En ny reise :)

Ja, det kan man si. Det værste er vel at man blir nesten litt likegyldig til slutt. Man greier ikke glede seg like mye. Jeg tenker bare på hvor langt kommer jeg denne gangen.. Ja, alle gide ting er tre :) men fikk du svake tester da? Vet ikke hva hcg var da jeg fikk MA. Spiren var ca 6uker oppdaget i uke 10.
Ja jeg gikk jo bare å venta på at det skulle gå gæærnt og så gjorde det det. Blir nok det samme neste gang, dessverre :-/ sikkert slik for deg også

Hadde ikke klart å ikke si det til mannen, men ingen av oss vil klare å glede oss før langt inn i 2. Trimester når jeg blir gravid igjen.

Ja, prøvde å se i forhold til den som er tørka, men det er jo nytteløst. Spiller ingen rolle skal ikke doble seg mer enn annenhver dag. Ja, håper virkelig vi har hatt maks uflaks. Nå gleder vi oss enda mer over den babyen vi kanskje får om 9mnd. Tester fu noe mer eller har du slått deg til ro? Jeg har bestillt en digital, som jeg håper kommer til uka. Jeg er så usikker på når jeg skal fortelle. Sist gang sa han at neste gang skal vi vente lenge med å teste, hva er lenge over ikm, syntes det er vanskelig å holde på, men vil jo ikke at han skal bli knust en gang til..,
Jeg har i utgangspunktet slått meg til ro når jeg fikk 2-3 på testen på fredag. Jeg ville bare være sikker på stigning før vi reiser på ferie. Tenkte at mister jeg i Spania vil jeg være forberedt :rolleyes: Men jeg har ingen grunn til å tro at det går dårlig denne gangen, selv om jeg har hatt mange dårlige opplevelser før. Er liksom bare en følelse jeg har, og den følelsen velger jeg og tro på :)

Tror ikke jeg hadde klart og holde så fine tester skjult fra mannen så lenge. Skjønner du ikke ønsker at han skal bli lei seg igjen, men du må ikke glemme deg selv oppi det her :) Dersom du mot formodning skulle miste igjen, tror du ikke du trenger støtte fra han da? Og uansett; det er mer sannsynlig at det går bra enn at det går dårlig :) Selv om det er litt vanskelig og tro på det med din historie. Jeg har hvertfall troa på at spira di holder helt til mars :happy:

Jeg har i utgangspunktet slått meg til ro når jeg fikk 2-3 på testen på fredag. Jeg ville bare være sikker på stigning før vi reiser på ferie. Tenkte at mister jeg i Spania vil jeg være forberedt :rolleyes: Men jeg har ingen grunn til å tro at det går dårlig denne gangen, selv om jeg har hatt mange dårlige opplevelser før. Er liksom bare en følelse jeg har, og den følelsen velger jeg og tro på :)

Tror ikke jeg hadde klart og holde så fine tester skjult fra mannen så lenge. Skjønner du ikke ønsker at han skal bli lei seg igjen, men du må ikke glemme deg selv oppi det her :) Dersom du mot formodning skulle miste igjen, tror du ikke du trenger støtte fra han da? Og uansett; det er mer sannsynlig at det går bra enn at det går dårlig :) Selv om det er litt vanskelig og tro på det med din historie. Jeg har hvertfall troa på at spira di holder helt til mars :happy:
Signerer alt som står her ♡♡
Denne gangen går det bra med oss alle. Jeg er helt overbevist :)

2-3 er kjempefint:) Det en en bra følelse. Kos deg i Spania og nyt!

Han tok det opp i dag faktisk.Lurte på når vi kunne teste for å få et pålitelig resultat. SÅ vi ble enige om test på IKM dagen som er tirsdag/onsdag. Han er så spent:)

JA, tenkte over det selv nå også. Om jeg skulle være så uheldig igjen er det jo godt med støtte.
Har virkelig trua nå med så fine tester så tidlig. Nå må det gå bra for oss alle! På denne tiden neste år har vi alle en liten bylt.

11dpo, men tror jeg er 12dpo sterk strek i dag. Marginalt sterkere enn i går.symptomer: morgenkkvalm, kvalme som kommer og går, tørst, humørsvigninger, varm, sliten, trøtt, uf, og mye murringer utover dagen . Ikke vondt, men merkes. Våknet tidlig, sulten på natta og oftere på do. Tror ikke det blir testing før tirs el onsdag med mannen :) gått lang tur i dag, deilig:)

12/13 dpo , våknet sulten i natt,slet med å sove etter det. Morkenkvalm, men gikk over etter litt mat. Hatt fint med energi i dag:) murringer utover ettermiddagen og veldig trøtt. Et ømt bryst :) Ikke veldig sulten i dag, men spist få, men solide måltider :) kjøpt inn frukt og grønt til jucing i dag:) den digitale testen kom i dag, så den tar vi nok på onsdag eller torsdag.

13/14 DPO
Mulig IKM er i dag eller i morgen. Jeg går rundt som et nervevrak. SÅ redd dustetanta skal dukke opp.
Når det går en stund siden sist test tror jeg ikke helt på at jdette skal holde..
Greide å holde meg unna testen i dag, men spørs om vi greier i morgen. Vi får se hva samboer sier.

Symptomer i dag:
Nummen i ene benet på morgenen-kan dette ha noe med bekkenet å gjøre?
Småstikkinger
Antydning til kvalme på morgenen
Ømme bryst, men går opp og ned
Fortere sulten igjen

Ellers er det ikke så mye å melde i dag.

Dette kommer til å gå kjempefint! Tanta holder seg langt unna :) nå er det din tur. Det er på ordentlig nå ♡

Skjønner at du er nervøs. Jeg tror jeg har hatt veldig godt av at det tok en del måneder å bli gravid igjen. Akkurat som at jeg tror mer på det nå. Jeg har veldig troen på at dette er superspiren din ♡

Dette kommer til å gå kjempefint! Tanta holder seg langt unna :) nå er det din tur. Det er på ordentlig nå ♡

Skjønner at du er nervøs. Jeg tror jeg har hatt veldig godt av at det tok en del måneder å bli gravid igjen. Akkurat som at jeg tror mer på det nå. Jeg har veldig troen på at dette er superspiren din ♡
Takk for gode ord:Heartred
Rart hvordan man blir skadet av fortiden på den måten. Når jeg hadde SA forrige måned kom det som lyn fra klar himmel, som med Maen. Trodde liksom at 2 ganger på rad det går jo ikke.. men det gjorde det. Nå sitter jeg med spire nummer 3 i magen og tenker at 3 ganger på rad går det og?? Mye usikkerhet.
Prøver å jobbe meg gjennom det.

Håper det går bra med deg! Og at etter dette året sitter vi endelig igjen med superspiren i magen:Heartbigred

Krysser fingra blå her! Jeg har allerede sett for meg deg i full sving inne på terminforumet :P Så jeg tror spira har limt seg fast med syv tec lim :D

14/15 DPO
Siste mulige IKM dag.
Ikke testet i dag heller. BLir test i morgen med mannen:)

Murret endel i natt. Våknet ved tretiden for å gå på do og da fikk jeg ikke sove igjen.
Morgenkvalme som kommer og går. Sulten på morgenen.Ømme bryst som kommer og går. Noe oppblåst, men ikke mye.

Er egentlig veldig rolig til sinns i dag. Redd TR skal komme stormende, men litt rolig hu ikke gjør det også.

Etter å ha sett tilbake på symptomer forrige måned da det endte i SA hadde jeg minimalt med murringer. Første gang og denne gnagen murrer det mye. Tar det som et godt tegn. Kommer i rykk og napp. En time murring, så ingenting på en stund.

Gleder meg til i morgen, og håper jeg kan kalle meg Gravid da :)

Oooh, spennende :D Satser på to streker!
Ja, håper de holde. Testet positivt allerede, men det var på søndag- Valgte å vente for blir så stresset av disse testene, men så redd de skal bli svake.. Og enda en kjemisk denne måneden. Håper ikke.
Spennede testen din og, snoket litt i IKM gruppen deres;)

Ja, håper de holde. Testet positivt allerede, men det var på søndag- Valgte å vente for blir så stresset av disse testene, men så redd de skal bli svake.. Og enda en kjemisk denne måneden. Håper ikke.
Spennede testen din og, snoket litt i IKM gruppen deres;)
Hehe, ja, jeg bladde tilbake i tråden din og så to fine streker. De har bare å bli sterkere og holde seg, for nå er det din tur!

Hehe, ja, jeg bladde tilbake i tråden din og så to fine streker. De har bare å bli sterkere og holde seg, for nå er det din tur!
Ja, det hadde vært noe. Ønsket er å være gravid på den antatte termindatoen for den første, det skulle vært i neste uke. Men blir så redd etter to feilede svangerskap.

Back
Topp