Orkidee
Elsker forumet
Takk takk, ja, håper det. Min største skrekk er at den er svakere. Håper knall test og 2-3 på digitalDa sier jeg meg fornøyd med testingen.Testen skal bli knallpositiv den, dette skal gå bra dette
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk takk, ja, håper det. Min største skrekk er at den er svakere. Håper knall test og 2-3 på digitalDa sier jeg meg fornøyd med testingen.Testen skal bli knallpositiv den, dette skal gå bra dette
Skjønner jeg godt. Blir godt når du passerer de magiske ukene Jeg ville nok også hatt skuldrene oppi øra.Ja, det hadde vært noe. Ønsket er å være gravid på den antatte termindatoen for den første, det skulle vært i neste uke. Men blir så redd etter to feilede svangerskap.
Ja, teller ned. Godt det snart er ferie så går tiden fortereSkjønner jeg godt. Blir godt når du passerer de magiske ukene Jeg ville nok også hatt skuldrene oppi øra.
Jeg og Håper håperGleder meg til å se den fine testen i morgen
Sånn hadde jeg det også. Etter første tenkte jeg liksom at jeg hadde brukt opp uflaksen min og at nå måtte det gå bra. Det tenker jeg nå også, men jeg tror mer på det nå. Denne gangen går det bra for oss begge sjansene for at det går dårlig er i alle fall mikroskopiske.Takk for gode ord
Rart hvordan man blir skadet av fortiden på den måten. Når jeg hadde SA forrige måned kom det som lyn fra klar himmel, som med Maen. Trodde liksom at 2 ganger på rad det går jo ikke.. men det gjorde det. Nå sitter jeg med spire nummer 3 i magen og tenker at 3 ganger på rad går det og?? Mye usikkerhet.
Prøver å jobbe meg gjennom det.
Håper det går bra med deg! Og at etter dette året sitter vi endelig igjen med superspiren i magen
Takk, er nok sant det gleder meg til å teste skikkelig dårlig form i dag. Kvalm og energiløs..Sånn hadde jeg det også. Etter første tenkte jeg liksom at jeg hadde brukt opp uflaksen min og at nå måtte det gå bra. Det tenker jeg nå også, men jeg tror mer på det nå. Denne gangen går det bra for oss begge sjansene for at det går dårlig er i alle fall mikroskopiske.
Gleder meg til du får knallfin test i morgen
Velkommen i klubben hehe. Det er hormonene det der vet du jeg har det helt likt. Gleder meg til å komme hjem fra ferie så jeg kan slække på sofaen Du er graviiiid ♡♡Takk, er nok sant det gleder meg til å teste skikkelig dårlig form i dag. Kvalm og energiløs..
ja, går sånn i bølger. Plutselig skikkelig tom, så får jeg energi igjen MErkelige greier. Syntes det er så ekkelt med den murringen. Føler at TR kommer når som hels..Velkommen i klubben hehe. Det er hormonene det der vet du jeg har det helt likt. Gleder meg til å komme hjem fra ferie så jeg kan slække på sofaen Du er graviiiid ♡♡
Ja, det hadde vært noeGleder meg til å se en knallsterk test i morgen
Du skal se morgendagens test blir klar og tydelig Sterkere og sterkere symptomer er ikke lik svakere og svakere tester Gleder meg til du tester, jeg. Tror det går kjempefint Blir det første testen mannen får se?14/15 DPO forts
Symptomer i dag:
Ble akutt sliten ved tre tiden. Skikkelig kvalm også. Dro hjem etter jobb og da gikk det over etter middag.
Har hatt energi til å lage syltetøy i dag
Noe taktvise murringer i kveld også. Mye uf.
Ellers er angsten der enda. Tror ikke den slipper taket før jeg er over denne dagen og natta.
Takk som du leser så gikk det bra ja, han var med. Nå er det virkelig.Du skal se morgendagens test blir klar og tydelig Sterkere og sterkere symptomer er ikke lik svakere og svakere tester Gleder meg til du tester, jeg. Tror det går kjempefint Blir det første testen mannen får se?
Så herlig Gratulerer så mye ♡Jeg får ikke lastet inn bilde! Mannen var med å teste fikk 2-3 på digital. Sterkere teststrek enn kontroll strek på BT og sterk BT stav. Vi er så glade, og vi har en god følelse
Jeg får ikke lastet inn bilde! Mannen var med å teste fikk 2-3 på digital. Sterkere teststrek enn kontroll strek på BT og sterk BT stav. Vi er så glade, og vi har en god følelse