Orkidee
Elsker forumet
Tusen takkGratulerer, Orkidee!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer, Orkidee!!!!
ååå, nå begynte jeg å lure her.. puh!!Nei, tredje gang var i januar. Har ikke mistet igjen nå men fikk ingen offentlig oppfølging før jeg hadde mistet den tredje gangen.
Jeg og..... Godt vi bare misforstod!Ååååå, Nienna!!! Du må ikke skremme meg sånn! Trodde du mente at du mistet nå! Åh, kjente hjertet mitt sank helt ned i magen
Ikke meningen å skremme ♡ååå, nå begynte jeg å lure her.. puh!!
Godt å se stigning fra søndag til torsdag Aldri fått 2-3 før.Herlige
Det går braHvordan er formen?Ikke meningen å skremme ♡
Formen er ganske bra egentlig ikke særlig kvalm i dag, bare svimmel. Hvordan er formen hos deg?Det går braHvordan er formen?
Litt opp og ned. Ene øyeblikket føler jeg meg full av energi og helt fint det neste dødssliten.Bilsykkvalem kommer og går, ofte når det er lenge siden jeg har spist. Ellers murringer og stikkinger som kommer og gårFormen er ganske bra egentlig ikke særlig kvalm i dag, bare svimmel. Hvordan er formen hos deg?
Jeg blir også kvalm hvis det er lenge siden forrige måltid. Prøver å spise lite og ofte. Det hjelper ganske myeLitt opp og ned. Ene øyeblikket føler jeg meg full av energi og helt fint det neste dødssliten.Bilsykkvalem kommer og går, ofte når det er lenge siden jeg har spist. Ellers murringer og stikkinger som kommer og går
ok, skal huske på detMerker ikke så mye til Løvehungeren jeg hadde forrige rund i høst, gjør du?Jeg blir også kvalm hvis det er lenge siden forrige måltid. Prøver å spise lite og ofte. Det hjelper ganske mye
Jeg er ganske mye sulten, men klarer ikke spise så mye. Små og hyppige måltider er egentlig helt perfekt merker jegok, skal huske på detMerker ikke så mye til Løvehungeren jeg hadde forrige rund i høst, gjør du?
Du ber om henvisning til gyn. En som du selv har kontroll på, og så kontakter du gyn. Jeg var alt inni systemet siden jeg gikk gjennom gyn andre gang jeg mistet, men kom inn i systemet på den måten. Men gyn ville ikke sjekke meg før etter uke 7+0 for å forsikre seg om korrekte funn. Veien videre med han ble avgjort på ul i uke 8, og jeg får hyppig ultralyd hvis ønskelig. Jeg valgte å gå i uke 12 uten noe i mellom, for min egen psykes del. Jeg må slippe litt kontroll, men her har vi ulike behov.Hvordan går jeg fram for å få det? JEg var hos legen i går ca 4+2, han kunne skrive rekvisisjon, men ikke før ca uke 8. Eneste han gjorde nå var å måle HCG for å betrygge meg på den måten.
Hva gjør gyn under oppfølgingen? Takk for tilbakemelding.
Å ja.. Driver jeg og plukker opp gamle svar? er ikke vant med app, kun pc, så litt uvant. Men så utrolig bra at det går veien nåJada jeg får hjelp nå mistet for tredje gang i januar og er gravid igjen nå, så satser på at spiren sitter denne gangen jeg får i det minste oppfølging fra gyn, men det i seg selv har vært en kamp.
Men gyn er offentlig på sykehus? Jeg gikk privat og offentlig når jeg mistet.Du ber om henvisning til gyn. En som du selv har kontroll på, og så kontakter du gyn. Jeg var alt inni systemet siden jeg gikk gjennom gyn andre gang jeg mistet, men kom inn i systemet på den måten. Men gyn ville ikke sjekke meg før etter uke 7+0 for å forsikre seg om korrekte funn. Veien videre med han ble avgjort på ul i uke 8, og jeg får hyppig ultralyd hvis ønskelig. Jeg valgte å gå i uke 12 uten noe i mellom, for min egen psykes del. Jeg må slippe litt kontroll, men her har vi ulike behov.
Gyn sjekket i uke 8 hjerteaktivitet og at foster, plommesekk og morkake utviklet seg normalt. I uke 12 var det fosterdiagnostikk, men går til spesialist i fostermedisin, så vet ikke hva som er normalt i uke 12. Han sjekket foster, morkake, navlestrengen og livmorhalsen. Det tok ca 20 min. Jeg skal tilbake i uke 28, muligens også uke 24 hvis jeg føler behov.
Uansett, si ja til rekvisisjon hvis legen din ikke går med på noe annet
Greit med så god oppfølging. Håper jeg får det også Og så bra at det går bra med deg.Du ber om henvisning til gyn. En som du selv har kontroll på, og så kontakter du gyn. Jeg var alt inni systemet siden jeg gikk gjennom gyn andre gang jeg mistet, men kom inn i systemet på den måten. Men gyn ville ikke sjekke meg før etter uke 7+0 for å forsikre seg om korrekte funn. Veien videre med han ble avgjort på ul i uke 8, og jeg får hyppig ultralyd hvis ønskelig. Jeg valgte å gå i uke 12 uten noe i mellom, for min egen psykes del. Jeg må slippe litt kontroll, men her har vi ulike behov.
Gyn sjekket i uke 8 hjerteaktivitet og at foster, plommesekk og morkake utviklet seg normalt. I uke 12 var det fosterdiagnostikk, men går til spesialist i fostermedisin, så vet ikke hva som er normalt i uke 12. Han sjekket foster, morkake, navlestrengen og livmorhalsen. Det tok ca 20 min. Jeg skal tilbake i uke 28, muligens også uke 24 hvis jeg føler behov.
Uansett, si ja til rekvisisjon hvis legen din ikke går med på noe annet
Ja, jeg føler meg veldig heldig. Har skjønt at det er store forskjeller når det gjelder hva man får. Håper du og får god oppfølging videre.Greit med så god oppfølging. Håper jeg får det også Og så bra at det går bra med deg.
Jeg går ikke til sykehuset, men hos en privatpraktiserende gyn/lege som har offentlig tilskuddsavtale. Han jeg går til jobber også på Riksen og er spesialist i fostermedisin. Men vanlig gyn kommer man også veldig langt med! Egenandelen er på 58,-.Men gyn er offentlig på sykehus? Jeg gikk privat og offentlig når jeg mistet.
Det var nok jeg som bare formulerte meg litt dårlig ja forhåpentligvis går det hele veien denne gangen krysser fingrene for det i alle fallÅ ja.. Driver jeg og plukker opp gamle svar? er ikke vant med app, kun pc, så litt uvant. Men så utrolig bra at det går veien nå