Du vet du er gravid når..

Når alle rundt deg har dårlig ånde eller lukter hvitløk, grusomt :arghh:
 
Når du spiser brødskiver til middag, for middag er fryktelig ekkelt for tiden
 
Man er på gråten fordi mann og barn skal bort i helga. Ja det blir godt, men jeg gruer meg forferdelig. Håper det er verre for meg enn ungen..
Går det greit å kjøre så langt med ungen alene i bil? Krasjer de? Synker båten? Passer han på trappa?
Heldigvis er svigermor der, det roer nervene noen hakk. Men hjelpes meg, jeg krisemaksimerer alt og håper de kommer like hele hjem igjen.
 
Det plutselig gjør sykt vondt å nyse, ned i «hoftefestene», eller hva jeg skal kalle det
 
Prioriterer mat over sex!

Min kjære ringte i går og sa «jeg vil tilby deg en orgasme».
Jeg svarte med «men jeg er på vei for å kjøpe Kompe! Kompe over orgasme!» :bounce

Det endte faktisk med pose og sekk, hehe. Lek først, så mat. :angelic:
 
Kjefta på samboeren fordi han rev et ark i to på FEIL måte :banghead:

Han brukte neglene for å lage sånn skarp kant for å lettere dele det i to, men den lyden går jo gjennom marg og bein, og det BØR han vite. Herre min hatt…

Jeg holder på å rydde bort vanlig tøy, og jeg har en god del tøy, så han burde jo skjønne at det arket skulle i to forskjellige beholdere og merkes med hva-enn jeg hadde pakket bort.

Stakkaren er jo ikke tankeleser, skal unnskylde meg snart (sendte han tilbake til stua, han så uansett på kamp så tror han ble glad for å bli sendt i retur).

Huff å huff, ska’kke være lett…
 
Når man er obsessed med barnevognen man har kjøpt! Det er mannen også, skal finne ut av alle funksjonene :hilarious:
 
Det er jo halve moroa:hilarious::gen014 Heeeelt normalt her i hus!
Så i går at mannen gikk forbi vognen i gangen, stoppet, og bare sto og holdt i håndtaket mens han så på den i noen sekunder :laughing001 Kommer nok til å ta den frem en del de neste månedene bare for å kjøre den litt inne og bli ordentlig kjent med den :hilarious:
 
Når en får lyst å klikke i vinkel for den minste ting som ikke helt går veien på jobb :nailbiting: :bored:
 
Drømte at en kollega som opprinnelig er helsesøster ikke fant hjertelyden hos meg, så jeg måtte få en ultralyd. Det viste seg å være vanskelig å få ultralyd, jeg prøvde å oppsøke den ene og den andre, men ingen ville hjelpe meg.. håper virkelig vi får sett et bankende hjerte og et friskt foster på TUL neste uke!
 
Hele dagen blir ødelagt for de var tomme for litago is på butikken :hilarious: :oops: eneste jeg hadde lyst på igår, men det hadde de ikke...
 
Mom brain: Blir sur fordi jeg våkner en time tidligere på en søndag, også finner jeg jo ut etterpå at klokken ble jo skrudd tilbake i natt! Hadde heelt glemt det :facepalm:
 
Back
Topp