Du vet du er gravid når..

Når du er så oppblåst, at du ikke føler deg vell og finner absolutt ingenting å ha på deg…
 
Du kaster opp hele middagen, fordi barnefar stinker røyk og lukta gjør deg kvalm ( han prøver å slutte,men er ikke nede i 0 enda,til min store frustrasjon)
 
Du må tisse på natta,ikke får sove igjen og ender opp med å kikke på babyklær på nett.Var på TUL i går så nå kribler det litt etter å kjøpe noen plagg:love017.
 
Du prøver å huske hvordan det var å ikke være gravid.. Jeg hadde jo mer energi da, ikke sant? Har glemt hvordan det føles å ikke være kvalm hver dag.. Ømme pupper hadde jeg aldri før. Og den intense sultfølelsen jeg nå kan få 2 timer etter mat pleide jeg bare å få hvis jeg ikke hadde spist på maange timer
 
Du prøver å huske hvordan det var å ikke være gravid.. Jeg hadde jo mer energi da, ikke sant? Har glemt hvordan det føles å ikke være kvalm hver dag.. Ømme pupper hadde jeg aldri før. Og den intense sultfølelsen jeg nå kan få 2 timer etter mat pleide jeg bare å få hvis jeg ikke hadde spist på maange timer

Feel you. Kunne gå mange timer uten mat før, ikke nå… Da blir jeg kvalm!
 
Hormonene går bananas… Skulle levere 2,5 åringen hos svigers og hun ble sint for ett eller annet og slo meg ganske hardt. Jeg reagerte med å bli veldig sint, løfta henne ned fra fanget og satte henne på gulvet og sa strengt ifra om at sånn er ikke lov å gjøre!
Så fikk jeg så dårlig samvittighet etterpå at øynene fylte seg med tårer opp til flere ganger, men måtte skjule det for svigers vet ikke om graviditeten enda. Så det endte med at jeg brøt helt sammen i bilen på vei hjem, samt at jeg gråter enda…
 
Når du blir sur for absolutt alt. Er skikkelig muggen og fæl og får så sykt dårlig samvittighet etterpå at du gråter.. Dritt-hormoner
Kjenner meg igjen der! Jeg kan bli skikkelig snurt, det blir jeg vanligvis aldri!
 
Du har hatt en Snickers liggende i kjøleskapet i snart et døgn…(og du er av typen som vanligvis ikke kan ha godteri liggende uten å spise alt med en gang)
 
Når sjefen drar ut et møte så lenge at det eneste som kan redde deg etterpå er en burger- så det går du ut og henter!
 
Når du har med deg lovehearts over alt,hele døgnet. Lei halsbrann nå.
 
Når du blir sur for absolutt alt. Er skikkelig muggen og fæl og får så sykt dårlig samvittighet etterpå at du gråter.. Dritt-hormoner
Å, samme her :Heartred Er mye mer sur enn jeg pleier. Heldigvis (?) svinger det fort og samboer er forståelsesfull.:Heartred

Akkurat nå ligger jeg på sofaen med en spypose klar, fordi jeg ble sååååå kvalm av en bit av en middag jeg har klart å spise helt til nå. I dag var det tydeligvis helt feil…
 
Back
Topp