En ny reise :)

den skal sitte Nå! Noe annet er teit ;-)
jeg har kjempe lyst til å bli med i februar! Men Det finner jeg ikke ut av før neste søndag evt mandag. Driver og har el nå serru :-D
men uansett, februar jeg jo en glimrende mnd å få unge i. En liten en som ikke bryr seg så mye om man ikke kommer seg ut de første mnd og all god grunn til å holde seg inne og kose seg med nurket.
Har sett deg her inne siden i fjor da ;-)
Men da må du jo gå og kose med mannen;) det stemmer. Meldte meg inn i fjor sommer. Hadde MA så ble 4-5 mnd på det ca. Jeg gikk en mnd uten at kroppen. Eller piller ordna opp. Grusomt. Nå krysser jeg alt for at det er spire på gang og at den blir til valentinsdagen

Jeg og! Sykt spent, sommerfugler i magen. Hvordan reagerte mannen din?

Jeg tror du får sterkere strek i mårra :D

Jeg har ikke sagt noe enda ;) Har ikm på onsdag/torsdag, så tenkte egentlig å vente med å fortelle det til jeg har passert ikm. Vet ikke helt, men det blir liksom litt mer "virkelig" etter at jeg har passert ikm, kan jo fortsatt begynne å blø liksom.. Så tenker jeg viser han en digital test på torsdag, da har vi begge fri ;)

Jeg tror du får sterkere strek i mårra :D

Jeg har ikke sagt noe enda ;) Har ikm på onsdag/torsdag, så tenkte egentlig å vente med å fortelle det til jeg har passert ikm. Vet ikke helt, men det blir liksom litt mer "virkelig" etter at jeg har passert ikm, kan jo fortsatt begynne å blø liksom.. Så tenker jeg viser han en digital test på torsdag, da har vi begge fri ;)
Digital er alltid best, svart på hvitt ;) det går nok bra. Du er preggers ;)

Men da må du jo gå og kose med mannen;) det stemmer. Meldte meg inn i fjor sommer. Hadde MA så ble 4-5 mnd på det ca. Jeg gikk en mnd uten at kroppen. Eller piller ordna opp. Grusomt. Nå krysser jeg alt for at det er spire på gang og at den blir til valentinsdagen

Uff..satser på Valentinbaby da ;-) jeg har trua!
jeg skal hjem og kose med han i morgen :-Der på jobb til da. Og det går akkurat ift el :-D

Gratulerer så mye vennen min :) dette var kjekt å se ♡
Tusen takk kjære du:shy: Syntes du den virker sterkere? Virker sånn i virkeligheten, men vanskelig å se når den fra i går har tørket. Er så redd den er for svak. Nå må du bare komme etter! Skimtet noe på testen dn i går kveld, har du testet i dag?

11 DPO tror jeg
Har testet siden 8 DPO. Testen 8 DPO var blank, skikkelig blenda. Testen 9 DPO kunne man skimte strek om man la godviljen til under lys.
10 DPO dag ser man strek i virkeligheten uten lys.
Kveld 10 DPO Er det ikke vanskelig å se strek, men den er fremedeles ikke sterk, digital eller CB ville ikke slått ut. HCG er nok under 20.
Morgen 11 DPO er det tydelig rosafarge på testen. Streken kom raskere. Streken var tilstede etter 5 min og blir mer rosa etterhvert som tiden går. Men ikke CB digital utslag enda.

Jeg håper og tror det er noe på gang, eneste som bekymrer meg er at sist gang jeg var gravid hadde jeg tydelige streker allerede nå og fikk utslag på Digital på dag 11, hvertfall som jeg trodde. Kan hende egget hadde festa seg før...??

Uansett symptomer eller pms sålangt:
- SULTEN, våknet tom i natt og følte jeg burde spise.
-Varm og klam
- Vondt i korsryggen som ommer og går.
- Irritabel
- Småkvalm
- Tidvis ømme pupper
- Og MYE uf.
- Sover dårlig

Tusen takk kjære du:shy: Syntes du den virker sterkere? Virker sånn i virkeligheten, men vanskelig å se når den fra i går har tørket. Er så redd den er for svak. Nå må du bare komme etter! Skimtet noe på testen dn i går kveld, har du testet i dag?
Jeg så streken din lett i går, men jeg ser den enda lettere i dag :) den ser helt klart sterkere ut :)
Jeg har testet i dag og den var heeeelt blenda :p

Jeg så streken din lett i går, men jeg ser den enda lettere i dag :) den ser helt klart sterkere ut :)
Jeg har testet i dag og den var heeeelt blenda :p
Neeeiiii, ikke blenda! Det er jo ikke lov:sorry: Vi skal jo til februar sammen:rolleyes: Men er enda håp.

Back
Topp