En ny reise :)

Da skjønner jeg at du vil være litt avventende med og fortelle det til han. Men jeg har også kjempegod følelse for deg denne gangen, og tror alt kommer til å gå helt supert :)

Du får oppdatere når han har fått de gode nyhetene ;)
Takk for gode ord. Har en god følelse selv denne gangen. Sist måned syntes jeg strekene var litt svake til å være påIKM. Det skal jeg:)

Forrige måned sa jeg det da den digitale slo ut det var på IKM dagen. Men etter at vi mistet 4+3 så sa han at neste gang skal vi vente lenge over IKM med å teste, derfor jeg ikke har lyst til å si noe før han spør. Det kan være i helgen da vi i utgangspunktet hadde tenkt oss ut i morgen. Det utgår jo:) Så vi får se. Jeg har uansett mye bedre følelse denne gangen med så fin stigning. Fikk ikke klar test før 11-12 DPO sist og den på IKM var omtrent på styrke med den jeg har i dag.
Ellers så har mannen og jeg en sånn mammma/ pappa kopp hver som vi tar frem, så finner jeg frem de fortår han tegninga;)
Da hadde jeg laget morgenkaffen i pappa-koppen til ham :) det må jo være perfekt måte å si det på :)

Denne gangen var det faktisk mannen min som fortalte meg at jeg var gravid :p jeg bare la fra meg testen og gikk ut igjen. Hadde ikke troen. Da mannen min gikk på badet rett etterpå så han at det var to streker på testen og lurte på hvorfor i all verden jeg ikke hadde fortalt ham om det :p veldig morsom måte å finne det ut på :)

Flott stigning!:) blir spennende å høre hvordan du skal fortelle mannen ;)

Hcg stiger:) jeg er gravid :) øverste er fra i kveld. Begge er tørket. 8dpo :)Vis vedlegget 125651 dette er så sykt. 2måneder på rad. Måtte denne holde helt til påske :)
Wooooooohooooo :D :D :D fantastisk! Og sykt moro :D wtf! NÅ ble jeg skikkelig glad :D måtte spiren klore seg fast til evigheten og forbi :D æææh :D
Gratulerer! Skikkelig!

Wooooooohooooo :D :D :D fantastisk! Og sykt moro :D wtf! NÅ ble jeg skikkelig glad :D måtte spiren klore seg fast til evigheten og forbi :D æææh :D
Gratulerer! Skikkelig!
Tusen takk! Håper på det selv;) Har ikke helt gått opp for meg enda.

10 DPO
Liten oppdatering fra den siste dagen.
Kvalmen kom mer i går. Men ikke uholdbar.
Veldig tørst på vann, oftere sulten. Det strekker og murrer.
Litt uf, og noe ømme pupper.

Veldige humørsvigninger.

Testen i dag var veldig sterk. Aldri fått så sterk test så tidlig før. Jeg håper at dette er fighteren som vi har ventet på:)

• Liker
Reactions: Gme
Back
Topp