Du vet du er gravid når..

Spiste på en pølse fra Statoil for jeg ble akutt sulten og klarte ikke vente til vi kom hjem minutter senere, og da vi kom hjem måtte jeg tisse selvfølgelig, så jeg bare satt meg på do mens jeg spiste videre :laughing001
 
.. sulten overgår redselen for å møte spøkelser på vei til kjøkkenet. :oops:
Kan oppdatere med xflere, jeg er virkelig umettelig i natt, hjelpes…
 
Last edited:
Når du ser deg i speilet og lurer på om nipplene dine alltid har sett sånn ut.. og roper på mannen for å få han til å se :hilarious:
Del 2 av denne skjedde tidligere, jeg skulle til å gå i dusjen, og nipplene mine hadde blitt enda større og mørkere! :eek: Trodde vi var ferdig med det her jeg, men mener at min egen mor har giganippler som er kjempemørke, såå.. :hilarious: Mannen min ble sjokka han også, og etter jeg kledde på meg syntes han nipplene mine stakk godt ut :smiley-ashamed004
 
Når energinivået er bånn og du legger deg tidlig istedet for å dra på konsert, og synes det er helt greit :woot:
 
Når du må ake deg ut av senga på morgenen, siden du ikke klarer løfte beina:oops:
 
Du plutselig lager sånn «gammel mann-stønnelyd» når du skal opp av sofaen. Det skjedde fader meg fra en dag til en annen.
 
Back
Topp