Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGratulerer så mye wuuuhuu
Så bra. Skulle ønske det var motsatt har bestillt digital nå, så får se når den kommerDa hadde jeg laget morgenkaffen i pappa-koppen til ham det må jo være perfekt måte å si det på
Denne gangen var det faktisk mannen min som fortalte meg at jeg var gravid jeg bare la fra meg testen og gikk ut igjen. Hadde ikke troen. Da mannen min gikk på badet rett etterpå så han at det var to streker på testen og lurte på hvorfor i all verden jeg ikke hadde fortalt ham om det veldig morsom måte å finne det ut på
Syntes du satt meg frem en dag. Så vil si 11dpo på den.Oi, den var jo type IKM-dagen-sterk Denne gangen går det bra
Krysser fingreFor en utrolig bra stigning, nå må det jo bare gå bra
Oj, kanskje. Er tvillinger i mannens familie .Det var rask og sterk stigning! Kanskje det er tvillinger?
Så spennendeOj, kanskje. Er tvillinger i mannens familie .
Å jøss for en sterk test 10 dpo!! Gratulerer! Må være en krigerspire det her, med den stigningen!?Vis vedlegget 125814 10dpo. Jeg smiler bare kroppen jobber som bare det. Det murrer strekker, kvalmen er på plass. Og jeg bare smiler.
Ja overrasket selv. Kan strekke meg til 11dpo, men uansett var stigningen råÅ jøss for en sterk test 10 dpo!! Gratulerer! Må være en krigerspire det her, med den stigningen!?
Ja overrasket selv. Kan strekke meg til 11dpo, men uansett var stigningen rå
Ja, er jo det. Men sitter igjen med minner fra både MA og SA. Saen hadde lav stigning og MAen var normal tror jeg, men ikke som denne... Håper det endelig er vår tur ! Og deres etterhvert.Det må være en betryggelse i hvertfall så heldig dere er! Ønsker deg en haug med grusomme 1. Trimesterplager og hcg til himmelen sånn at spiren kan vokse seg stor og sterk! Min erfaring med lav hcgstigning er i hvertfall elendig, så håper din blir høy og fæl ;-)
Min MA var lav hcg. Bare knappe 11000 i uke 7+ noe, spiren døde 8+6, sa var også lav.Ja, er jo det. Men sitter igjen med minner fra både MA og SA. Saen hadde lav stigning og MAen var normal tror jeg, men ikke som denne... Håper det endelig er vår tur ! Og deres etterhvert.
Synes kanskje den ser sterkere ut jeg. Vanskelig å se stigning når testene er nesten så sterke som de kan bli Den er definitivt ikke svakere i hvertfallVis vedlegget 125951 12dpo. Satt meg frem 1dag..Vanskelig å
Se om det er noe fremgang fra i går.
Ja, det kan man si. Det værste er vel at man blir nesten litt likegyldig til slutt. Man greier ikke glede seg like mye. Jeg tenker bare på hvor langt kommer jeg denne gangen.. Ja, alle gide ting er tre men fikk du svake tester da? Vet ikke hva hcg var da jeg fikk MA. Spiren var ca 6uker oppdaget i uke 10.Min MA var lav hcg. Bare knappe 11000 i uke 7+ noe, spiren døde 8+6, sa var også lav.
Ser du har hatt en tøff vinter og vår, mye lik min faktisk, på det tredje skal det skje! (Det håper jeg gjelder oss også)
Ja, prøvde å se i forhold til den som er tørka, men det er jo nytteløst. Spiller ingen rolle skal ikke doble seg mer enn annenhver dag. Ja, håper virkelig vi har hatt maks uflaks. Nå gleder vi oss enda mer over den babyen vi kanskje får om 9mnd. Tester fu noe mer eller har du slått deg til ro? Jeg har bestillt en digital, som jeg håper kommer til uka. Jeg er så usikker på når jeg skal fortelle. Sist gang sa han at neste gang skal vi vente lenge med å teste, hva er lenge over ikm, syntes det er vanskelig å holde på, men vil jo ikke at han skal bli knust en gang til..,Synes kanskje den ser sterkere ut jeg. Vanskelig å se stigning når testene er nesten så sterke som de kan bli Den er definitivt ikke svakere i hvertfall
Jeg har også dårlig erfaring med lav stigning. Men denne gangen går det bra for alle oss. Og Terne, det er din tur neste gang Tror vi alle rett og slett har hatt max uflaks. Liksom bare for å gjøre oss helt sikker på at vi virkelig vil ha denne babyen (ikke det at jeg tror noen har vært i tvil altså).
Vis vedlegget 125951 12dpo. Satt meg frem 1dag..Vanskelig å
Se om det er noe fremgang fra i går.
Takk lurer på hvordan den blir på ikm dagen.Får jo nesten ikke blitt sterkere.. drømmetesten det der ass <3
Tvillinger kan ikke "arves" fra mannens side det er enten kvinnen som slipper to egg der begge blir befruktet eller et befruktet egg som deler seg til to (eneggede) dagens test er jo kanonsterk! Ingen tvil om at du er gravid hvertfallOj, kanskje. Er tvillinger i mannens familie .
Å, puh. Litt letta der ja takk, håper å bli i mars helt til termin med dere fine folk venter litt til med å melde meg innTvillinger kan ikke "arves" fra mannens side det er enten kvinnen som slipper to egg der begge blir befruktet eller et befruktet egg som deler seg til to (eneggede) dagens test er jo kanonsterk! Ingen tvil om at du er gravid hvertfall