeg har mest erfaring med. Hun hjalp til litt, men var egentlig mest oppstatt av tegning. Spisingen var hun flink på da;)
Jeg håper også på strek i morgen. Føler du at du har noen tegn?
Så kjekt :) det høres skikkelig koselig ut :)

Tja... har hatt de vanlige dpo-tegnene veldig lenge, men nå har jeg absolutt ingen symptomer. Men det kan like så godt være positivt for meg (forrige graviditet hadde jeg ingen symptomer før litt over ikm) :)

9 DPO
Ømme bryster som kommer og går. SULTEN,drømmer mye, varm, tørst og humørsvigninger.
Testen i dag kan kalles blank.

Fikk meg liten 30 minutter med løping i dag. Ikke løpt på lenge så det merkes. Men deilig med en kaffe nå etter en dusj.
Blir vel litt rydding i leiligheten i dag, kanskje en kaffe med en venninde.
Er egentlig helt rolig rundt resultatet av denne mnd.

Om det ikke klaffer nå er neste EL i ferieuka vår:) Det passer bra da.

God morgen, vært ute å jogget så kom inn nå. Ikke noe å hoppe i taket for. Er vel så og si blank. Kan kanskje se anntydning til strek om man stirrer lenge nok, men er nok bare blikket som lurer en.. ;)

Vi får se i morgen:)
"Så og si blank" og "kanskje se antydning til strek" så tidlig dpo er i hvertfall ikke noe å deppe over ;) Det høres jo litt lovende ut, selv om man må ta forbehold om skyggestrek :p

Jeg et veldig spent på test i morgen nå :)

"Så og si blank" og "kanskje se antydning til strek" så tidlig dpo er i hvertfall ikke noe å deppe over ;) Det høres jo litt lovende ut, selv om man må ta forbehold om skyggestrek :p

Jeg et veldig spent på test i morgen nå :)
Jeg depper ikke:) Egentlig bare greit om det går litt ekstra tid nå i forhold til jobben jeg har søkt på ...
Tror det blir strek fordi jeg stirrer den ihjel.. he he

Jeg depper ikke:) Egentlig bare greit om det går litt ekstra tid nå i forhold til jobben jeg har søkt på ...
Tror det blir strek fordi jeg stirrer den ihjel.. he he
Jeg kjenner til det der med å stirre fram streker som kanskje ikke egentlig er der :p Men synes jo det høres lovende ut med veldig svake streker. Spennende å se om de blir noe sterkere. (Det er lov å legge ut bilde hvis du vil ha tolkehjelp ;))

Jeg har det på samme måte som deg i forhold til jobb. Tenker også at det hadde vært greit å ikke være gravid allerede før jeg begynner i ny jobb (hvis jeg får den da). Men samtidig så har jeg en voksende følelse/frykt for hver måned det ikke klaffer om at det kanskje er noe galt. Så om det blir både spire og ny jobb samtidig, er det helt greit for meg :D

Jeg kjenner til det der med å stirre fram streker som kanskje ikke egentlig er der :p Men synes jo det høres lovende ut med veldig svake streker. Spennende å se om de blir noe sterkere. (Det er lov å legge ut bilde hvis du vil ha tolkehjelp ;))

Jeg har det på samme måte som deg i forhold til jobb. Tenker også at det hadde vært greit å ikke være gravid allerede før jeg begynner i ny jobb (hvis jeg får den da). Men samtidig så har jeg en voksende følelse/frykt for hver måned det ikke klaffer om at det kanskje er noe galt. Så om det blir både spire og ny jobb samtidig, er det helt greit for meg :D
Ja, sånn har jeg det og, men har jo allerede blitt gravid en gang og er nå bare i 3PP et det, så føler ikke stresset enda, men regner vel med eller håper det blir noe senest i august.

Tok bilde, men syntes ikke noe der så ikke noe poeng å legge ut;)

Back
Topp