Nysgjerrig skeptiker
Forelsket i forumet
Har det sånn nå. Blæh.Ingenting frister samtidig som alt frister...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har det sånn nå. Blæh.Ingenting frister samtidig som alt frister...
Følte meg sånn i går, endte opp i gravidbukse (jeans) pga det høøøøye livet og jeg er bare 7+1 i dag. I dag er det joggebukse som gjelder.Når du er så oppblåst, at du ikke føler deg vell og finner absolutt ingenting å ha på deg…
Du prøver å huske hvordan det var å ikke være gravid.. Jeg hadde jo mer energi da, ikke sant? Har glemt hvordan det føles å ikke være kvalm hver dag.. Ømme pupper hadde jeg aldri før. Og den intense sultfølelsen jeg nå kan få 2 timer etter mat pleide jeg bare å få hvis jeg ikke hadde spist på maange timer
Kjenner meg igjen der! Jeg kan bli skikkelig snurt, det blir jeg vanligvis aldri!Når du blir sur for absolutt alt. Er skikkelig muggen og fæl og får så sykt dårlig samvittighet etterpå at du gråter.. Dritt-hormoner
Ikke jeg heller…Kjenner meg igjen der! Jeg kan bli skikkelig snurt, det blir jeg vanligvis aldri!
Uff, det er så ekkelt. Jeg har ikke fått det ennå heldigvis, men har hatt halsbrann i de tre andre svangerskapene, så regner med det kommer etter hvert...Når du har med deg lovehearts over alt,hele døgnet. Lei halsbrann nå.
Å, samme her Er mye mer sur enn jeg pleier. Heldigvis (?) svinger det fort og samboer er forståelsesfull.Når du blir sur for absolutt alt. Er skikkelig muggen og fæl og får så sykt dårlig samvittighet etterpå at du gråter.. Dritt-hormoner