En ny reise :)

Å nå ble jeg litt rørt. Kanskje det er en jente inni der.. Takk for oversikt:) slår meg til ro med at alt er normalt:) ha en super dag videre:)
Ja du skal ikke se bort ifra det :) det blir spennende å se når den tid kommer :) jeg hadde vært overlykkelig over sånne verdier som du har :) ha en super dag videre du også ♡

Ja du skal ikke se bort ifra det :) det blir spennende å se når den tid kommer :) jeg hadde vært overlykkelig over sånne verdier som du har :) ha en super dag videre du også ♡
Er veldig fornøyd og har endelig litt ro i sjela :)

Uke 6: 5+0
Murringer som kommer og går i dag.
Litt antydning til kvalme.
Ømme bryst.
Trøtthet.

Ikke fått svar på hcg i dag, må vente til i morgen.
Legesenteret ba meg ringe tilbake nærmere 1400 og når jeg ringer tilbake så er de stengt, kjenner jeg blir mektig irritert!

Sendte de en faks og da ringte de opp igjen! 4900 vakre hcg poeng i går 4+6:)
Hadde 884 på torsdag så dette er Nydelige tall:) 4 dager mellom pga helg
Jeg er så glad å lettet!!

Flott stigning :)

Uke 6:5+1. I dag slo trøttheten inn på slutten av dagen. Gjesp . Ellers stikkinger og antydning til murringer, vonde pupper og irritabel. I morgen er det ferie :) :)

God ferie :D hvor lenge har du ferie? Skal du noe gøy?

Uke 6: 5+3, endelig ferie:) symptomene kommer mer og mer. Mer kvalme , trøtthet, svimmel, mer sulten,strekninger . Liker alle symptomene :)

Uke6: 5+4 , mye murringer, strekkinger i dag. Skikkelig oppblåst også. Kvalmen kom enda mer i dag, samt ømme pupper. Ikke spessielt sulten i dag.

Back
Topp