Fineste bildet Håper alt er bra med deg?
Ja må si meg enig der altså Å jadda, endelig 12 uker i morgen Så nå håper jeg at tiden fram til oul går fort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fineste bildet Håper alt er bra med deg?
Å så fort tiden går! Nyt detJa må si meg enig der altså Å jadda, endelig 12 uker i morgen Så nå håper jeg at tiden fram til oul går fort
Takk for gode ord. Har en god følelse selv denne gangen. Sist måned syntes jeg strekene var litt svake til å være påIKM. Det skal jegDa skjønner jeg at du vil være litt avventende med og fortelle det til han. Men jeg har også kjempegod følelse for deg denne gangen, og tror alt kommer til å gå helt supert
Du får oppdatere når han har fått de gode nyhetene
Å så fort tiden går! Nyt det
Da hadde jeg laget morgenkaffen i pappa-koppen til ham det må jo være perfekt måte å si det påForrige måned sa jeg det da den digitale slo ut det var på IKM dagen. Men etter at vi mistet 4+3 så sa han at neste gang skal vi vente lenge over IKM med å teste, derfor jeg ikke har lyst til å si noe før han spør. Det kan være i helgen da vi i utgangspunktet hadde tenkt oss ut i morgen. Det utgår jo Så vi får se. Jeg har uansett mye bedre følelse denne gangen med så fin stigning. Fikk ikke klar test før 11-12 DPO sist og den på IKM var omtrent på styrke med den jeg har i dag.
Ellers så har mannen og jeg en sånn mammma/ pappa kopp hver som vi tar frem, så finner jeg frem de fortår han tegninga
Wooooooohooooo fantastisk! Og sykt moro wtf! NÅ ble jeg skikkelig glad måtte spiren klore seg fast til evigheten og forbi æææhHcg stiger jeg er gravid øverste er fra i kveld. Begge er tørket. 8dpo Vis vedlegget 125651 dette er så sykt. 2måneder på rad. Måtte denne holde helt til påske
Tusen takkGratulerer såå mye
Tusen takk! Håper på det selv Har ikke helt gått opp for meg enda.Wooooooohooooo fantastisk! Og sykt moro wtf! NÅ ble jeg skikkelig glad måtte spiren klore seg fast til evigheten og forbi æææh
Gratulerer! Skikkelig!
takkGratulerer ☺
Oj den var sterkVis vedlegget 125817 8-9-10dpo morgen
Vis vedlegget 125817 8-9-10dpo morgen
Det var rask og sterk stigning! Kanskje det er tvillinger?Vis vedlegget 125817 8-9-10dpo morgen
Oi, den var jo type IKM-dagen-sterk Denne gangen går det braVis vedlegget 125817 8-9-10dpo morgen