En ny reise :)

Vakre tester du har fått ! Gratulerer såå mye :D

Hurra! :D Gratulerer så mye :D

Vet ikke helt enda egentlig :p skal til ul 10. August. Da er jeg 8+6. Håper at jeg får ul jevnt etter det også. Skulle egentlig få fra uke 7, men det er ikke så lett når det er sommerstengt :p Ellers fikk jeg faktisk beskjed fra legen min at jeg "måtte miste en gang til" for å få noe ekstra da jeg spurte om oppfølging etter abort nr 2.
Jeg har mistet to ganger og får tett oppfølging av gyn denne gangen. Bare å spørre, så får du det nok. :) Fastlegen er litt mer restriktiv i sine beskjeder, men han vet nok ikke hvordan gyn jobber ;) Går forresten til gyn med henvisning, så er ikke privat betalt.

Jeg har mistet to ganger og får tett oppfølging av gyn denne gangen. Bare å spørre, så får du det nok. :) Fastlegen er litt mer restriktiv i sine beskjeder, men han vet nok ikke hvordan gyn jobber ;) Går forresten til gyn med henvisning, så er ikke privat betalt.
Nå mistet jeg en tredje gang også, så får oppfølging nå.

Å nei :( det var trist. Håper de finner ut hvorfor og at du får den hjelpen du trenger!! Sender deg en trøste- og styrkeklem
Jada jeg får hjelp nå :) mistet for tredje gang i januar og er gravid igjen nå, så satser på at spiren sitter denne gangen :) jeg får i det minste oppfølging fra gyn, men det i seg selv har vært en kamp.

Jada jeg får hjelp nå :) mistet for tredje gang i januar og er gravid igjen nå, så satser på at spiren sitter denne gangen :) jeg får i det minste oppfølging fra gyn, men det i seg selv har vært en kamp.
Ååååå, Nienna!!! Du må ikke skremme meg sånn! Trodde du mente at du mistet nå! Åh, kjente hjertet mitt sank helt ned i magen :eek:

Ååååå, Nienna!!! Du må ikke skremme meg sånn! Trodde du mente at du mistet nå! Åh, kjente hjertet mitt sank helt ned i magen :eek:
Uff det var ikke meningen :( ser det var litt dårlig formulert fra min side! :p ingen tegn på at det går galt enda i alle fall :)

Hvordan går jeg fram for å få det? JEg var hos legen i går ca 4+2, han kunne skrive rekvisisjon, men ikke før ca uke 8. Eneste han gjorde nå var å måle HCG for å betrygge meg på den måten.
Hva gjør gyn under oppfølgingen? Takk for tilbakemelding.

Back
Topp