Du vet du er gravid når..

Du har andre behov enn før svangerskapet! Nye dilla er Cola Zero med lime faktisk!
Haha, morsomt! I forrige svangerskap mista jeg GELT lysten på alt av sukkerfri brus, og særlig cola-varianter. Det kom aldri tilbake igjen heller, så nå går det i Farris. Det hadde jeg forøvrig dilla på en periode i svangerskapet.

Du sitter med mageknip etter lunsj :inpain:

Jeg så ingenting i forrige svangerskap, så er litt redd for at det kommer nå! De 13 pp’ene og 4 kjemiske sitter sånn i meg, at jeg vil for alt i verden at det går denne gangen :smiley-angelic001
Ser det går mye i forkortelser her, så siden jeg er helt ny her… pp? Og kjemiske - som i kjemisk graviditet?

Når du går med vondt og trykk nederst i magen i perioder, lurer på om det er normalt og krisemaksimerer i huet ditt. Men utad smiler man relativt falskt og later som at alt er bra:happy:

Ser det går mye i forkortelser her, så siden jeg er helt ny her… pp? Og kjemiske - som i kjemisk graviditet?
Hehe, det er ikke så lett å følge med på alle forkortelsene!

Pp er prøveperioder, eller sykluser hvor man aktivt har gått inn for å bli gravid. Så når jeg skriver 13 pp’er, så betyr det 13 sykluser eller 13 måneder. Kjemiske er kjemiske graviditeter ja, eller «spontanabort før uke 5» :)

Når du spiser heeeeeele tiden, for å ikke være kvalm... ender vel opp med å legge på meg 50kg skal dette fortsette når jeg bare er 4+1 og spisegalskapen startet på tirsdag lenge før jeg trodde jeg kunne være gravid.. :hilarious:

Når katten kaster opp inne og kjæresten må komme hjem fra jobb å tørke opp, fordi jeg også begynte å kaste opp og hadde ikke sjans til å få ordnet det pga den forferdelige lukta…

Når katten kaster opp inne og kjæresten må komme hjem fra jobb å tørke opp, fordi jeg også begynte å kaste opp og hadde ikke sjans til å få ordnet det pga den forferdelige lukta…
Usj, skjønner at du ikke takler den lukta nå.. Jeg har en katt som kaster opp hårballer jevnlig (stakars), det får bli mannens jobb fremover å rydde opp her også :hungover:

Back
Topp