En ny reise :)

Uke 7,6+1.
Da slo kvalmen inn for fullt. Alle symptomer tas imot, men alle er ikke like behagelige.. :/
Ble skikkelig bilsyk i dag, ush. Ellers er det stikkinger, ømme bryst og uf.

Fikk shoppet litt på salg i dag, morro:)

Mamma bare"skulle ønske vi hadde noe småttis å handle til" Hun skulle bare visst ;)

Ha ha, ja hun skulle bare visst =P artig!
Er så godt og se at symptomene hagler på! Selv om jeg ikke ønsker deg noe ubehag =P
Håper kjeks og vann og små måltider kan hjelpe litt på kvalmen! Og at dagene ikke blir helt ubrukelige pga symptomene.
Hvordan kjennes det ut i livmora? Har alltid lurt på det når man er preggers. Kjenner du den godt? Annet enn stikking.

Ha ha, ja hun skulle bare visst =P artig!
Er så godt og se at symptomene hagler på! Selv om jeg ikke ønsker deg noe ubehag =P
Håper kjeks og vann og små måltider kan hjelpe litt på kvalmen! Og at dagene ikke blir helt ubrukelige pga symptomene.
Hvordan kjennes det ut i livmora? Har alltid lurt på det når man er preggers. Kjenner du den godt? Annet enn stikking.
Jeg tar alle jeg kan få;) det murrer sånn rett før jeg får mensen følelse. Akkurat det er litt vemmelig, ellers litt stikkinger, og strekksmerter( litt sånn hvis du snur deg for å får krampe. Om det var til hjelp ;)

Jeg tar alle jeg kan få;) det murrer sånn rett før jeg får mensen følelse. Akkurat det er litt vemmelig, ellers litt stikkinger, og strekksmerter( litt sånn hvis du snur deg for å får krampe. Om det var til hjelp ;)
Det var informativt det ja ;) for er det der med om det er form for mensensmerte isj jeg har lurt på om det kjennes ut som.
Spennende!

Uke 7,6+2, skikkelig uggen hver morgen . Går over etter frokost heldigvis . Kaffen smakte ikke godt i dag :/ ellers stikkinger på morgenen ig ømme bryst. Fikk en slags ro i kroppen i dag. Akkurat som jeg fikk følelsen sv at alt går bra uansett hvilken vei dette går. Utrolig deilig! Kanskje jeg begynner å komme i feriemodus:) eller endelig bli litt mer positiv innstilt.. Nå regner det ute, så blir bok i sofaen.

Uke 7,6+2, skikkelig uggen hver morgen . Går over etter frokost heldigvis . Kaffen smakte ikke godt i dag :/ ellers stikkinger på morgenen ig ømme bryst. Fikk en slags ro i kroppen i dag. Akkurat som jeg fikk følelsen sv at alt går bra uansett hvilken vei dette går. Utrolig deilig! Kanskje jeg begynner å komme i feriemodus:) eller endelig bli litt mer positiv innstilt.. Nå regner det ute, så blir bok i sofaen.
Så deilig med ro i kroppen :) Jeg tror at det kommer til å gå bra jeg. Om under to uker får du se et nydelig bankende hjerte på ulyralyd, bare vent og se ;)

Merker det skal bli bra:) altfor mange som detter fra med MA:(
Ja det er trist at så mange forlater oss. Men det er sånn i alle terminforum... mange som detter av. Og vi har jo vært der. Hatt vår uflaks. Nå må det være vår tur til å bli værende :)

Murrer mye i kveld og så vondt i magen. Blir bekymret, men også glad for "liv"

Back
Topp