Orkidee
Elsker forumet
HURRA
Jeg er så lykkelig, spent,, nervøs, livredd og alt det der.. Så redd for TR nå, men må prøve å slappe av...Hurra!! her er det ingen tvil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HURRA
Jeg er så lykkelig, spent,, nervøs, livredd og alt det der.. Så redd for TR nå, men må prøve å slappe av...Hurra!! her er det ingen tvil
Vet akkurat hvordan du har det Det er en uvant følelse… Glad, spent, redd og engstelig på samme tid. Men, dette skal gå bra!Jeg er så lykkelig, spent,, nervøs, livredd og alt det der.. Så redd for TR nå, men må prøve å slappe av...
Ja, det må gå bra for oss begge! Hvordan er formen? Jeg er kvalm ellers liteVet akkurat hvordan du har det Det er en uvant følelse… Glad, spent, redd og engstelig på samme tid. Men, dette skal gå bra!
Jeg kjenner ingenting, bortsett fra murring i magen og lyserosa på papiret. Så jeg venter i spenning de neste dagene på hva som skjer..Ja, det må gå bra for oss begge! Hvordan er formen? Jeg er kvalm ellers lite
Begynt å strekke litt nedi der nå..Jeg kjenner ingenting, bortsett fra murring i magen og lyserosa på papiret. Så jeg venter i spenning de neste dagene på hva som skjer..
Ja, jeg er skrekkslagen egentlig.. he heDette ser jo kjempebra ut! Kommer til å gå så fint atte Nå må du bare driste deg til å ta den digitale, så du kommer deg inn på terminforumet
Syns det du planlegger høres ut som en fin måte å overraske pappaen på
Skjønner du er redd og bekymret etter det som skjedde sist, men denne gangen går det bra
Tusen takkGratulerer!!
Åååå, det er så stort og deilig når man endelig venter første Og ja, det er skrekkslagen fryd. Det å ikke vite noenting om hva man har i vente... Helt fantastisk, bare nyt detJa, jeg er skrekkslagen egentlig.. he he
Tenkte å ta den Digitale og CB pluss i morgen tidlig det er IKM dagen tror jeg.
Ting føles så annerledes denne gangen så håper det er en bra ting.
Tror det blir kostlig, han ønsker så sterkt å bli pappa så gleder meg virkelig.
Hvordan går det med deg?
Takk for betryggende ord, settes pris på.Åååå, det er så stort og deilig når man endelig venter første Og ja, det er skrekkslagen fryd. Det å ikke vite noenting om hva man har i vente... Helt fantastisk, bare nyt det
Det er statistisk sett veldig liten sannsynlighet for at du kommer til å miste igjen. Og jeg tror det kommer til å gå superfint. Du har så fin stigning på alle testene dine
Det går bra med meg. Fint lite nytt å meddele i dag. Veldig lite murringer i magen, men kjenner det litt av og til. Brakk meg i morrest når jeg pussa tennene, og når jeg hjalp guttungen på do i ettermiddag (sorry ass, prat om barnebæsjelukt må du bare bli vant til nå ), og jeg er litt sånn uggen i magen av og til Men jeg har vel ikke egentlig noen følelse av spire - i dag!
Jeg skjønner deg godt, sitter med de samme tankene selvTakk for betryggende ord, settes pris på.
Ja, er jo liten sannsynlighet, men jeg tenker liksom hvorfor skal det gå bra med meg nå når det ikke gjorde det sist... Må jobbe med å snu disse tankene. Jeg er jo så positiv ellers..
Jeg håper du kommer etter!
JA, barnepart kan jeg fint bli vant til, bare hyggelig
Det er jo det beste å ikke ha en indre testetøs som maserJeg skjønner deg godt, sitter med de samme tankene selv
Håper jeg konmer etter, hadde vært stas og gå inn på februarforumet sammen Vi får se hva som skjer... Jeg har merkelig nok NULL trang til å teste, og tar det liksom litt som det kommer. En deilig følelse egentlig
Takk for at du håper for meg
Ja, man blir skikkelig engasjert på andre sine vegne her inneDet er jo det beste å ikke ha en indre testetøs som maser
JEg syntes det er minst like spennede å følge med på andres tester som mine egne. Gleder meg til å se dine!
Gjør det. Gleder megJa, man blir skikkelig engasjert på andre sine vegne her inne
Jeg skal holde deg oppdater når jeg begynner testefesten
Tusen takk. Jeg skjelver;/ Livredd.Jaa, HURRA! Nå er det helt på ordentlig! Var så spent på den testen din Og igjen, gratulerer!!