Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig
Å så flotte tester
Tusen takk veldig fornøyd med å ha satt strek for testingen nåHerlig!
Tuuuusen takkNyyyydelige tester ♡♡
Tusen takkHurra! Gratulerer så mye
Jeg har mistet to ganger og får tett oppfølging av gyn denne gangen. Bare å spørre, så får du det nok. Fastlegen er litt mer restriktiv i sine beskjeder, men han vet nok ikke hvordan gyn jobber Går forresten til gyn med henvisning, så er ikke privat betalt.Vet ikke helt enda egentlig skal til ul 10. August. Da er jeg 8+6. Håper at jeg får ul jevnt etter det også. Skulle egentlig få fra uke 7, men det er ikke så lett når det er sommerstengt Ellers fikk jeg faktisk beskjed fra legen min at jeg "måtte miste en gang til" for å få noe ekstra da jeg spurte om oppfølging etter abort nr 2.
Nå mistet jeg en tredje gang også, så får oppfølging nå.Jeg har mistet to ganger og får tett oppfølging av gyn denne gangen. Bare å spørre, så får du det nok. Fastlegen er litt mer restriktiv i sine beskjeder, men han vet nok ikke hvordan gyn jobber Går forresten til gyn med henvisning, så er ikke privat betalt.
Å nei det var trist. Håper de finner ut hvorfor og at du får den hjelpen du trenger!! Sender deg en trøste- og styrkeklemNå mistet jeg en tredje gang også, så får oppfølging nå.
Hæ? Du mistet ikke nå vel???Nå mistet jeg en tredje gang også, så får oppfølging nå.
Jada jeg får hjelp nå mistet for tredje gang i januar og er gravid igjen nå, så satser på at spiren sitter denne gangen jeg får i det minste oppfølging fra gyn, men det i seg selv har vært en kamp.Å nei det var trist. Håper de finner ut hvorfor og at du får den hjelpen du trenger!! Sender deg en trøste- og styrkeklem
Nei, tredje gang var i januar. Har ikke mistet igjen nå men fikk ingen offentlig oppfølging før jeg hadde mistet den tredje gangen.Hæ? Du mistet ikke nå vel???
Ååååå, Nienna!!! Du må ikke skremme meg sånn! Trodde du mente at du mistet nå! Åh, kjente hjertet mitt sank helt ned i magenJada jeg får hjelp nå mistet for tredje gang i januar og er gravid igjen nå, så satser på at spiren sitter denne gangen jeg får i det minste oppfølging fra gyn, men det i seg selv har vært en kamp.
Uff det var ikke meningen ser det var litt dårlig formulert fra min side! ingen tegn på at det går galt enda i alle fallÅåååå, Nienna!!! Du må ikke skremme meg sånn! Trodde du mente at du mistet nå! Åh, kjente hjertet mitt sank helt ned i magen
Ja, skjønner nå Bra du får oppfølging nå, men denne gangen går det uansett bra. Det har vi jo bestemtNei, tredje gang var i januar. Har ikke mistet igjen nå men fikk ingen offentlig oppfølging før jeg hadde mistet den tredje gangen.
HerligeVis vedlegget 126513 Morgenurin 4+1 tror jeg. Test tatt for 5 min siden.
Hvordan går jeg fram for å få det? JEg var hos legen i går ca 4+2, han kunne skrive rekvisisjon, men ikke før ca uke 8. Eneste han gjorde nå var å måle HCG for å betrygge meg på den måten.Jeg har mistet to ganger og får tett oppfølging av gyn denne gangen. Bare å spørre, så får du det nok. Fastlegen er litt mer restriktiv i sine beskjeder, men han vet nok ikke hvordan gyn jobber Går forresten til gyn med henvisning, så er ikke privat betalt.