En ny reise :)

Flott stigning :)

12 DPO
SULTEN i dag. og småkvalm. Tørster på kaldvann til stadighet. Ingen spesielle murringer.
Spennede å teste i morgen. Nå har jeg bare en BT, 2 staver og en CBpluss og CB digital.
Blir nok strimmel i morgen, stav fredag og resten lørdag om ikke TR kommer.

12 DPO
SULTEN i dag. og småkvalm. Tørster på kaldvann til stadighet. Ingen spesielle murringer.
Spennede å teste i morgen. Nå har jeg bare en BT, 2 staver og en CBpluss og CB digital.
Blir nok strimmel i morgen, stav fredag og resten lørdag om ikke TR kommer.

Denne gangen skal hun ikke komme! :)

Innenfor tidsfristen 13dpo: morgenkvalm i dag ja ...image.jpgimage.jpg den tynne er en ebay wondfo

Gratulerer så mye vennen min :) ja, nå synes jeg du skal juble ♡

13DPO
Fikk fine rosa streker på både Ebay wondfo og BT i dag innenfor tidsfristen.
Det virker som det er stigning på BT. Ebay testen hadde fint utslag og den tror jeg er litt høyere på sensitivitet.

Våknet i dag og var skikkelig morgenkvalm, ikke savna det fra sist:wtf: Henger i enda blæh
Brystsmerter som kommer og går eller strekkfølelse der nede. Ingen murringer som jeg hadde sist.

Veldig tørst og sulten.

Er så usikker på om jeg skal ta digital og CB pluss i morgen og vise samboer, han er fremdeles uvitende og tror jeg brygger på noe sykdom. Han skulle bare visst:happy: Jeg er bare så redd for å overraske han og så ender det i kjemisk.

MAen vi hadde i vinter har satt sine sport og jeg blir veldig engstelig. Ønsker ikke å se skuffelsen i øynene hans en gang til:sorry:

Jeg tenkte på om jeg skulle stå opp litt tidliere ta testene og gi han kaffe på sengen med testene og "mamma og pappakoppen som vi kjøpte sist" Er så usikker ..:wideyed:

Hurra!!:D her er det ingen tvil :)

Back
Topp