Du vet du er gravid når..

Når gubben blir hissig over at fotballkampen på tv ikke gikk som forventet, og du ender opp med å kjefte så mye på han at han ser ut som han har solgt smør og ikke fått betaling:laughing025
 
Når gubben blir hissig over at fotballkampen på tv ikke gikk som forventet, og du ender opp med å kjefte så mye på han at han ser ut som han har solgt smør og ikke fått betaling:laughing025
Sniker, jeg har også en her hjemme som er urimelig sinna på grunn av et fotballkamp i dag :joyful:
 
Liverpool fan han og? :bag: Var ikke så fornøyd selv over kampen, men blei ikke så sinna som hissigproppen som fikk ei overhøvling:laughing025
Stemmer bra det ja, han er nok litt i overkant fan og haha.. haha uff! :joyful: Selv er jeg ikke fotballinteressert og forstår ikke hvordan man kan la seg påvirke sånn en hel dag av en kamp haha
 
Stemmer bra det ja, han er nok litt i overkant fan og haha.. haha uff! :joyful: Selv er jeg ikke fotballinteressert og forstår ikke hvordan man kan la seg påvirke sånn en hel dag av en kamp haha
:laughing025
Er blodfan selv, men lar ikke det påvirke i sinne.. men kan gråte i frustrasjon:laughing025:bag:
 
Når man nesten er redd for å gå på do i frykt for å se blod på papiret o_O Håper det går over snart.
Uff, ja jeg ser dessverre alltid blod som gravid. Det skremmer meg noe mindre nå med nummer 4, men litt irriterende...
 
Man alltid må sørge for å ha Ritz kjeks i hus og tar det med i vesken når man skal ut:smiley-ashamed005
 
Mannen strøyk med over kinnet siden jeg sovna mens han tok oppvasken.. min reaksjon «ikke ta på meg! Du et våt, kald og ekkel!» mens jeg hoppet til når jeg våkna… tjaaah, altså :rolleyes:
 
Back
Topp