Du vet du er gravid når..

Å, samme her :Heartred Er mye mer sur enn jeg pleier. Heldigvis (?) svinger det fort og samboer er forståelsesfull.:Heartred

Akkurat nå ligger jeg på sofaen med en spypose klar, fordi jeg ble sååååå kvalm av en bit av en middag jeg har klart å spise helt til nå. I dag var det tydeligvis helt feil…
Da er det godt å ha en forståelsesfull kjæreste, ja❤️ De der hormonene er ikke å tulle med
 
Når du lover å sette på ovnen, så den er klar til mannen kommer hjem fra trening - for så å glemme å sette på ovnen…

Jeg tok ut rista, og begynte så å rydde på plass ting fra dagens handel :happy8
 
…Når svigermor tar deg på magen og sier «Nå var du blitt litt tjukkere enn sist gang du var her», og du selv er så lykkelig over graviditeten at du ikke en gang blir irritert på henne, og bare lar kommentaren passere..
 
Når du skal ha en muffins men ender opp med 2 eller kanskje 3 for det er et for stort valg å velge hvem du egentlig vil ha…
 
Når du blir sur for absolutt alt. Er skikkelig muggen og fæl og får så sykt dårlig samvittighet etterpå at du gråter.. Dritt-hormoner
Kjenner meg så alt for godt igjen i denne. Ikke noen ålreit følelse hverken når det står på eller etterpå :(
 
Når du ellers har lakenskrekk, men nå må skru av 20min inn i lørdagsfilmen fordi kl. har bikket 21 og du er stuptrøtt
 
Når man våkner om natta for å gå på do og bare måå spise noe.. også får du ikke sove igjen på et par timer
 
- har bananer liggende på badet for å dekke sultfølelsen etter tisserundene på natt.
- når romduften man var så fornøyd med står til pynt fordi den lukter forferdelig nå.
- når glasset med Fanta er med over alt, også på nattbordet..
- når man må ha skjema for når man tar vitaminer, umulig å huske om det var i dag eller i går med denne gravidhjernen.
- når man hamstret inn det man lystet på den ene dagen, for så å hate det den andre dagen. Så man ender opp med masse unødvendige matvarer.. hadde aldri slike cravings med førstemann, og trodde det var oppskrytt,. Haha karma
 
- har bananer liggende på badet for å dekke sultfølelsen etter tisserundene på natt.
- når romduften man var så fornøyd med står til pynt fordi den lukter forferdelig nå.
- når glasset med Fanta er med over alt, også på nattbordet..
- når man må ha skjema for når man tar vitaminer, umulig å huske om det var i dag eller i går med denne gravidhjernen.
- når man hamstret inn det man lystet på den ene dagen, for så å hate det den andre dagen. Så man ender opp med masse unødvendige matvarer.. hadde aldri slike cravings med førstemann, og trodde det var oppskrytt,. Haha karma
Kjenner meg veldig igjen i den siste der! Grusomt å føle at kjøleskapet er fylt med ting du kan spise og dagen etter er alt ubrukelig:hilarious:
 
Back
Topp