Orkidee
Elsker forumet
Will doGratulerer kom til mars da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Will doGratulerer kom til mars da!
Jaaa hurra Gratulerer sååå mye
Tusen takk dere måtte dere komme etter snart !Jippi hurra!! gratulerer!!
Takk vi er gravideHurra, hurra!! Gratulerer, du er graviiiiid
Det ser sånn ut hvordan oppfølging får du?Gleder meg til å se bilder av testene håper du får god oppfølging fremover
Hihi, jaTakk vi er gravide
Fantastisk ♡ det er så utrolig deilig når man blir tatt på alvor ♡Da var legebesøket overstått. Kom til en hyggelig lege. Han skulle gi meg den oppfølgingen jeg følte jeg trengte. Tok blodprøve i dag og skal ta en ny på mandag for å måle hcg. Skal tilbake etter ferien
Vet ikke helt enda egentlig skal til ul 10. August. Da er jeg 8+6. Håper at jeg får ul jevnt etter det også. Skulle egentlig få fra uke 7, men det er ikke så lett når det er sommerstengt Ellers fikk jeg faktisk beskjed fra legen min at jeg "måtte miste en gang til" for å få noe ekstra da jeg spurte om oppfølging etter abort nr 2.Det ser sånn ut hvordan oppfølging får du?
Ja, herligFantastisk ♡ det er så utrolig deilig når man blir tatt på alvor ♡
Såpass ja, Er vel 3 ganger de egentlig setter. Jeg fortalte bare at jeg slet med å holde meg rolig etter MAen og SAen. Nå skal vi bare nyte!Vet ikke helt enda egentlig skal til ul 10. August. Da er jeg 8+6. Håper at jeg får ul jevnt etter det også. Skulle egentlig få fra uke 7, men det er ikke så lett når det er sommerstengt Ellers fikk jeg faktisk beskjed fra legen min at jeg "måtte miste en gang til" for å få noe ekstra da jeg spurte om oppfølging etter abort nr 2.
Ja det er definitivt ikke bare bare å kjempe mot helsevesenet nå må du baaare nyte får vi se bilde av testene dine snart eller? hihiJa, herlig
Såpass ja, Er vel 3 ganger de egentlig setter. Jeg fortalte bare at jeg slet med å holde meg rolig etter MAen og SAen. Nå skal vi bare nyte!
JA, selvfølgelig. Men får ikke lastet opp. Får samme feilmelding som sist gang-for stort bilde. Så vet ikke om det er minne her eller noe som er fullt..Ja det er definitivt ikke bare bare å kjempe mot helsevesenet nå må du baaare nyte får vi se bilde av testene dine snart eller? hihi
Skjønner. Da er det sikkert samme greien som sist håper de fikser det snaaartJA, selvfølgelig. Men får ikke lastet opp. Får samme feilmelding som sist gang-for stort bilde. Så vet ikke om det er minne her eller noe som er fullt..
Jeg og! Vil vise testene mineSkjønner. Da er det sikkert samme greien som sist håper de fikser det snaaart