En ny reise :)

Jeg er så lykkelig, spent,, nervøs, livredd og alt det der.. Så redd for TR nå, men må prøve å slappe av...
Vet akkurat hvordan du har det ;) Det er en uvant følelse… Glad, spent, redd og engstelig på samme tid. Men, dette skal gå bra! :)

Vet akkurat hvordan du har det ;) Det er en uvant følelse… Glad, spent, redd og engstelig på samme tid. Men, dette skal gå bra! :)
Ja, det må gå bra for oss begge! Hvordan er formen? Jeg er kvalm ellers lite

Ja, det må gå bra for oss begge! Hvordan er formen? Jeg er kvalm ellers lite
Jeg kjenner ingenting, bortsett fra murring i magen og lyserosa på papiret. Så jeg venter i spenning de neste dagene på hva som skjer.. :)

Dette ser jo kjempebra ut! Kommer til å gå så fint atte :D Nå må du bare driste deg til å ta den digitale, så du kommer deg inn på terminforumet ;)

Syns det du planlegger høres ut som en fin måte å overraske pappaen på :)

Skjønner du er redd og bekymret etter det som skjedde sist, men denne gangen går det bra :)

Gratulerer!! :)

Dette ser jo kjempebra ut! Kommer til å gå så fint atte :D Nå må du bare driste deg til å ta den digitale, så du kommer deg inn på terminforumet ;)

Syns det du planlegger høres ut som en fin måte å overraske pappaen på :)

Skjønner du er redd og bekymret etter det som skjedde sist, men denne gangen går det bra :)
Ja, jeg er skrekkslagen egentlig.. he he
Tenkte å ta den Digitale og CB pluss i morgen tidlig det er IKM dagen tror jeg.
Ting føles så annerledes denne gangen så håper det er en bra ting.

Tror det blir kostlig, han ønsker så sterkt å bli pappa så gleder meg virkelig.

Hvordan går det med deg?

Ja, jeg er skrekkslagen egentlig.. he he
Tenkte å ta den Digitale og CB pluss i morgen tidlig det er IKM dagen tror jeg.
Ting føles så annerledes denne gangen så håper det er en bra ting.

Tror det blir kostlig, han ønsker så sterkt å bli pappa så gleder meg virkelig.

Hvordan går det med deg?
Åååå, det er så stort og deilig når man endelig venter første :) Og ja, det er skrekkslagen fryd. Det å ikke vite noenting om hva man har i vente... Helt fantastisk, bare nyt det :D

Det er statistisk sett veldig liten sannsynlighet for at du kommer til å miste igjen. Og jeg tror det kommer til å gå superfint. Du har så fin stigning på alle testene dine ;)

Det går bra med meg. Fint lite nytt å meddele i dag. Veldig lite murringer i magen, men kjenner det litt av og til. Brakk meg i morrest når jeg pussa tennene, og når jeg hjalp guttungen på do i ettermiddag (sorry ass, prat om barnebæsjelukt må du bare bli vant til nå :yuck:), og jeg er litt sånn uggen i magen av og til o_O Men jeg har vel ikke egentlig noen følelse av spire - i dag! :p

Åååå, det er så stort og deilig når man endelig venter første :) Og ja, det er skrekkslagen fryd. Det å ikke vite noenting om hva man har i vente... Helt fantastisk, bare nyt det :D

Det er statistisk sett veldig liten sannsynlighet for at du kommer til å miste igjen. Og jeg tror det kommer til å gå superfint. Du har så fin stigning på alle testene dine ;)

Det går bra med meg. Fint lite nytt å meddele i dag. Veldig lite murringer i magen, men kjenner det litt av og til. Brakk meg i morrest når jeg pussa tennene, og når jeg hjalp guttungen på do i ettermiddag (sorry ass, prat om barnebæsjelukt må du bare bli vant til nå :yuck:), og jeg er litt sånn uggen i magen av og til o_O Men jeg har vel ikke egentlig noen følelse av spire - i dag! :p
Takk for betryggende ord, settes pris på.
Ja, er jo liten sannsynlighet, men jeg tenker liksom hvorfor skal det gå bra med meg nå når det ikke gjorde det sist... Må jobbe med å snu disse tankene. Jeg er jo så positiv ellers..

Jeg håper du kommer etter!

JA, barnepart kan jeg fint bli vant til, bare hyggelig:)

Takk for betryggende ord, settes pris på.
Ja, er jo liten sannsynlighet, men jeg tenker liksom hvorfor skal det gå bra med meg nå når det ikke gjorde det sist... Må jobbe med å snu disse tankene. Jeg er jo så positiv ellers..

Jeg håper du kommer etter!

JA, barnepart kan jeg fint bli vant til, bare hyggelig:)
Jeg skjønner deg godt, sitter med de samme tankene selv :p

Håper jeg konmer etter, hadde vært stas og gå inn på februarforumet sammen :) Vi får se hva som skjer... Jeg har merkelig nok NULL trang til å teste, og tar det liksom litt som det kommer. En deilig følelse egentlig :)

Takk for at du håper for meg :Heartred

Jeg skjønner deg godt, sitter med de samme tankene selv :p

Håper jeg konmer etter, hadde vært stas og gå inn på februarforumet sammen :) Vi får se hva som skjer... Jeg har merkelig nok NULL trang til å teste, og tar det liksom litt som det kommer. En deilig følelse egentlig :)

Takk for at du håper for meg :Heartred
Det er jo det beste å ikke ha en indre testetøs som maser;)

JEg syntes det er minst like spennede å følge med på andres tester som mine egne. Gleder meg til å se dine!

Det er jo det beste å ikke ha en indre testetøs som maser;)

JEg syntes det er minst like spennede å følge med på andres tester som mine egne. Gleder meg til å se dine!
Ja, man blir skikkelig engasjert på andre sine vegne her inne :)

Jeg skal holde deg oppdater når jeg begynner testefesten ;)

13 DPO
Dagen i dag har vært rar. Våknet opp morgenkvalm. Varte til rundt lunsj. Resten av dagen kom og gikk det.
Følt en slags strekkfølelse i livmorområdet. Ikke murriger som at Tr er rundt hjørnet. Det hadde jeg sist.
Vet ikke om det er bra eller dårlig..

Veldig tørst. Drikker mye!
Følt at energien har svingt i det ene øyeblikket er jeg full av energi, det andre er jeg dødstrøtt.
Fikk trent en rolig styrkeøkt i dag også, deilig.

Puppene er også ømme innimellom. Varm er jeg og.Sulten er der stadig. Craver etter mat;)

Humøret er mye opp og ned. Plutselig happy, så illsint så deppa og har ikke troa på at jeg er gravid.
Fader ta den MAen den har ødelagt så mye psykisk for meg, mistet helt troen.

Nå skal jeg få meg en god natts søvn. Ta tester i morgen. Fortelle mannen og dra til Køben og kose oss i helgen.
5d00c894c57fac436b04975bf9e2a928.jpg

14DPO Uke 4-0
Tok digital, Clearblue og en billigstav i dag morges.
Alle blé positive. Digital viste 1-2 uker på vei, noe som stemmer bra.

Jeg har skrekkblandet fryd over dette. Er testene for svake? Går dette bra? Jeg har nesten ingen symptomer? Det var annerledes sist gang?

Nå må jeg bare prøve å ikke tenke for mye og nyte det at vi har blitt gravide igjen:) Vi er heldige!

Samboer ble overrasket på sengen med "pappa" koppen han fikk sist og utbrøt kommentaren " Er dette på virkelig?" Er vi...?" Så så han testene og ble helt satt ut. Stakkars hadde bare sovet 2 timer da han fikk disse i fanget. Han var så glad.

Symptomer sålangt:
- Halsbrann
-Ømme pupper
-Sulten
- Tørst
-Humørsvigninger
- Stikk/Strekkfølelse der nede.

Back
Topp