En ny reise :)

Tusen takk. Jeg skjelver;/ Livredd.
Hvordan gikk det med deg?

Skjønner godt at du er redd, men dette skal gå bra! :)

Jeg tok billigstrimmel i morges, og den var sterk fin strek på. Ikke noe mer antydning til rosa iløpet av natta. Så hvis toalettpapiret holder seg hvitt i dag tar jeg den digitale i kveld tenker jeg :D må bare passe på å ikke drikke så mye i forkant.. Tror ikke jeg orker å vente til i morgen tidlig :P

Skjønner godt at du er redd, men dette skal gå bra! :)

Jeg tok billigstrimmel i morges, og den var sterk fin strek på. Ikke noe mer antydning til rosa iløpet av natta. Så hvis toalettpapiret holder seg hvitt i dag tar jeg den digitale i kveld tenker jeg :D må bare passe på å ikke drikke så mye i forkant.. Tror ikke jeg orker å vente til i morgen tidlig :p
Krysser fingrene og gleder megt il å se:)

HURRA!! Gratulerer så masse :D

Og for en fin overraskelse til pappaen. Kjenner jeg blir helt rørt på deres vegne :)

14DPO Uke 4-0
Tok digital, Clearblue og en billigstav i dag morges.
Alle blé positive. Digital viste 1-2 uker på vei, noe som stemmer bra.

Jeg har skrekkblandet fryd over dette. Er testene for svake? Går dette bra? Jeg har nesten ingen symptomer? Det var annerledes sist gang?

Nå må jeg bare prøve å ikke tenke for mye og nyte det at vi har blitt gravide igjen:) Vi er heldige!

Samboer ble overrasket på sengen med "pappa" koppen han fikk sist og utbrøt kommentaren " Er dette på virkelig?" Er vi...?" Så så han testene og ble helt satt ut. Stakkars hadde bare sovet 2 timer da han fikk disse i fanget. Han var så glad.

Symptomer sålangt:
- Halsbrann
-Ømme pupper
-Sulten
- Tørst
-Humørsvigninger
- Stikk/Strekkfølelse der nede.
Helt herlig å lese, ble helt rørt. <3
Skjønner godt du er redd, men dette skal gå bra :)

4-0 Forts
Glemmer til stadighet at jeg er gravid. Har ikke noe særlige murringer bare utrolig vondt i de fremre deler. Orket nesten ikke gå i trappen isted. Kvalmen er helelr ikke fullt så fremtredende. Litt trøttere enn normalt ellers fint lite.

Det blir ikke flere tester på meg, blir bare stressa.
Nå skal vi bare nyte.

I morgen er det København og shopping med noen venninder;) Koselig!

4-0 Forts
Glemmer til stadighet at jeg er gravid. Har ikke noe særlige murringer bare utrolig vondt i de fremre deler. Orket nesten ikke gå i trappen isted. Kvalmen er helelr ikke fullt så fremtredende. Litt trøttere enn normalt ellers fint lite.

Det blir ikke flere tester på meg, blir bare stressa.
Nå skal vi bare nyte.

I morgen er det København og shopping med noen venninder;) Koselig!
Kos deg masse i København, og nyt første helga som offisielt (hemmelig) gravid :)

God tur til København! Kos deg masse, og nyt helga som gravid ;)

Uke 5, 4+1
Litt mer murringer i dag, men ikke sterke. Vonde bryster. Merket trøttheten utover dagen. Fremdeles tørst og suten.
Tror fremdeles ikke helt på dette. Har så lite symptomer.
Noe kvalme også.

Uke 5, 4+1
Litt mer murringer i dag, men ikke sterke. Vonde bryster. Merket trøttheten utover dagen. Fremdeles tørst og suten.
Tror fremdeles ikke helt på dette. Har så lite symptomer.
Noe kvalme også.
Høres ut som du har akkurat passe med symptomer ;)

Preggers problemer i hverdagen: skulle ut å spise middag med en gjeng i dag. Jeg bestiller burger og poengtere at den skal være gjennomstekt . Hva tror dere jeg får, rosa burger. Ville ikke lage noe oppstyr der ute pga hemmelighold. Så da ble det å spise seg mett på sjokkis på hotellrommet..

Håper på det. Hvordan er formen din?
Formen er fin, men jeg har en motstridende kropp! Skrevet om det i boka mi :)

Tror jeg kommer til å svi av en test når jeg kommer hjem i kveld. Puppene mine er ikke "tante-pupper", for å si det sånn :p

Formen er fin, men jeg har en motstridende kropp! Skrevet om det i boka mi :)

Tror jeg kommer til å svi av en test når jeg kommer hjem i kveld. Puppene mine er ikke "tante-pupper", for å si det sånn :p
Hurra for strek på testen din. Var innom å snoket;) Nå må den bare bli sterkere!
Jeg tror fremdeles ikke helt på at jeg er gravid så måtte svi av den siste strimmelen og enstav i dag. Var fremdeles to streker der og. Nå må det snart gå opp for meg.

Uke 5, 4+3
Formen er overraskende fin. Kvalm når det går lang tid mellom maten. Kvalm , men overlevbart på morningen. Trøtthet , ømme bryst som kommer og går. Ellers fint lite. Litt mer sulten og tørst enn normalt. Merker strekkfølelse, men ingen vonde murringer.
Måtte ta de to siste testene mne i dag, er visst gravid ennå ;)

Back
Topp