En ny reise :)

Uke 5: 4+3
Det var denne dagen jeg mistet forrige måned.Da hadde jeg skikkelig svake tester på IKM, og nesten ingen symptomer.

Jeg var skikkelig redd i går mens murringene stod på, men har en trøstende og forståelsesfull mann heldigvis.
Vi var ute en tur på Standup og spiste middag- Deilig å tenke på noe annet.

Mannen ble så glad i går når vi skulle ta testen. Vi dyppet først en BT strimmel, så at teststreken kom tilsyne i det væsken trakk gjennom testen. Deretter ble den bare sterkere og sterkere til den var sterkere enn kontroll streken.
Mannen så spørrende på meg? Er det den streken vi skal se etter? Jeg ja, den er positiv:)
Så tok vi en BT stav og Digital til slutt.

Han ble så glad gode mannen min:)Han er så sikker på at denne gang går det veien.

Ringte legen med en gang for å høre om jeg skulle komme inn å bekrefte svangerskapet. Syntes det er greit i tilfelle jeg skulle miste igjen så vil jeg jo ha tettere oppfølging. Jeg fikk komme inn med en gang.

Vi ble enige om å ta hcg i går og neste mandag, det var visst det mest pålitelige fremfor urinprøve.

Skal tilbake etter ferien i uke 8 og da kunne han kanskje ordne rekvisisjon til privat ul(de offentlige prioriterer ikke så tidlig visstnok).

Er trygg og rolig på at jeg får tett og riktig oppfølging nå.

Symptomer i går og sålangt i dag:
Plutselig sliten, men går over etter hvert
Strekking/Stikking
Murringer(nå kommer tanta følelse, utrolig ekkelt)
Stikk ved raske bevegelser
Tidvise ømme bryster
Tidvis kvalme, men overlever. Litt sånn Bilsyk følelse.
Mer sulten på morgenen og fortere sulten etter måltidene.
Mye av de samme symptomene jeg har nå uten puppene da :P Håper jeg kan bli like heldig som deg :D denne gangen holder du tiden ut :D

Jeg går ikke til sykehuset, men hos en privatpraktiserende gyn/lege som har offentlig tilskuddsavtale. Han jeg går til jobber også på Riksen og er spesialist i fostermedisin. Men vanlig gyn kommer man også veldig langt med! Egenandelen er på 58,-.
ok, da var det nok det legen min nevte med rekvisisjon til privat.Var hos volvat sist og var veldig fornøyd med de.

Da har jeg kjøpt koffeinfri kaffe. Ble en sånn instant coffe. Helt kurrant, men litt trist da jeg elsker god svart kaffe.
Men går bra:)

Uke 5: 4+4
Deilig å være over dagen i går. Blir mer og mer optimistisk som dagene går.
Våknet tidlig, som vanlig i dag. Fikk gått en god tur med vofsen. Deilig.

Symptomer i dag:
Småkvalm, men ikke mye
Sliten til tider, men går over
Varm(holder på med husarbeid)
Noe murringer, men ikke så mye enda.
Mye uf
Ømme bryst, de har visst vokst allerede;)

Egentlig hatt ganske mye energi i dag:)

Uke 5: 4+5 Morgenkvalme i natt. Tappet i kroppen og små murringer. Mye kviser . Følsom ;)Ellers fått gjort husarbeid og gått en lang tur med vofsen:)

Takk:) nei, det er for tidlig enda. Får svar på hcg i morgen, så tar vi det derfra. Blir uansett ikke før om 3uker pga ferie :)
Okei, men da er det bare å smøre seg med den evinnelige tålmodigheten og vente da ;)

Back
Topp