Orkidee
Elsker forumet
Will doGratulererkom til mars da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Will doGratulererkom til mars da!
Jaaa hurraGratulerer sååå mye
![]()
Tusen takk dereJippi hurra!!gratulerer!!
![]()
måtte dere komme etter snart !TakkHurra, hurra!! Gratulerer, du er graviiiiid![]()

Det ser sånn utGleder meg til å se bilder av testenehåper du får god oppfølging fremover
![]()
Hihi, jaTakkvi er gravide
![]()

Fantastisk ♡ det er så utrolig deilig når man blir tatt på alvor ♡Da var legebesøket overstått. Kom til en hyggelig lege. Han skulle gi meg den oppfølgingen jeg følte jeg trengte. Tok blodprøve i dag og skal ta en ny på mandag for å måle hcg. Skal tilbake etter ferien![]()
Vet ikke helt enda egentligDet ser sånn uthvordan oppfølging får du?
Ja, herligFantastisk ♡ det er så utrolig deilig når man blir tatt på alvor ♡
Såpass ja, Er vel 3 ganger de egentlig setter. Jeg fortalte bare at jeg slet med å holde meg rolig etter MAen og SAen. Nå skal vi bare nyte!Vet ikke helt enda egentligskal til ul 10. August. Da er jeg 8+6. Håper at jeg får ul jevnt etter det også. Skulle egentlig få fra uke 7, men det er ikke så lett når det er sommerstengt
Ellers fikk jeg faktisk beskjed fra legen min at jeg "måtte miste en gang til" for å få noe ekstra da jeg spurte om oppfølging etter abort nr 2.
Ja det er definitivt ikke bare bare å kjempe mot helsevesenetJa, herlig
Såpass ja, Er vel 3 ganger de egentlig setter. Jeg fortalte bare at jeg slet med å holde meg rolig etter MAen og SAen. Nå skal vi bare nyte!
JA, selvfølgelig. Men får ikke lastet opp. Får samme feilmelding som sist gang-for stort bilde. Så vet ikke om det er minne her eller noe som er fullt..Ja det er definitivt ikke bare bare å kjempe mot helsevesenetnå må du baaare nyte
får vi se bilde av testene dine snart eller?
hihi
![]()
Skjønner. Da er det sikkert samme greien som sistJA, selvfølgelig. Men får ikke lastet opp. Får samme feilmelding som sist gang-for stort bilde. Så vet ikke om det er minne her eller noe som er fullt..
Jeg og! Vil vise testene mineSkjønner. Da er det sikkert samme greien som sisthåper de fikser det snaaart
![]()