Jobben er heldigvis vant til at jeg drikker te. Men hos svigermor blir det verre. Får bare tvinge det ned…Eller for å ikke avsløre for kollegaer at man er gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobben er heldigvis vant til at jeg drikker te. Men hos svigermor blir det verre. Får bare tvinge det ned…Eller for å ikke avsløre for kollegaer at man er gravid
Haha, morsomt! I forrige svangerskap mista jeg GELT lysten på alt av sukkerfri brus, og særlig cola-varianter. Det kom aldri tilbake igjen heller, så nå går det i Farris. Det hadde jeg forøvrig dilla på en periode i svangerskapet.Du har andre behov enn før svangerskapet! Nye dilla er Cola Zero med lime faktisk!
Hele jævla tiden! Klarer ikke spise like store porsjoner som før lenger, blir bare kvalmDu blir kvalm før lunch for du er så sulten, og etterpå for du ble for mett!
Ser det går mye i forkortelser her, så siden jeg er helt ny her… pp? Og kjemiske - som i kjemisk graviditet?Jeg så ingenting i forrige svangerskap, så er litt redd for at det kommer nå! De 13 pp’ene og 4 kjemiske sitter sånn i meg, at jeg vil for alt i verden at det går denne gangen
Hehe, det er ikke så lett å følge med på alle forkortelsene!Ser det går mye i forkortelser her, så siden jeg er helt ny her… pp? Og kjemiske - som i kjemisk graviditet?
Bra det ikke bare er meg..du våkner klokken 03.30 og må tisse. Deretter inn på forumet for å sjekke om det har skjedd noe siden klokken 22.00
Heeei! Ja, det er faktisk godt å se vi er flere nattedyrBra det ikke bare er meg
Usj, skjønner at du ikke takler den lukta nå.. Jeg har en katt som kaster opp hårballer jevnlig (stakars), det får bli mannens jobb fremover å rydde opp her ogsåNår katten kaster opp inne og kjæresten må komme hjem fra jobb å tørke opp, fordi jeg også begynte å kaste opp og hadde ikke sjans til å få ordnet det pga den forferdelige lukta…